Manager.ro » Financiar-Bancar » Cum te usureaza banca de bani folosindu-se de o discutie telefonica

Cum te usureaza banca de bani folosindu-se de o discutie telefonica

de Adrian Popa la 07 Feb. 2011 Exclusiv

Cum te usureaza banca de bani folosindu-se de o discutie telefonicaTags: banci, asigurari, raiffeisen bank, bani, contract, tranzactii

Raiffeisen Bank le extrage unor clienti primele pentru un produs de asigurare oferit in parteneriat cu compania Alico dupa o discutie telefonica (folosita ca proba) si fara ca acestia sa fi apucat sa semneze contractul pentru produsul respectiv.




Marius L. are un cont curent la Raiffeisen Bank. La un moment dat a fost sunat de cineva de la firma de asigurari Alico, care a spus ca lucreaza in parteneriat cu Raiffeisen. Omului i s-a prezentat un produs de asigurare in caz de accident. Marius a gasit oferta atractiva si a fost de acord sa ii fie trimis acasa un contract pentru a-l studia si, ulterior, semna. Acest lucru se intampla in urma cu circa trei luni. Contractul a venit abia acum aproape trei saptamani. Inainte insa sa primeasca contractul, cand Marius si-a verificat contul online a observat o tranzactie suspecta, operata in fiecare luna. Banca incepuse sa ii retraga deja banii, 25 de lei, rata lunara pentru asigurarea respectiva.

"Mi-a sarit in ochii ultima tranzactie: 27.01 2011 AIG XANA- 25.00 lei. Curios, sun la Raiffeisen Informatii, unde, dupa o asteptare consistenta si dupa procedura de identificare, intreb de ce mi-a fost contul debitat cu 25 de lei. Operatoarea imi aduce la cunostiinta ca am incheiat un contract de asigurare in caz de accident Benefit (sau ceva da genul). Am incercat sa ii explic ca nu este adevarat si ca, desi am avut o discutie cu luni in urma cu cineva care m-a contactat si mi-a spus despre acest contract, am fost doar interesat de produs si mi-am dat acordul sa primesc contractul. Acum doua saptamini am primit un contract pe care urma sa il semnez si sa il trimit la o adresa indicata de ei. Am gasit in contract diferente fata de ce mi s-a spus la telefon, motiv pentru care nu am semnat si nici nu am trimis contractul la adresa indicata", ne spune Marius L.
Alerta Manager.roDescarca aici Programul Special de Alerta Manager.ro!
Asigura-te, astfel, ca vei fi mereu primul care afla Stirile Relevante ale Momentului! ...clic aici



Totusi, operatoarea Raiffeisen i-a spus lui Marius ca va trebui sa rezilieze contractul pentru a nu mai plati rata lunara. Dupa ce a sunat si la furnizorul serviciilor de asigurare, Alico, acolo i s-a spus ca acest contract se deruleaza in baza acordului sau telefonic si ca drept dovada exista discutia inregistrata. "Dar eu nici nu am semnat contractul si nici nu l-am trimis", explica Marius, care adauga ca, in calitate de client Raiffeisen, nu se mai simte protejat. 

Manager.ro a luat legatura cu Raiffeisen Bank inca de acum o saptamana, in legatura cu acest caz, insa nu a primit un punct de vedere pana la ora redactarii acestui material.

Dupa mai multe telefoane date ba la Raiffeisen, ba la Alico, Marius face un experiment. Suna din nou la informatii la banca si ii spune operatoarei: "Domnisoara, aveti acordul meu telefonic, ca de maine sa imi luati din cont 1.000 de lei lunar. Ea zice ca nu poate face acest lucru si eu intreb de ce, pentru ca, din punctul meu de vedere, intre acordul acesta telefonic si cel de data trecuta nu e nici o diferenta". Marius L. spune ca acum chiar se teme ca banca sa nu-l usureze si de cei 1.000 de lei. 

Cazul lui Marius nu este singurul. George I., un alt client Raiffeisen, a patit acelasi lucru. El spune ca la fel, desi acceptase sa primeasca contractul pentru asigurarea respectiva, banca l-a taxat inainte sa apuce sa semneze actul. Enervat, a refuzat sa mai semneze contractul si acum, la fel ca Marius, trebuie sa treaca printr-un proces de reziliere a unui contract pe care, de fapt, nu l-a semnat niciodata. 

Daca ati avut probleme similare cu banca dumneavoastra, nu ezitati sa ne contactati pentru a ne relata experientele.

Cititi si:
UPDATE: Cum te usureaza banca de bani folosindu-se de o discutie telefonica. Vezi ce zice banca!

 
Autor: Adrian Popa
Ti-a placut acest articol? Trimite-l si prietenilor tai!




Articole conexe:





Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Abonare newsletter Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Top Top imagine
Comentarii
73 comentarii



cipriana s. 2012-11-04 23:34:14

@ion george: Domnule, ai auzit de verba volant scripta manent? La telefon poti sa-mi spui multe, poate ca nu inteleg, poate ca nu ma intereseaza foarte tare si atunci e perfect logic sa nu fiu prea atent. Ce tot spui sa casc urechile la ce mi se spune? Pai eu te-am sunat? Tu, banca, m-ai sunat sa imi prezinti o oferta de-a ta. Dar te-ai gandit ca poate ca ai picat intr-un moment nepotrivit si ca eu te ascult doar ca sunt politicos si nu vreau sa-ti trantesc telefonul in nas ca ma sacai ca un nesimtit? Imi ceri acordul ca sa imi trimiti mai multe detalii, nu ca sa perfectam afacerea. Ce afacere e aia incheiata prin telefon???

ion george 2012-11-04 17:03:13

AA..si contractul nu trebuie semnat si trimis la o adresa specificata.Se intelege ce atenti sunteti la telefon.Contractul il pastreaza persoana asigurata ca dovada a faptului ca e asigurat! Dar domnul Marius L. cred ca se uita la televizor atunci cand a fost sunat si nu a inteles nimic.

ion george 2012-11-04 16:53:19

Orice modificare a acestor asigurari incheiate telefonic se face TOT TELEFONIC.Asadar si rezilierea.Daca ati primit certificatele prin posta/curier cititi-le ca aveti toate informatiile.Si da, acordul prin telefoN se da pt a se primi documentele, a se activa asigurarea si serviciul de plata Confortabill. Dr voi stati degeaba cu telefonul la ureche atunci cand sunteti sunati si nu ascultati tot.Apoi nu stiti de capul vostru. Puteti rezilia oricand fara nici o penalitate!

MARCEL 2012-10-13 14:30:47

PARTEA A-II-A
ALICO INSELATORIE DEMONSTRATA SI INSTITUTIILE STATULUI
IN COMPLICITATE LA ILEGALITATILE
ACESTEI SOCIETATI

1] Introducere si unele precizari.
2] Precizari referitoare la faptul ca nu am fost bine inteles la ceea ce
am aratat in partea -I- a expunerii de diverse persoane.
3] Cum trebuie inteles mesajul si ce ar fi indicat sa se faca, ce ar
trebui, de fapt, sa se faca.

1] Introducere si unele precizari.
Datorita unor probleme deosebite nu am putut sa continui la scurt
timp prima expunere pe aceasta tema pe care am postat-o im luna iunie.
Acolo spuneam ca voi arata, in continuare si neregulile din contrac-
tele suplimentare, dar voi lasa acest lucru pe alta data sa fie expus daca
va fi nevoie, pentru ca este mai bine sa urgentez alte informatii impor-
tante.Singura precizare pe care o voi face aici este ca bulibaseala, nere-
gulile si escrocheriile din contractele suplimentare continua ca si-n con-
tractele de baza si chiar precizarile pe care le-am facut, in legatura cu
comtractele de baza, pe care le-am expus data trecuta, sunt incomplete dar
suficiente pentru a da de inteles ce am dorit sa comunic.

2] Precizari referitoare la faptul ca nu am fost bine inteles la ce am aratat in partea -I- a expunerii de diverse persoane, ca nu s-a
inteles scopul mesajului si voi face cateva precizari legate de acest lu-
cru in continuare. Voi scoate in evidenta unele impresii de la cei care au
citit mesajul de pe unele site-uri unde a fost postat de unde am si tras
concluzia ca nu am fost inteles cum trebuie. Nu voi reproduce mesajele ci
doar punctele de vedere gresite ale acestra si probabil aceasta este una
din cauzele principale pentru care s-a ajuns aici, dar si faptul ca am la-
sat-o moarta, ca si cum nimic nu s-ar fi intamplt.
Ex.-1. O fosta clienta la 'Alico', suparata rau pentru ce-a patit,
dupa ce spune ce are de spus, ne da unele sfaturi ca: 'cine are urechi sa
auda, cine are ochi sa vada, sa nu va lasati fratilor pacaliti de unii si
altii [aici se refera la cazul particular 'Alico'].
Ex.-2. Un alt comentator spune printre altele ca 'toate inselatori-
ile se fac pentru ca nu ne desteptam si credem ca tot ce zboara se mananca
si cica nu este prost cine cere si e prost cine da. Apoi mai spune deschi-
de ochii cand faci o afacere, nu sti intrebi, nu ai pe cine intreba nu
faci etc.
Ei bine, cu astfel de moduri de a gandi nu o sa se rezolve nimic.O s-i doara 'fix, in paisprezece pe cei de la Alico si pe autoritatile roma-
ne' si astfel de lucruri murdare se vor repeta la nesfarsit.
Din diverse comentarii ca si cele de mai sus se pare ca ar rezulta
ca daca ai apucat sa semnezi un contract, in care se afla eventuale nere-
guli pe care nu le-ai observat initial,nu mai ai nimic de facut, in orce
conditii, adica sau continui cu dezavantajele contractului sau il rezili-
ezi dupa un timp pierzand sume de bani considerabile. Ei nici chiar asa!
Nu se pune problema asa in acest caz si in multe altele asemenea acestuia.

Explicatii-1.
Inainte de toate amintesc ca orce contract nu este semnat doar de
client [aici asiguratul] ci si de catre asigurator, conducerea societatii
respective. Contractul trebuie respectat de ambele parti si de asigurat-
client si de catre asigurator-societatea in cauza.
1] Daca asiguratul nu-si respecta contractul ca, de exemplu, nu-si
plateste prima anuala [contributia de asigurare pe un an] in termen de 30
de zile de la data scadentei, atunci asiguratorul ii rezilieaza contrac-
tulc fara nici un drept de despagubire, asiguratul pierzandu-si toate
drepturile contractuale si din toate sumele depuse nu i se mai inapiaza
nimic. Acesta este doar un exemplu de nerespectare acontractului de catre
asigurat.
2]In mod analog daca asiguratorul nu-si respecta contractul atunci
clientul- asiguratul are tot dreptul sa sa ceara rezilierea contractului,
fara nici nici un fel de despagubire a acestuia fata de societate, adica
societatea trebuie ca, cel putin sa returneze sumele primite integral de
la asiguratul, fata de care nu si-a respectat contractul.
Ori din ce am prezentat eu in prima expunere rezulta cu claritate ca
una din principalele nereguli este nerspectarea contractului intr-un mod
grosolan. Voi aminti aici doua dintre aceste exemple.
Ex.1]. In prima expunere am aratat la primul nivel al inselarii ca
societatea, in cauza nu-si asuma nici un risc de asigurare, nici o raspun-
dere contractuala, asadar o totala nerespectare a comtractului.
Ex.2]. La al-II-lea nivel de inselare s-a aratat ca societatea nu
plateste ca despagubire un beneficiu la deces din acident ca fiind de 3
ori suma asigurata, conform conditiilor contractuale ci doar suma asigura-
ta, adica de 3 ori mai putin din care se scade txele notariale si alte
cheltuieli, adica nu se primeste nici un sfert din beneficiu de asigurare
ceea ce inseamna o alta incalcare grava a contractului de catre societate
fata de client. In comtinuare se pot gasii si alte nereguli de incalcare
a contractului dar ma voi opri aici cu aceste explicatii pentru ca este
suficient sa se constate ce am avut de spus.
Explicatii-2
O a-II-a problema care se pune este ilegalitatea contractului.Con-
tractele dupa cum reiese, din ceea ce am aratat incalca, in mod grav mai
multe legi la articole importante si nu doar la articole secundare sau ne-
insemnate ce ar putea probabil sa fie trecute cu vederea.
Dintre acestea am studiat 6. Asta nu inseamna ca ca nu ar mai pu-
tea sa existe si alte legi, legate mai mult sau mai putin de acestea, care
sa scoata multe nereguli in evidenta in acest caz dar cele de care am po-
menit mai inainte sunt intru-totul suficiente sa arate ilegalitatea pro-
nuntata a contractului.
Trei din acestea fac parte din legi referitoare la asigurare si a
caror respectare intra in competenta CSA-ului [Comisia de Supravegere a
Asigurarilor].Acestea sunt:
-legea nr 172/2004;
-ordinul nr 3.111/2004;
-legea nr 32/2000.
Urmatoarele 3 sunt legi referitoare la protectia consumatorului si
intra in competenta ANPC-ului [Autoritatea Nationala pentru Protectia Con-
sumatorului] si a unitatilor subordonate, CJPC-urile [Comisariateke Jude-
tene de Protectie a Consumatorului], corespunzatoare fiecarui judet si ca-
re sunt urmatoarele:
-ordonanta Guvrn. Rom. 21/1992 republicata;
-legea 193/2000 republicata;
-legea 363/2007.
Despre modul in care s-au incalcat aceste legi voi arata mai mult
sau mai putin amanuntit inrtr-o expunere viitoare.

3] Cum trebuie intels mesajul si ce ar fi indicat sa se faca,
ce ar trebui sa se faca in acest caz.
Mai intai de toate toti care au astfel de contracte Asigurari de
viata la deces din acident [asa-zisele asigurari de viata cum am aratat in
prima expunere] si la care se adauga asa-zisele pensii private pilonul 3
sa se verice in contracte, politele anuale, oferta initiala si sa consta-
te neregulile si ilegalitatile semnalate. Acetia sunt in primul rand cei
care in momentul de fata sunt clienti la Alico cu astfel de contracte, dar
si cei care au renuntat si au pastrat documentele. Cei care sunt clienti
la Alico si au pensii private obligatorii pilonul 2 sa-si verifice cu ma-
re atentie contractele si chiar sa le studieze amanuntit. Acetia din urma
stiu, si daca unii nu stiu trebuie sa stie, ca statul nu le va mai asigura
decat partial pensia de varsta si cealalta parte trebuie sa le-o asigure
societatea Alico, a carei seriozitate am aratat ca lasa mult de dorit si
pot observa acest lucru daca citesc si constata o parte din nereguli pe
care le-am mentionat in prima expunere, in luna iunie. Ba, mai mult refe-
ritor tot la cei din ultimul caz, pe data de 20 sau 21 septembrie 2012 s-a
dat o stire de la minister ca peste cca. 20 ani, cand va intra in vigoare
noul sitem de pensii [adica statul si privatii] valoarea pensiilor va fi
de aproximativ 15% din valoarea ultimului salariu, pensiile private acope-
rind o treime din suma, adica 5% din valoarea ultimului salariu. Cand s-a
dorit un comentariu al aceste stiri pe 'Antena 3' subiectul a fost bagate-
lizat, ca de ce sa ne punem problema ce va fi peste atata vreme, ca nu are
cum sa stie cei care au dat stirea ce va fi peste atata vreme etc.Problema
nu trebuie pusa asa, pentru ca am aratat de ce sunt in stare asemenea com-
panii care preiau fondurile, asa ca de pe acum li se 'coace turta' celor
in cauza.
Dupa anliza si covingerea, despre aceasta cacialma a inselacinii si
ilegalitatii urmatorul pas este comunicarea si revolta, si asta in mod ma-
siv, in care cat mai multi sa-si aduca aportul, adica sa se vada vointa si
miscare pentru ca tacerea nu este buna,in asemenea cazuri.Cei care postea-
za pe diferite site-uri, pe internet nu trebuie sa scrie prea multe, cum
am scris eu, dar sa afirme cele constatate mai sus. Se va tine cont ca nu-
marul de clienti prezenti si din trecut la S A Alico este masiv, cca 800 de mii sau peste. De ce este rea tacerea? Din cauza ca in aceasta situatie
totul decurge ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic. Eu am sesizat de acum
2 ani autoritatile statului si dupa cum se vede este o tacere absoluta.
In plus am sesizat, prine-mail si un ziar si un post de tv care acum nu mai exista dar nici nu s-a obsit sa raspuda in vreun fel.
Se pare ca Alico si autoritatile au multi prieteni si colaboratori dar si
noi ne-am lasat pe tanjeala, mai ales ca nu am prea vazut reactii, si cul-
mea este ca in prima expunere am aratat ca toti, cu asfel de contracte
sunt inselati. Daca tacerea continua si nu-si aduc cat mai multi aportul,
acestia ne vor desconsidera ca si cum am fi in fata lor niste ratati, dupa
vorba pe care o sustin unii 'e plina lumea de ratati'.
In continuare acest caz trebuie mediatizat, trebuie puternic medi-
atizat, pentru ca este o inselatorie generalizata si societatea este in
ilegalitate, nu noi. In felul acesta va primi cate o palma grea, atat so-
cietate Alico, cat si institutiile abilitate si in consecinta Statul Ro- man cu tot felul de structuri putrede, ce are o vinovatie mai presus decat
toate astfel de societati, companii, firme si persoane cu o grava neserio-
zitate si cu calitatea de tepari cu inalta calificare. Toate aceste 'otra-
vuri' care ne inconjoara si ne fac viata grea isi trag seva din cauzistica
principala, neglijenta, indolenta si coruptia autoritatilor. Acest lucru
va fi demonstrat in urmatoarea expunere. Si se va mai arata vinovatia
principala a statului in cazul Alico. Se va arata si obligativitatea sta-
tului de a lua masurile necesare si nu doar prin dreptul nostru de a acti-
ona, in instanta ca sa platim noi cheltuieli de judecata si probabil sa ne
trezim cu prima infatisare poate prin 2014, ci prin anumite institutii ca-
re au obligatie legislativa in acest sens si care trebuia sa se sesizeze
chiar si din oficiu cu multa vreme in urma. Da, asa este,intr-un stat in
care autoritatile 'lucreaza' in bataie de joc procesomania atinge cote a-
larmante si industria tribunalelor creste neincetat. Daca statul nu-si fa-
ce datoria se pot gasii metode si explicatiile lor, a ceea ce trebuie fa-
cut.
Dar mai inti de toate aceste trebuie vointa, ruperea tacerii si
revolta-scandalizarea pentru a aduce, in lumina dovezile vinovatiei celor
la care m-am referit mai sus. Altfel inseamna ca toata lumea e multumita,
nimeni nu se plange, decat eventual cativa si pe viitor ne va astepta mul-
te astfel de surprize, fie asemanatoare, fie din alte puncte de vedere si
ar fi pacat ca si acum cand avem 'asul'in maneca, cand avem toate dovezile
si i-am depistat cine sunt, toti la care m-am referit, sa dam rateuri si
in plus, s-ai incurajam ca si data viitoare sa faca la fel pentru ca le
merge si nu se intampla nimic deosebit. Pentru ca suntem sub conducerea si
la dispozitia unor astfel de structuri statale [si aici nu ma refer numai
la acest caz ,Alico'] ci a tuturor relelor, neregulilor, hotiilor, insela-
toriilor, ticalosiilor etc. s-a ajuns la o situatie foarte, foarte grava
si ne vor astepta zile foarte grele, o sa vedeti daca nu va fi asa. Acest
lucru il stiu foarte bine cei ce sunt treziti la realitatea care ne incon-
joara.
Totodata, prin necesitatea de a mediatiza acest caz se poate consta-
ta o proba, un test fata de presa si televiziuni, ca sa vedem si noi cat
sunt de interesati de mersul bun al lucrurilor, de binele nostru, asadar
al societatii si de adevar.
Ganditi-va ca pe langa ilegalitatile de care am discutat, fiecare
poate sa-si faca o socoteala. Tinand cont de cati bani a pierdut si de cat
castiga intr-o zi de munca, sa faca calculul la cate zile a muncit degea-
ba. In fiecare din acest zile sau altfel spus, in toate aceste zile se
poate socoti ca a facut 'puscarie la locul de munca' pentru ca numai intr-
o astfel de situatie muncesti de-a moaca. Si cum cazul l-am facut cunoscut
si demnstrat riguros la autoritale competente [in teorie] si nu s-a intam-
plat nimic este cazul sa ne dam seama cat de mult ne injosesc acesta. Nu
mai discut de faptul ca le-am facut munca lor pentru care ei sunt platiti
de noi si am pierdut nenumrate si nenumarate zile.
Dar despre institutiile statului care, repet, sunt principalele vi-
novate,atat in acest caz, cat si in nenumarate alte cazuri voi scrie, ara-
ta si demonstra in viitoarea expunere, care este cea mai importanta si e
bine sa o citesca oricine [nu numai cei din cazul de fata] pentru ca de
aici se trag radacinile a tuturor astfel de rele si a multor altora.
Doresc sa mai fac doua observatii:
Obs.-1]. Oricine cauta pe internet relatii si informatii despre S A Ali-
co gaseste in paginile web ale societatii reclame si laude nemasurate, dar
daca cauta pagini care sa aiba in continut formularele tipizate care intra
in componenta conditiilor generale contractuale, cum se prezinta cererea
de asigurare etc. va avea surpriza sa nu gaseasca nimic. Este foarte nor-
mal ca societatea sa nu prezinte toate smintelile si matrapaslacurile din
continutul acestora si totodata sa demonsteze ca are multe de ascuns.

Obs.-2]. Aici se va face o scurta referire la Adrian Sobaru, electricia-
nul TVR care s-a aruncat in 23-12-2010 de la balconul Parlamentului.
Intr-un articol la 'GAZETA DE IASI' care se gasest pe Internet se dis-
cuta despre o asigurare a lui Adrian Sobarul la Alico. Voi reproduce ulti-
ma parte a acestui articol.

'Contactat de MEDIAFAX, directorul general al Alico Asigurari România, Theodor Alexandrescu, a declarat ca nu poate spune ca Adrian Sobaru este client al companiei.

"Informatia ca Adrian Sobaru este client Alico este o speculatie. Si chiar daca ar fi client Alico, în calitate de sef al companiei, nu pot da publicitatii informatii confidentiale despre un asigurat al nostru. Legislatia si deodontologia din domeniul asigurarilor ma împiedica sa fac publica aceasta informatie", a spus Alexandrescu.

Asadar directorul cmpaniei tine la secret identitatea clientilor prin
asa-zisele motive aratate mai sus, insa adevaratul scop al acestei atitu-
dini este acela ca acestia sa nu poata fi contactati direct si avertizati
de catre oricine ar putea sa le furnizeze informatii referitoare la ce fel
de 'poama' este compania Alico.

ALIN 2012-06-26 15:44:37

TEAPA ALICO!!

SUNT HOTI LA DRUMUL MARE!

ALICO TEAPA!!

MARCEL 2012-06-20 21:43:14

ALICO INSELATORIE DEMONSTRATA SI INSTITUTIILE STATULUI
IN COMPLICITATE LA ILEGALITATILE
ACESTEI SOCIETATI

Prin aceasta NOTA DE INFORMARE se doreste a se
cunoaste ca S A Alico nu se limiteaza doar la clauze con-
tractuale foarte abuzive si la comportamentul lipsit de
etica si profesionalism al agentilor de asigurare prezenti
sau fosti, ci pur si simplu s-a practicat o iselaciune in
toata regula prin care asiguratii se pot numii pe drept
cuvant, pagubiti.Aceasta implica ca, asa-zisele contracte
sunt ilegale dar acest lucru nu iese usor in evidenta de-
cat pentru cine vede, pentru ca ascunzisurile si camufla-
rile din aceste contracted sunt foarte bine puse la punct
dar nu sunt infailibile sau imposibile de observat pentru
cine vrea si are suficient timp sa le analizeze.
Aceasta este prima lamurire pe care trebuie sa o fac
iar apoi, in continuare, se va scoate in evidenta vinova-
tia, fara nici un dubiu, a statuli [a institutiilor aces-
tuia] pentru care s-a ajuns in aceasta situatie,institutii
care sunt acolitele escrocilor,in acest caz si in multe
altele.
In final doresc sa sugerez ca se si poate face ceva,
nu doar sa ne limitam sa spunem cam cine si ce este S A
Alico, sa scriem cateva randuri si cam atat,pentru ca in
felul acesta n-am facut nimic.
Ceea ce voi spune este important nu doar pentru asi-
guratii de la S A ALICO ci pentru orce alt asigurat la
diverse societati de asigurare, pentru ca aici se arata
cum se fac escrocherii,in asigurare si felul in care Sta-
tul Roman te induce in eroare si nu te protejeaza in nici
un fel,atunci cand se incalca legile in defavoarea ta.
Si pentru ca tot a venit vorba de institutiile sta-
tului, aceasta lucrare poate fi abordata de orce persoana
onesta pentru ca este in interesul sau sa stie cum ii a-
para statul drepturile legitime si totodata sa stie daca
un astfel de stat se poate numi stat de drept,in care in-
stititutiile statului refuza,in mod categoric sa aplice
legile in vigoare ce le revin,in sacina, ba mai mult ma-
rile escrocherii se fac cu sprijinul statului.
De asemenea, adaug ca, tot ce am spus anterior si
tot ceea ce voi relata in continuare este demonstrat si
probat prin dovezi solide.
Toate matrapaslicurile. toate abaterile etc. sunt
cuprinse intr-un referat de baza intocmit, in care se
scoate in evidenta, se explica si se demonstreaza rigu-
ros ca toate afirmatiile facute sunt de netagaduit.
Verificarea acestor afirmatii se poate face in ra-
port si in paralel cu:
1]-cererea de asigurare;
2]-contract-conditii generale;
3]-politele anuale;
4]-oferta initiala;
5]-raspunsurile autoritatilor la solicitari;
6]-legile la care se face referirea;
7]-alte amanunte.

Asadar daca cineva doreste sa ma contrazica, ii stau
la dispozitie,cu tot dosarul pe care il am si sa o faca in
fata martorilor neutri si chiar in fata publicului si nu
ca in cazul solicitarilor facute la institutiilor statului
care-ti dau raspunsuri eronate, mincinoase, incorecte prin
incompetenta si rea vointa pentru ca s-a format o concep-
tie generalizata ca nu are nimeni ce sa le faca.
Si acum la subiet.
Din tot ce am inteles destul de bine pot spune, cu
certitudine, ca cine a facut asigurare la S A Alico,o sa
plinga. Orcine va descoperi adevaraata fatada a lucrurilor
nu are cum sa nu-i para rau ca a intrat in teapa 'Alico'.
Din multe puncte de vedere cazul 'Alico' seamana cu
binecunoscutul caz FNI.
Si totodata reamintesc: statul nu va protejeaza chiar
daca sunt incalcate mai multe legi simultan la articole
importante, chiar daca are obligati sa o faca pentru ca in
orce stat de drept legile trebuiesc respectate,ba mai mult
statul este de partea escrocilor.
Tocmai de aceea doresc sa scot in evidenta principa-
lele probleme grave in legatura cu Societatea Alico.
Dupa cum spuneam, am un referat explicativ si demon-
strativ care lamureste totul, la care se aduga si copleta-
rile ulterioarer dar datorita volumului foarte mare, din
cauza demostratiilor dificile si foarte lungi, voi expune
aici doar un rezumat cu principalele puncte de comentat,
insotite insa, de explicatii suficiente pe care asiguratii
le pot verifica in raport cu propriile contracte, polite
anuale etc. si in raport cu legile specifice.
Inainte de toate fac precizarea ca am avut,
ca asigurare de baza, al-II-lea pachet [Capital Extra],
corespunzator formularului L020 [vezi pag. 5 CEREREA DE
ASIGURARE, care face parte din contract].
Am facut aceasta precizare ca, in cazul in care evn-
tuali asigurati la Alico vor gasii ceva in neconcordanta
cu contractul lor, se poate datora faptului ca acestia pot
avea alt pachet al asigurarii de baza, din cele expuse la
pag.5, dar precizez ca cele mai multe clauze, drepturi si
obligatii sunt similare chiar daca nu coincid integral.

Si acum, scoaterea in evidenta a principalelor inselatorii
Exista o inselatorie pe mai multe niveluri, unele a-
fectand o mare parte din asigurati altele toti asiguratii.

-NIVELUL-1
Acest se refera la o mare parte din asigurati,aceia
care nu au beneficiari, care sa incaseze beneficiul de asi-
gurare, in cazul producerii evenimentului de asigurat si
totodata aceia care care nu au beneficiari nominalizati,
care sa figureze concret,in scris, la pagina 1 a cererii
de asigurare [contract].
Cel mai probabil, o multime din aceste persoane sunt
cei care au fost dusi in eroare de catre agntii de asigu-
rare si de societatea respectiva, ca baza contractului se
refera la pensii private pilonul III, iar in ideea de pen-
sie privata asiguratul nu are cum sa conceapa ideea de ne-
cesitate a unui bemeficiar,care sa fie altul decat el si
care sa incaseze beneficiul,in cazul in care se produce
evenimentul asigurat, deces din accident sau deces din al- te cauze.
Asiguratul de acest fel se vede ca beneficiar pe si- ne insusi ca fiind cel care obtine o pensie facultativa,
care, de fapt, este o asa-zisa pensie si nici decum o pen-
sie.
-Observatii.
In primul rand contractele de acest tip nu sunt con-
tracte de pensii private pentru ca au clauze cu totul ne-
corespunzatoare unui contract de pensii,iar denumirea de
'pensii private',ca fiind o alta denumire care i se atri-
bue,este o minciuna de dezinformare cu scopul de a induce
in eroare orce potential asigurat care urma sa faca o asi-
gurare in acest scop.
Asadar contractul nu are la baza asigurarea de pensii
private ci aceea de asigurari de viata la deces din acci-
dent.Tot acest amestec de denumiri incorecte are la baza
scopul confuziei, in vederea inselaciunii.
Si pentru ca aceasta metoda perversa sa dea roadele
escrcheriei, asiguratilor nu li s-a pus in vedere inainte
de incheierea contractelor necesitatea de a avea un bene-
ficiar si sa li sa precizeze ca in cazul incheierii con-
tractului acesta trebuie trecut neaparat in contact.
Aceasta erea o iformatie absolut indipensabil si ab-
solut obligatorie, din punct de vedere legal, pentru ca
acele contracte sa fie valabile si legale.
De aici, se deduce ca societatea incaseaza banii de-
geaba,pentru ca nu-si asuma nici un risc si nici o raspun-
dere contractuala,ba mai mult,in cazul decesului nu are
nici o obligatie sa retuneze sumele primite si nici o va-
loare cat de mica cuiva.
La punerea acestei probleme,printre multe altele,atat
S A Alico cat si autoritatile statului,au dat acelasi,ras-
puns incorect, care prin care se insinueaza ca,in cazul in
care nu sunt trecuti beneficiari in contract,atunci bene-
ciariirii sunt mostenitorii legali ai asiguratului.
Inainte de a clarifica falsitate acestui raspuns do-
resc sa adaug ca ca autoritatile statului nu a elaborat
nici un raspuns conform pregatirii lor profesionale si a
obligatiilor ce le revin, ci pur si simplu, au copiat ras-
punsurile Soc. Alico si le-au redirectionat catre mine.
Raspunsul cu mostenitorii legali sugereaza ceea ce ar
fi trebuit sa fie dar conform cerintelor din contract
acest lucru este contrazis.
Exista doua cazuri:
1] atunci cand asiguratul nu are mostenitori legali;
2] atunci cand asiguratul are motenitori legali.

Cazul-1].In aceasta situatie asiguratul,cel mai probabil,
nu are pe cine sa puna ca beneficiar si plateste o asigu-
rare fantoma [adica degeaba] si pentru acest lucru se fa-
ce vinovata societatea prin nefurnizarea acestei informa-
tii de prima importanta,incalcand legea, societatea com-
portandu-se astfel, in mod intentionat ca sa insele,pentru
ca in situata in care potentialul asigurat arfi fost corect
informat, acesta nu avea de ce sa faca un contract care
sa-l pagubeasca.
Cazul-2]. Si in situatia in care asiguratul are mosteni-
tori legali am dedus ca s-au impus clauze cntractuale care
contrazic dreptul mostenitorilor legali de a fi beneffici-
ari daca acesti nu sunt specificati in contract.
Art-6 de la pagina 12, conditii generale [contract]
stipuleaza 'toate drepturile, privilegiile si obligatiile
cuprinse in aceasta polita [adica in fiecare polita anuala
de asigurare] sunt exercitate de titularul politei, daca
nu se precizeaza altfel [adica daca nu sunt specificati,
in mod concret, beneficiari in contract]. Prin toate drepturile se intelege si beneficiul de a-
sigurare in caz de deces accidental sau neaccidental-adica
asigurarea in cauza ce presupune risc de asigurare sau
raspunderea contractuala a socitatii.
Acest lucru este perfect valabil pentru ca, in marea
majoritate a cazurilor titularul politei reprezinta chiar
persoana asigurata, iar beneficiul de asigurare in cazul
lipsei beneficiarului din contract, se cuvine decedatului
care nu poate sa-l revendice,fiind singurul care are toate
drepturile aspra politei de asigurare. Art-6 este foarte clar si nu specifica nimic de mos-
tenitorii legali.
Intemeiatorii contractului ai societatii, in cauza,
au bagat in contract anumite 'trucuri'asa incat sa se faca
confuzii in legatura cu acest lucru.
Astfel in art-5 alin.3 de la pag.-12 si art-10 alin.
2, aceasi pag. se pomeneste de mostenitorii legali doar
pentru a insela aparentele.
Ambele articole la alin. respective incep cu 'daca
beneficiarul...' si au valabilitate doar daca ai benefici-
ari desemnati.
Art-5 alin.-3. Daca Beneficiarul a cauzat in mod in-
tentionat moartea Asiguratului, drepturile sale rezultind
din prezentul Contract, inceteaza.Intr-un astfel de caz,
orce sume platibile vor fi platite oricaror alti Benefici-
ari desemnati sau mostenitorilor legali ai Asiguratului,
in situatia in care nu exista alti Beneficiari desemnati
in dosarul aflat la Societate.
Art-10 alin.-2.Daca Beneficiarul decedeaza imainte
sau in acelasi timp cu Asiguratul, drepturile salesunt
transferate proportional celorlalti Beneficiari, desemnati
sau mostenitorilor legali ai Asiguratului, daca nu sunt
desemnati alti Beneficiari.
Se observa ca pentru ca cele doua alin. sa fie vala-
bile, se impune conditia sa ai un beneficiar in contract.
Nicaieri nu se arata, in contract, ca in lipsa unui
beneficiar nominalizat, mostenitorii legali sunt benefici-
arii, in schimb se arata contrariu, asa cum am aratat mai
inaite referitor la art-6, pag. 12 din contract.
Asa cum este acest truc de inducere in eroare, mai
sunt si altele in contract, pe care le-am scos in evidenta
in referatul de baza pe care-l detin, dar aici ma voi li-
mita doar la acestea pentru a nu marii exagerat volumul
acestei expuneri.
In ceea ce priveste trecerea ulterioara a beneficia-
rului in contract, dupa un numar de ani, voi scoate in
evidenta o alta inselatorie pe care o voi explic la Nive-
lul-3 al inselatoriilor.

NIVELUL-2
[ACEASTA INSELATORIE AFECTEAZA TOTI ASIGURATII]
Aceata forma perversa de escrocherie este specifica
atunci cand ai ca asigurare de baza al-II-lea pachet [Ca-
pital Extra] si este cel mai probabil sa se gaseasc si in
celelalte pachete de baza,fie in aceiasi forma fie in al-
tele,pentru ca acestea trebuie sa fie echivalente.
Toti asiguratii, in acest caz, stiu ca beneficiul la
Deces din accident este de trei ori suma asigurata [tri-
plul sumei asigurate].
Acesta informatie e specificata:
-testimonial [verbal] de catre agentii de asigurare,even-
tual si in scris pe coli simple;
-acest beneficiu este trecut in oferta initiala;
-si chiar, mai mult de atat, este trecut in contract la
pagina 12, la art-3 alin.-3, unde se arata ca 'Beneficiul,
in caz de deces din accident este triplul sumei de asigu-
rare.
B=3SA B=beneficiul SA=suma asigurarii de baza

Inselatori consta in faptul ca acest beneficiu este
de trei ori mai mic, in loc sa fie triplul sumei asigurate
[B=3SA], acesta este doar suma asigurata [B=SA]
De ex. daca cineva are suma asigurata=30 000 lei,
conform planului asigurarii de baza atunci beneficiul la
deces din accident este: B=30 000 lei si nu este
3X30 000=90 000 lei.
Aceasta inselatorie se pote observa in doua locuri.
1]-In tabelul de la pagina-5 al cererii de asigurare,se
poate obseva ca beneficiul la deces din accident [ca fiind
B=3XSA] este completat, in scis, in mod eronat de catre
agentul de asigurare, in randul al-II-lea al tabelului,
care nu corespunde asigurarii de baza, cu numarul de for-
mular L020 in acest caz, ci unei asigurari suplimentare cu
numarul de formular A100.
Aceasta asa-zisa gresala, care este, de fapt, inten-
tionata pentru a te induce in eroare, si a te insela.
Beneficiul de asigurare pe care il ofera societatea
[B=SA] este trecut, de fapt, in primul rand al tabelului
care corespunde tuturor asigurarilor de baza iar in acest
caz numerele formularelor nu apar in tabel, ceea ce s-a si
dorit.
Chiar si, in situatia in care, se face asigurarea su-
plimentara corespuzatoare formularului cu nr. A 100 nici-
decum nu se va primii beneficiul B=3XSA dar aceasta demon-
stratie este foarte lunga si greoaie ca sa fie expusa in
acest material.
2]-Al-II-lea mod de observare al acestei inselatorii se
face usor observand cu atentie politele anuale,unde se
arata clar ca beneficiul asigurarii de baza este suma asi-
gurata si nu triplul acesteia iar acest lucru este valabil
in fiecare polita anuala.

NIVELUL-3
Aici voi arata si si de fapt voi continua cu ceea ce
am lasat neterminat la sfasitul punctului 1 si anume ce se
intampla, in cazul in care treci un beneficiar in contract
dupa un numar de ani de la data incheierii contractului.
Ceea ce se intampla este rau si cu atat mai rau cu cat es-
te mai tarziu, pentru ca in aceasta situatie societatea nu
mai are nici o responsabilitate si nu-si mai asuma nici o
raspundere pentru toate platile efectuate anterior acestei
modificari, ceea ce inseamna ca din acel moment pornesti
de la zero si toate primele platite anterior sunt nule ra-
manand in contul societatii.
Explicatii
Daca se va pune un beneficiar dupa un numar de ani de
la incheierea contractului iseamna ca te incadrezi la art-
5 pagina-12 - Schimbarea beneficiarului.
De ce nominalizarea unui beneficiar care nu a figurat
in contract inseamna, de fapt, schimbarea beneficiarului?
Pentru ca cei care nu au beneficiari nominalizati in con-
tract se considera, conform art-6 pagina-12, ca beneficia-
rul este titularul politei si asa cum am mai amintit ante-
rioror, in majoritatea cazurlor, titularul politei este
asiguratul.
In art-5 alin.-2 se stipuleaza ca schimbarea benefi-
ciarului produce efecte si ca societatea nu este raspunza-
toare pentru nici o plata sau alta actiune desfasurata an-
terior acestei aprobari.

NIVELUL-4
Lipsa de informare a potentialilor asigurati despre o
alta diminuare considerabila a beneficiului si a oricarei
datorii a societatii fata de clienti, prin omisiuni inten-
tionate si informatii false. Aici se va arata ca in afara de cele spuse anterior,ca
din putinul pe care a mai ramas daca mai ramane ceva, se
mai face o scadere substantiala. Conform art.-23 de la pa-
gina 14 'Impozite , taxe si onorarii', toate taxele onora-
riile si impozitele... vor fi platite de catre Titularul
Politei... De asemenea in acelasi art alin-2 se stipuleaza
ca 'taxele si onorariile notariale,ca si impozitele dato-
rate penntru primirea beneficiilor de la Societate,conform
acestei Polite, vor fi suportate de Beneficiar. Apoi se
arata ca si alte cheltueli cotractate de catre Societate
etc. vor trebui sa fie platite de catre creditorul platii.
Se intelege ca, creditorul platii este Titularul Politei.

Alte nereguli in contract, sunt reprezentate de com-
pletarea eronata 'in scris' de catre agentul de asigurare
a unor rubrici si a unor date.
Una dintre aceste completari eronate este aceea des-
pre care am discutat aterior la 'NIVELUL-2 ai inselarii'
si anume trecerea eronata a beneficiului de asigurare din
contract intr-o rubrica, fara acpoerire.
A-II-a neregula de acest fel este reprezentata de tre-
cerea unei date false in contract, referitor la data de
incheere a contractului care este mult eronata.Dupa ce s-a
platit prima de asigurare corespuzatoare primului an,in
loc sa se intocmeasca contractul pe loc, cum ar fi normal,
am fost anuntat dupa circa doua luni de zile, pentru in-
cheiera contractului.Atunci cand am facut plngera am oser-
vat ca in loc sa treaca data corecta la care s-a incheat
contractul, s-a trecut o data falsa cu circa doua luni
inainte,adica, cu o zi inainte de a face plata asigurarii
an.
Am gasit o o modalitate de a demonstra autoritatilor
ca aceasta data este falsa, pe care o am in referatul de
baza dar, dar pentru ca e mult de scris nu o voi prezenta
aici. In schimb doresc sa fac cunoscut rostul acetui com-
portament,prin care se intelege, ca fiind o actiune asa
incat sa nu-ti permita rezilierea legala a contractului,
fara nici o obligatie,intr-o perioada bine determinata, in
situatia in care gasesti nereguli si/sau inconveniente.
Cu alte cuvinte ti se mai ia un drept legal, pentru ca au
gasit toate modalitatile sa nu-ti fie bine si sa te inse-
le.
Acest drept rezulta din alin.-4 al art-31
din legea 136/1995 privind asigurarile si reasigurarile
de viata cu moificarile ulterioare. Acest alineat a fost
introdus prin Ordonanta de urgenta nr. 61/2005 iar in el
se stipuleaza: 'un asigurat care a incheiat un contract
de asigurare de viata individual trebuie sa aibe la dispo-
zitie o perioada de 20 de zile de la data semnarii con-
tractului de catre asigurator, in intervalul caruia poate
sa denunte acest contract.
In loc ca agentii de asigurare, adica Societatea de
Asigurare, sa iti aduca la cunostinta aceasta informatie
obligatorie, nu se multumesc doar cu tacerea ci recurg la
falsuri ca sa te insele.
In legatura cu toate smecheriile, escocheriile si
inselaciunile la asigurarea de baza mai sunt multe de spus
dar deocamdata ma opresc aici si pe viitor voi mai adauga,
probabil si alte amanunte.
In ce priveste asigurarile suplimentare cacealmaua
continua la fel, nu se lasa cu nimic mai prejos fata de
primul caz si in urmatorul material voi scoate la iveala
si porcariile din aceste contacte.
In al treilea material voi arata la ce institutii
de stat m-am adresat, refuzul categoric al acestora de a
aplica legile pentru care sunt abilitate, incompetenta,in-
dolenta si reaua credinta a acestora si complicitatea
acestora, asadar a statului, cu escrocii si infractorii.
Voi mai scoate in evidenta si legile operative im a-
cest caz si in astfel de cazuri, in generl, cat si felul,
in care acestea au fost incalcate.
De asemenea voi arata ce este recomandabil sa se fa-
ca atat, in primul moment cat si ulterior din aproape, in
aproape.

Imola 2012-06-16 15:47:59

nu este legal ce face alico!

dann 2012-05-07 16:05:10

aclasi lucru se intampla si la Romtelecom, insa acolo se abordeaza si o clauza de penalizare in caz de reziliere prematura.

un alt pagubit 2012-04-04 02:26:19

Aveti mai jos plangerea mea facuta la OPC impotriva Alico si RZB.
Ce parere aveti?

Subsemnat xxxxxxxxxxxxxx domiciliata in Ploiesti, Str. xxxxxx, Jud. Prahova, legitimata cu CI seria PH nr.xxxxxxxxxxx, CNP xxxxxxxxxxx, va aduc la cunostinta si solicit remedierea urmatoarei situatii:
In cursul anului 2008, am fost contactata de catre un reprezentant vanzari al Alico Asigurari Romania S.A., numit in continuare Alico, cu sediul central in B-dul. Lascar Catargiu nr. 47-53, Sector 1, Bucuresti, cu autorizatia Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor � Cod Unic RA-030/10.04.2003, prezentand urmatoarele date de indentificare: CUI 11304080, Nr. ORCMB J40/12746/1998, in vederea incheierii unui contract de asigurare. Ulterior am aflat ca Alico Asigurari Romania, a preluat datele personale de la banca la care am deschis un cont, Raiffeisen Bank, cu care s-ar afla in acelasi grup de firme.
In urma discutiei cu reprezentantul Alicoin anul 2008, m-am declarat interesata de produsul de asigurare care mi-a fost prezentat telefonic, si am oferit un raspuns pozitiv pentru a-mi trimite contractul si celelalte detalii pentru a ma putea decide. La un anumit interval de timp, am primit contractul, pe care nu l-am semnat intrucat am considerat ca nu imi este util. Avand in vedere ca nu am semnat acel contract, am considerat ca raporturile comerciale intre mine si Alico nu exista.
Mentionez faptul ca nu am transmis in nici o clipa datele contului bancar IBAN deschis la Raiffeisen Bank, Agentia Prahova.
In urma unei verificari a contului bancar in luna Martie 2012, am observat ca in fiecare luna, constant mi-a fost debitat contul in favoarea Alico.
Am luat legatura telefonic cu un reprezentant de relatii cu clientii al Alico, si acestea m-a informat ca incepand cu anul 2008, eu am un contract de asigurare incheiat cu compania pe care o reprezinta. I-am solicitat acestuia sa imi trimita prin e-mail sau posta o copie a contractului incheiat intre mine si Alico, acesta spunandu-mi ca nu este posibil, intrucat acest contract nu exista.
Avand in vedere fapul ca eu nu am oferit informatii despre contul bancar IBAN deschis la Raiffeisen Bank, am luat legatura cu directorul sucursalei Prahova al bancii, Dl. George Ene, solicitandu-i informatii despre modul in care datele contului meu au ajuns la Alico. Acesta m-a informat ca prin semnarea contractului cu banca, am fost de acord si cu transmiterea datelor personale si tertilor, in cauza agentia de asigurari Alico.
Am verificat continutul contractului modificat in 15.07.2010, iar in cadrul cap. 2, punctele 2.1 si urmatoarele, nu este specificat ca banca poate furniza numarul contului catre unul dintre terti, in speta Alico:
�2.1.2. Prin prezenta, Clientul personal, dupa caz, prin Reprezentant legal/Mandatarîsi exprim� în mod expres consimţ�mântul ca Banca sâ prelucreze datele sale personale înregistrate în evidentele proprii �i s� transmit� c�tre S.C. Biroul de Credit S.A., persoana juridica romana CUI 16140132 si/sau alte persoane autorizate sa desf��oare activit�ţi similare, în vederea prelucr�rii de c�tre acestea a datelor sole cu caracter personal si consult�rii informaţiilor înregistrate pe numele acestuia în respectivele baze de date de c�tre oricare Participant care are o relaţie contractuala cu acestea precum instituţii de credit, financiare nebancare, de asigur�ri in scopul iniţierii sau derul�rii unei relaţii de creditare si de asigurare a produselor de tip credit cu Raiffeisen Bank S.A.;
�
2.1.4. Datele cu caracter personal prelucrate vor include urm�toarele categorii: date de identificare a persoanei fizice: numele, prenumele, iniţiala tatalui/mamei, adresa de domiciliu/ re�edinţa, num�rul de telefon fix/mobil, codul numeric personal; date negative: tipul de produs, termenul de acordare, data acord�rii, data scadentei, creditele acordate, sumele datorate, sumele restante, num�rul de rate restante, data scadenta a restantei, num�rul de zile de întârziere în rambursarea creditului, starea contului; date pozitive: tipul de produs, termenul de acordare, data acord�rii, data scadentei, sumele acordate, sumele datorate, starea contului, data închiderii contului, valuta creditului, frecventa plaţilor, suma pl�tit�, rata lunara, denumirea si adresa angajatorului; date referitoare la fraudulenti: fapta comisa, num�rul si data hot�rârii judecatoresti/octului administrativ, denumirea emitentului; date referitoare la inadvertenţe neconcordante.�
Avand in vedere faptul ca nu am furnizat aceste date, il consider ca un abuz din partea Raiffeisen Bank, in favoarea Alico, Raiffeisen retragand banii din contul meu, in contul Alico fara acceptul meu explicit.

Solicit luarea masurilor legale ce se impun, precum si returnarea integrala a sumelor care au fost retrase abuziv din contul meu.

Domnului director al Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Prahova.

Cosmin Fratila 2012-02-22 15:29:30

Excelent! Sfatul lui ionut nedea este bun, daca ar fi existat un like nu as fi exitat sa il folosesc, am sunat si a dorat mai putin de 3 min rezilierea contractului cu cei de la Alico.
Va multumesc!

ionut nedea 2012-02-21 12:26:01

Eu am avut 2 polite incheiate telefonic si le-am reziliat, se REZILIAZA USOR apeland unul din numerele de telefon de mai jos:
021-4010844
021-4010845
Dureaza 5 min pana intrati in legatura cu operatorul ALICO dar se rezolva rapid. Pur si simplu le spuneti ca nu mai doriti polita de asigurare. Politele se numesc Benefit sau Protect.

Georgel 2011-11-22 21:10:05

Solutia pentru reziliere: va mutati cu salariul la alta banca iar din momentul in care nu vor mai primii prima de asigurare va vor rezilia contractul fara alte probleme.

Ghita Mariana 2011-09-06 23:07:34

Buna ziua,

Ma numar si eu printre cei care au patit acest eveniment.Eu nici macar nu am intrat in posesia vre-unui document care sa-mi aminteasca de vre-o asigurare.Observ doar ca lunar condul este debitat cu suma de 25.00 ron. Macar as vrea sa stiu SA suma asigurata pentru a putea utiliza cumva asigurarea in cazul in care se produce evenimentul asigurat.

Florin Dinu 2011-07-25 23:46:37

Sunt in aceeasi situatie. In cazul in care se se constituie un grup pentru rezolvarea amiabila sau in instanta acestei probleme, va rog sa ma anuntati si voi adera cu mare placere. Pana atunci voi incerca sa rezolv la banca ceva...
Stima!

Ana 2011-06-13 07:52:39

Cred ca este logic ca daca aceasta firma AIG XANA are contract cu o banca in primul rand ca sa nu vi se mai opreasca din bani aceasta firma sau alta trebuie sa anunte la banca ca acel contract nu mai este valabil. Solutia ar fi ori sa ii da-ti in judecata ceea ce dureaza foarte mult si necesita bani si timp ori nu mai lasati nici un ban in acel cont sau eventual lasati doar suma lunara pt banca. Firma de asigurari NU are cum sa va de-a in judecata pt neplata daca nu ati semnat. Iar daca presupunem ca exista o semnatura pe acel contract iese urat pt ei daca se descopera ca au facut fals in acte. Repet asta in cazul in care nu ati semnat acel contract. Sincer este bine sa mai aveti un card pt diverse cumparaturi sau plati sa nu fie cel de salariu.

Ana 2011-06-13 07:38:45

Aici nu este vina bancii ci a firmei AIG XANA care s-a grabit sa comunice celor de la banca ca are un contract semnat cu dl... este foarte clar ca acei bani nu le raman celor de la banca ci se duc in contul celor de la AIG XANA. Asa ca nu banca este de vina ci doar AIG XANA pentru neseriozitatea de care a dat dovada anuntand ca are un contract semnat cand de fapt nu are! Cautati pe 'net AIG XANA si o sa vedeti ca a mai dat tepe.

Calin 2011-06-12 23:25:33

Domnilor, manipulati lumea, Banca despre care faceti referire este Foarte Serioasa, mici incidente sunt oriunde, sau poate cineva sa nege ca: "LA INCEPUT A FOST CUVANTUL" nu-i o sintagma actuala.Sa fim seriosi...

Suciu Viorel 2011-06-04 18:07:35

Si eu am primit un telefon acum citeva luni privind aceasta oferta de la o domnisoara care am inteles ca este colaboratoare la ALICO. Am refuzat oferta dar ma intreb cu ce drept a primit aceasta colaboratoare date personale despre mine nume, numar de telefon etc ca asigurat al ALICO. Sau legea protectiei datelor personale nu functioneaza la ALICO ?

viorica 2011-05-05 22:13:18

si eu am patit la fel.Ce pot face sa reziliez contractul cu ei pt ca am card de salariu de la ei?Daca exista o actiune comuna pt reziliere.a contractekor o voi semna si eu.

Lucian 2011-05-04 22:55:12

Marius si ceilalti pot sa faca fiecare cate o actiune in justitie impotriva bancii si a societatii si sa le usureze de cateva milioane de lei ca daune interese si mai sunt destule articole de cod civil si penal incalcate care atrag sanctiuni din partea statului si a Bancii Nationale.
Banca si societate de asigurari profita de pasivitate clientilor.
Fiti mai incisivi!!!

http://kudos-network-gifts.blogspot.com/ 2011-04-17 15:21:29

Intrati pe adresa de mai sus si descoperiti o metoda noua si usoara de a face bani online folosindu-te de Affiliate Marketing.Aveti multi prieteni?Atunci veti putea castiga foarte multi bani20 EURO/prieten inscris.Inscrierea dureaza 2-3 minute.Metoda testata si dovedita cu poze pe blog!

Bogdan Greaca 2011-03-18 08:39:47

O chestie asemanatoare am patit cu cei de la UPC. Am fost intr-un centru de-al lor pentru a cere informatii despre un abonament mai mare de internet, la acea data fiind abonatul lor pentru internet tip medium. Din luna urmatoare m-am trezit ca pe factura aparea tarifat abonament de tip large, cu toate ca n-am semnat nici un act aditional la contractul pe care-l aveam in derulare. Singura modalitate sa scap de ei a fost sa reziliez contractul cu totul.

Orcusan 2011-03-10 16:39:49

Sa va fie invatatura de minte sa nu mai vorbiti cu toate puslamalele la telefon. Eu cand aud ca ma suna careva si incepe cu "am dori sa va deranjem in scopul de a va informa cu privire la un nou produs blaaaablaaa" pun si eu rapid la randul meu o intrebare si anume "doamna/domunle spuneti-mi va rog daca se aude ca si cum va inchid telefonul"....continuare se deduce. La telefon nu se fac si nu se incheie afaceri. Daca te intereseaza un anume produs de orice natura mergi direct la sursa si intereseaza-te despre ceea ce vrei sa stii, dar nu la telefon.

gabriel p 2011-03-10 12:52:39

asta am patit si eu..m-am trezit mereu cu plata de asigurari mereu de la ei

Dragoi Corneliu 2011-03-03 08:57:22

La fel ca si patania domnului Marius, am patit si eu acelasi lucru cu Romtelecom. Am fost contactat telefonic de un operator de la Romtelecom pentru a mi se prelungi contractul. Desi am rugat sa mi se trimita un contract scris pentru al studia, nici pana la ora asta nu l-am primit. Insa contractul propus la telefon de Romtelecom se deruleaza fara a avea acordul meu de vointa exprimat in scris.

Alexa Lucian 2011-02-28 01:32:58

Nu sunt angajat nici Alico si nici Raiffeisen insa toti furnizorii de servicii folosesc date de contact in scopul promovarii de noi oferte pentru clienti. In orice contract semnat spre exemplu cu companiile de telefonie mobila, asigurari, banci exista o rubrica unde se mentioneaza ca acestea pot folosi datele in scopul mai sus mentionat.

Lungulescu Marius 2011-02-26 20:50:08

Inteleg domnule Alexa ca nu v-ar deranja daca v-as contacta la otice ora si nici nu ati fi curios sa stiti de unde am datele de contact?Unde lucrati la Alico sau Reiffeisen?

Alexa Lucian 2011-02-26 17:36:28

ptr Lungulescu Marius
numarul de telefon si numele nu reprezinta date personale... sunt doar date de contact

Lungulescu Marius 2011-02-25 16:03:36

Ma simt cumva dator la un P.S. sa inteleaga lumea ,chiar si Alico si Reiffeisen de unde vine nemultumirea mea.
Adevarat ,cel cu care am vorbit a fost foarte explicit,referitori la termeni si conditii,inclusiv ca sint inrolat dupa aprobarea telefonica.La primirea contractului am gasit diferente ca de ex.,,plata se face din a patra zi de spitalizare".Nemultumirile mele sint:
De unde are Alico datele mele personale exacte?
De ce Reiffeisen nu a incetat plata catre Alico atunci cind eu am cerut acest lucru expres?In acest fel daca aveam un litigiu raminea intre mine si Alico.
Nu in ultimul rind eram in situatia in care eram asigurat si nu stiam si ca o incheiere cind folosesti o asigurare obligatorie scrisa agentul iti cauta nod in papura,chiar ar fi functionat asigurarea incheiata telefonic?

Alexa Lucian 2011-02-24 20:29:53

am si eu asigurarea "Benefit" in caz de accident de orice natura... Ceea ce pot sa spun este faptul ca persoana care m-a contactat mi-a explicat foarte bine care este modalitatea prin care ma pot inrola in program, a precizat foarte clar faptul ca este suficient acordul verbal pentru a beneficia de oferta si nu pentru a primi acasa "actele asigurarii pe care sa le semnez" dupa cum am auzit pe aici... tot ceea ce pot sa spun e sa fiti mai atenti cand vorbiti la telefon

Adrian Popa 2011-02-17 11:58:28

@okkx: Ma gandesc serios sa scriu si despre aceste cazuri. Intr-adevar, folosesc aceleasi metode. Iti activeaza servicii dupa o discutie telefonica. Mai grav, nu iti trimit niciodata o anexa la contract sau un nou contract pentru a-l semna.

0kkx 2011-02-17 11:29:49

Atentie ! Si companiile telefonice folosesc chestia cu proba telefonica! Rog Manager.ro sa faca o investigatie si aici ,va fi interesanta ,cereti sa vi se schimbe optiunile cu o data diferita de cea de facturare si sa vedeti in ce intrati !

Dan Brad 2011-02-17 09:48:40

Doamna Sorina Badea,poate ma luminati si pe mine ,care e legatura intre convorbirea telefonica si cascatul ochilor.Ciuliti urechile cred ca ar fi fost mai potrivit,parerea mea de nemultumit.

Dan Brad 2011-02-15 16:38:20

Pentru cei multumiti, ati observat probabil si * mic unde se specifica tot mic desigur ,,*Plata se face incepind cu a patra zi de spitalizare".La telefon ati auzit ceva de genu?Nu e nici o diferenta intre convorbirea telefonica si contract?

Sorina Badea 2011-02-15 11:16:34

Eu beneficiez de asigurarea asta si sunt foarte multumita de ea. Am fost contactata intr-o dimineata de un agent, dar nu aveam timp si i-am spus sa revina mai tarziu. Am ascultat cu atentie informatiile oferite, cu atata atentie incat am notat anumite lucruri pe care in timpul discutiei le-am cautat pe internet. Am cautat-o pe domnisoara dupa Raf asta ca sa ma asigur ca nu e vreo teapa discutia a durat aproape jumatate de ora. Nu am primit documentele chiar in 2 saptamani pentru ca ii dadusem o adresa de acasa, iar eu stau 12 ore la serviciu. M-au sunat insa dupa vreo luna si mi le-au retrimis la serviciu. Le-am citit in timp util si nu am observat nicio contradictie intre ceea ce mi s-a spus telefonic si ceea ce am vazut scris. Am verificat apoi pe extrasul de cont in vreo 3 luni sa vad daca mi se extrag banii si a fost exact data care imi fusese indicata.
Am intrat sa-mi spun opinia pentru ca mi se pare stupid ca criticati anumite servicii fara niciun motiv. NU V-A OBLIGAT NIMENI SA ZICETI DA ! ERA ALEGEREA VOSTRA ! Atat timp cat vi se spune la telefon ca e suficient acordul vostru verbal de ce va imaginati voi gresit ca nu e asa. Mi s-a spus clar ca documentele nu le primesc pentru a le studia ci pentru a-mi confirma ca sunt asigurata, ca nu trebuiesc semnate ci doar pastrate, mi s-a oferit chiar si posibilitatea sa le primesc pe mail si sa-mi dau acordul apoi.
Probabil ca e prea mult pentru anumite specimene sa inteleaga ce sunt alea contracte la distanta, eu mi-am facut si un card de credit la BRD la fel si sunt multumita.
Cascati ochii atunci cand vorbiti la telefon si ziceti da si nu mai aruncati fara rost cu noroi cand ati dat de belea din cauza voastra.

vasile capatana 2011-02-14 23:50:13

Sunt un client al Reiffeisen Bank, am fost de asemenea contactat de un reprezentant ALICO si sunt in aceeasi situatie ca si colegii anteriori. Am acceptat propunerea si urma sa primesc contractul ca sa-l semnez. Nu am primit nimic pana acuma ca sa vad conditiile contractuale. Esteinadmisibil a se fura bani din cont pe seama unei convorbiri telefonice.
La fel fac si compsanii telefonice si companii de asigurari de viata sau de case gen Astra

mihai alexandrescu 2011-02-14 18:09:07

si eu eu beneficiez de asigurarea aceasta benfit asigurare ptr spitalizare din orice tip de accident
1.mi s.a specificat partea legala de inregistrare a agentului de asigurare
2. mi s.au explicat termenii si conditiile asigurarii telefonic plus am pus 1000 de intrebari ceea ce trebuia sa faceti si voi LOGIC si mi s.au oferit toate raspunsurile in mod corect
3.m.am inscris telefonic deci mi.am dat acordul probabil ca si dvs dar dupa ce am stiut toate de taliile acestui produs
4.mi.au oferit 2 luni gratis am primit documente toate certificatul.etc cu ce mi.a spus la telefon de exemple am intrebat dak era cu capitalizare .mi s.a spus ca nu e si ca o sa gasesc aceasta inform in documente ceea ce am si gasit
5.plata a inceput peste 2 luni in astea 2 luni dupa cate am citit puteam rezilia contractul la un nr de telefon unde "eu am si sunat sa mai intreb ceva si m.i s.au oferit eraspunsuri corect
6. nu cred ca toti de aici cei care folosesc site uri de informare mailuri internetulm in general practic au informatia in sange . au acceptat aceasta oferta promotionala fara sa puna intrebari sa nu credem ca banca merge dupa titulatura prost sa fii noroc ca esti si ca accepti simplu sa platesti ceva fara rost
7. in plus banca asta ofera in fiecare luna extras de cont moka unde puteti vedea aceste plati deci practic nu te pacaleste nimeni
8.deci nu acceptati dak nu puneti intrebari si dak nu intelegi tot ca s.ar putea sa ii dati in judecata si sa va uimeasca ce prostii atzi vorbit la telefon cu agentii cum probabil ati spus *da* fara sa puneti intrebari etc
9.PROSTIA SE PLATESTE . INTEligenta se apreciaza
spor:

Gigi 2011-02-14 15:40:15

La fel am patit si eu ! Problema este ca si alte banci cu "renume" in Europa folosesc acest sistem ex.Santander ! Se comporta ca si cum toate ar fi societati de telefonie mobila ! hahahahaha

Iris 2011-02-14 13:22:55

In acelasi fel procedeaza si cei de la Vodafone. In baza unei discutii telefonice, pe parcursul careia, inevitabil, la un moment dat spui "da" pe care ei il interpreteaza ca fiind un acord dat si pe care il folosesc in loc de semnatura, iti fac abonamente pe care nu le-ai solicitat niciodata sau iti adauga optiuni la abonament. Noi ne-a chinuit mai bine de un an si jumatate sa scapam de un abonament pe care nimeni nu-l solicitase, pentru care nu exista contract si pentru care Vodafone nici macar nu livrase o cartela SIM. Interesant este ca, desi nu exista un contract semnat de catre ambele parti, Vodafone factura in fiecare luna abonamentul respectiv. Problema nu s-a rezolvat decat prin rezilierea abonamentului vechi, la care ei adaugasera si acest abonament nesolicitat facturau pe aceeasi factura doua numere. Prin urmare, dupa lungi insistente si discutii cu Vodafone, care nu au dus la niciun rezultat, am reziliat contractul initial cu Vodafone, vechi de vreo 14 ani si am trecut la cartela reincarcabila. Insa aceasta reziliere nu s-a putut face cand am vrut noi, ci la un anumit termen, caci contractele se prelungesc automat, fara ca nimeni sa te intrebe daca mai doresti sa beneficiezi de serviciile lor in continuare, dupa ce perioada de valabilitate initiala a contractului a expirat.

Marian 2011-02-13 13:13:41

La mica ciupeala. Fac si ei treaba asta pana se prinde tot omu'. La cati apuca sa plateasca lunar treaba asta, le e suficient.
Astia ar trebui gazati. Si Raiffeisen este o banca pe care o urasc de cand s-a infiintat si credeti-ma, cu motive.

Despre Raiffeisen Bank 2011-02-13 12:48:04

Raiffeisen Bank = hoti maximi. Am patit o gramada de chestii urate cu ei motiv pentru care nici nu mai vreau sa aud de conturi deschise la Raiffeisen Bank. Este o banca de care mereu am fost dezamagit, asa ca va spun la toti, pe cat puteti spuneti NU Raiffeisen Bank !

filipliviu 2011-02-13 10:24:25

Draga Adrian Popa, ai pus punctul pe m!! Banca asta face acest lucru de ani de zile! Mai intai cu AIG life, apoi cu Allico!
Nu au mandat special pentru extragerea banilor de asigurare, asa cum prevede legea! Si ce e mai interesant abia acum incepe! De regula la astfel de credite au carduri pentru operatiunile efectuate, iar pasii electronici pentru debitarea sumelor sunt sariti, ilegal!
Citeste, te rog, art 27 si 28 din Legea 365/2002 privind comertul electronic!
Interesant, nu!!

Gelu 2011-02-12 22:09:14

bai cici!! Nu sunt unul de-al lor ci unul care are o astfel de asigurare dar facuta normal si cu mult timp in urma, nu mai stiu 5..6 ani? Si da am si eu cont la raiffeisen si nu-mi vine sa cred ce aud. O sa merg luni la banca sa intreb. Sunt de-a dreptul stupefiat daca se poate intampla asa ceva la noi in tara. Am vazut pe undeva update cu un raspuns de la Raiffeisen, si acolo reprezentanta sau reprezentantul bancii spune un pic altfel. Oricum pe cei de la asigurari i-am "anuntat" trimitandu-le link de aici si vorbind la telefon. Mi s-a spus cu totul altceva, se pare a fi un abuz de la lucratorii de la banca. Oricum astept si eu un raspuns aici de la reprezentantii de la Alico, i-am anuntat si telefonic si prin mail. Daca nu raspund invitatiei inseamna ca ceva exista. Bine cici??

Cetatean 2011-02-12 21:58:54

Da de OPC a auzit cineva? Asa l-as intreba si pe Marius L. dar si pe operatorii telefonici Raiffeisen Bank si Alico

Sfinx 2011-02-12 21:37:25

Ei se folosesc de chichite juridice, si daca v-as spune ca este legal ati sari toti in capul meu.
Tipa l-a luat prin invaluire l-a intrebat vrei respectiva asigurare , d-ul a raspuns da fara echivoc , drept rezultat asa cum i s-a spus contractul se deruleaza in baza acordului telefonic. Contractele pot fi incheiate in forma scrisa sau verbal.
Contractul ia naştere prin acordul de voinţă al părţilor asupra clauzelor contractuale, acord ce se realizează prin întâlnirea concordantă a ofertei cu acceptarea ofertei; oferta şi acceptarea ofertei sunt cele două elemente ale voinţei de a contracta prin întâlnirea cărora se realizează acordul de voinţă.
Oferta, numită şi policitaţiune sau "propunere", este manifestarea unilaterală de voinţă adresată de o persoană altei persoane ori publicului în general, în scopul încheierii
unui contract.
Acceptarea ofertei reprezintă manifestarea unilaterală de voinţă prin care persoana căreia i-a fost adresată oferta declară că este de acord să încheie contractul în condiţiile arătate în ofertă. Pentru valabilitatea acceptării nu este necesar, în principiu, să se îndeplinească o anumită formă; acceptarea poate fi făcută în scris sau verbal. Acceptarea ofertei poate fi expresă atunci când destinatarul ofertei declară că este de acord cu condiţiile prevăzute în ofertă, şi tacită când acceptarea se deduce dintr- un fapt juridic lato sensu din care rezultă în mod neîndoielnic voinţa destinatarului ofertei de a o accepta; spre exemplu, executarea, începerea executării sau promisiunea de a executa contractul.

Drept dovada, trebuie sa fim foarte atenti si cu ce vorbim pentru ca discutiile, mai ales cu bancile, se inregistreaza si uite asa te scutura de niste craitari.

SUNT HOTI LA DRUMUL MARE!

Dan 2011-02-12 21:07:23

Si eu m-am confruntat cu o problema aproape identica. Dupa 2-3 telefoane date de o tipa de la asigurari in care NU am fost de acord sa inchei NICIUN fel de asigurare, in momentul in care am putut beneficia de serviciul Raiffaisen online, am observat cu stupoare ca in fiecare luna mi se oprea o suma de 3-400.000 lei vechi.M-am interesat ce e cu suma retinuta si mi s-a spus ca sunt beneficiarul unei polite de asigurari in caz de accident si ca eu personal as fi fost de acord cu retinerea in fiecare luna a sumei respective.
Am sunat la firma de asigurari asa cum am fost sfatuit si mi s-a spus ca mi-as fi dat acordul, lucru total neadevarat.Drept pt. care am cerut inregistrarea convorbirii in care se spunea ca mi-as fi dat acordul...nici pana in ziua de azi n-am primit nici inregistrarea, nici vreun contract, nimic! Doar ca dupa scandal, banca nu mi-a mai oprit banii, atat ! Nu scuze, nimic, nimic! Cum mai pot afirma ca as mai avea incredere in serviciile Raiffaisen Bank atata timp cat toate datele mele de identificare, inclusiv numarul de telefon, ei le dau aiurea, fara ca eu sa fiu consultat? Despre recuperarea banilor, nici macar nu s-a mai pus problema, eu sunt din Craiova, firma de asigurari era din Bucuresti, procedura, din cate mi s-a spus, ar fi fost foarte greoaie.

cici 2011-02-12 15:26:50

bai gelule!, du-te si mai da cateva telefoane sa mai inchei ceva contracte. tu nu vezi ca esti singurul de aici care da contre. te-ai descoperit singur ca esti unul de-al lor.

Gelu 2011-02-12 13:37:15

Eu am cont in banca la Raiffeisen, si nu am auzit de acest serviciu "telefonic". Asigurarea a fost facuta acasa la mine, unde mi s-a prezentat pe larg contractul si a durat cca 1 ora si pe urma l-am semnat in doua exemplare parca. Nu mai stiu cum am fost contactat prima data de agentul de la AIG Alico acum. In schimb pot spune ca am luat o tzeapa de la Alians Tiriac cu o asigurare de accidente. Erau prevazute acolo in oferta si despagubiri pentru operatii, si nu s-a platit nimic pentru ca nu a fost din accident. o sa recitesc, oferta, nu contractul!!!

Maria 2011-02-12 11:46:19

Intrebare pt domnul Gelu: aveti asigurarea de la AIG pe baza unui telefon, inainte de a vedea si semna un contract? Sunt clienta Raiff si chiar fac acest lucru!!! Eu am fost stresata cu 3 telefoane de ei pt serviciul asta!!!

Maria 2011-02-12 11:43:40

Este adevarat. Si eu am fost sunata de vreo 3 ori pentru aceasta asigurare in caz de accident dar cand am intrebat daca trebuie sa astept contractul la domiciliu sau nu, au ezitat in raspuns si am zis ca nu sunt de acord ca doar pentru ca zic eu da acolo sa imi faca asigurarea, decat dupa ce vad contractul. Si au zis ca nu se poate ca e o promotie si dureaza pana vine contractul. Am zis ca atunci nu ma intereseaza, pana nu studiez un contract nu imi dau acordul pentru nimic si voi contacta o alta firma de asigurari dk ma intereseaza. AVETI GRIJA. Eu ma intreb daca firma Alico are vre-o cunostinta despre cum se minte de la Raiff ca sa se vanda un pachet de-al lor care sigur nu e ceea ce t-i se zice.

Cornel 2011-02-12 10:51:56

Da!! este adevarat ce se intimpla,toti cei care au relatat aici ce au patit sa stiti ca este adevarat.
Intrebarea este.Citi din cei care nu sunt aici au patit acest lucru.
Raspuns: Foarte Multi!!!!

Cornel 2011-02-12 10:49:02

Si eu am fost sunat ,dupa ce persoana respectiva a terminat de spus poezia ca la carte , am cerut o oferta de acest fel pe E-mail.Mi sa spus ca aceasta oferta este valabila doar telefonic refuzind sa trimita pe email si atunci am spus ca nu ma intereseaza.

Gelu 2011-02-12 09:32:42

Eu unul nu cred o iota din ce vorbiti voi aici. Vreti sa discreditati o banca sau un serviciu de asigurari. Si eu am asigurare de viata la AIG, de ani buni, nu stiu daca o sa primesc ceva cand ajung la pensie sau daca patesc ceva. Dar ca sa spuneti ca vi s-au oprit bani din banca in baza unei discutii telefonice, mi se pare ca toti care ati discutat pe aici, vreti sa ascundeti justificati bani in fata sotului sotiei credula, sau inca nu ati implinit 14 ani si vreti sa "socializati" pe internet.
O zi buna va doresc.

EUPro 2011-02-11 17:34:01

Pai, dragilor: CUM SA REZILIEZI CEVA CE NU AI INCHEIAT??? ACORDUL VERBAL PENTRU PRIMIRE CONTRACT NU INSEAMNA SEMNARE DE CONTRACT, ACORD FINAL CU CLAUZELE PREVAZUTE ACOLO!!!
CEI DE LA AIG AU PROBLEME MARI DE TOT: POT FI DATI IN JUDECATA FOARTE SIMPLU!!!
SUNATI PUR SI SIMPLU LA CEI CARE AU SUNAT SA VA "INCHEIE CONRACTUL" SI SPUNETI CA NU SUNTETI DE ACORD CU CLAUZELE - BINEINTELES INREGISTRATI CE ATI SPUS LA TELEFON!!!
APOI FACETI CA EI: "AM INREGISRAT CA NU SUNT DE ACORD!!!"
CUM ADICA : EI AU INREGISTRAT CONVORBIRE TELEFONICA SI PE BAZA EI AU RETRAS BANII???? DUMNEZEULE MARE!!! ESTE CUMVA PREVAZUT IN CONTRACT??? DACA NU, SA RASPUNDA IN FATA LEGII!!!
AIG ALIAS ALICO ARE PROBLEME GRAVE; DAR NICI CU RAIFFEISEN NU MI-E RUSINE....

Alex 2011-02-11 15:40:23

Nu exista niciunde in lege specificat ca se pot incheia contracte telefonice. Cum se poate dovedi identitatea partilor din conversatie? Nu se poate.

Natalia 2011-02-11 08:49:31

Referitor la articolul : ,,Cum te usureaza banca de bani folosindu-se de o discutie telefonica,, vreau să va spun ca si eu am fost sunata de nenumarate ori, recunosc din discuţia telefonică oferta mi s-a părut atractivă si am rugat să-mi trimită un exemplar de pe contract pe adresa de e-mail, si ce să vedeţi un articol prevede că asiguratul timp de 3 ani de la constatarea prejudiciuluirespectiv 3 ani de când societatea Alico nu o să-ţi plătească contravaloarea serviciilor contractate, nu ai dreptul de ai acţiona în instanţă, ceea ce este nelegal deoarece după lege dreptul de a pretinde despăgubirile se prescrie in termen de 3 ani . Deci de la cine recuperezi bani pentru servicii după 3 ani?
Ulerior trimiterii contractului am fosr iar[;i sunat[ dar nu am mai raspuns.Acum am să verific daca mi-au luat bani.

flo 2011-02-11 01:13:42

Eu facusem cont pentru alocatia copilului. Apoi m-i s-sa propus acea asigurare. Era gratis vre-o doua luni. . Am semnat.Aveam si cont curent in care intra alocatiasi trebuia sa transfer online banii din cont curent in contul copilului. Nu era posibil anul trecut. A trei-a luna am lichidat contul si am inchis socotelile cu banca. Am gasit alta banca ce merge ok. Atentie ce semnati !! Cititi cu atentie absolut tot!

Ionel 2011-02-09 10:16:30

Trist dar adevarat si eu am avut o astfel de discutie dar am refuzat-o. Feriti-va de banci, nu mai luati credite aiurea pentru orice moft. Trebuie sa stii ca in momentul contractarii unui credit esti sluga la stapan. In orice moment cu acordul tacit al autoritatilor romane banca poate schimba contractul dupa bunul sau plac. Instantele corupte nu iti vor da dreptate niciodata datorita legislatiei ambigue lasata la interpretare.
Inainte de a lua credit consultati si alte persoane care au deja in derulare credite. Ceea ce veti auzi de la ei va vor intoarce la 180 grade. NU UITATI produsele luate pe credit le puteti lua cu banii jos in cativa ani fara credit din economii .

Velicu 2011-02-09 00:46:36

Aceste persoane care acuza acum,ar trebui sa fie mai atente la detalii in timpul unei discutii.
Da,si eu am fost contactat de o duduie de la aceasta firma,la inceputul discutiei,dupa o prezentare a produsului,a precizat ca un simplu acord telefonic este suficient pentru a se considera contractul incheiat,si apoi imi trimit acasa documentele pentru a le studia,urmand ca,daca nu sunt de acord sa reziliez contractul.Magaria este alta,ca spune duduia la inceput ai o perioada de gratie de 2 sau 3 luni,nu am retinut exact cat,nu ca ti se opresc banii din start.

adriana 2011-02-08 19:51:13

aceeasi pb a avut-o si sotul meu cu raiffeisen ..in urma cu vreo 3 luni...am sesizat in urma faptului ca aveam internet banking...intreband sotul meu ce s-ar fi intamplat daca nu sesizam...cati ani am fi platit,raspunsul directoarei de agentie a fost ca"?probabil pina la pensie"
asta e romania...niciodata banca nu pierde,desi ar fi meritat s fie data in judecata....

gabureanu petru 2011-02-08 19:10:05

Ar trebui dati in judecata pt ca nu icorect ceea ce sa intamplat

kisslary 2011-02-08 18:58:16

singura solutie ar fi sa va reziliati contractele cu banca si sa va faceti cont la alta banca,dar sa fiti atenti ca nu se stie............in tara noastra orice e posibil :

Alex 2011-02-08 12:50:56

era sa patesc acelasi lucru.

Dragos 2011-02-08 12:44:13

Buna. Din cate stiu nu este nici o lege in privinta contractelor si semnarii lor mai ales la contractele telefonice. Am lucrat la un call center...tot ceva de genu contracte dar nu pt banic...ideea este ca odata dat acordul prin telefon vanzarea este facuta, urmand procedurile 100% legale adik semnarea unui contract fizic. Bineinteles se poare renunta mult mai usor la un contract "semnat" verbal .. deoarece daca operatorul respectiv nu face confirmarea datelor personale, titularul poate nega faptul ca a fost el la tel..oricum nici mie nu mi se pare corecta modalitatea asta a contractelor verbale. O zi buna.

Adrian Popa 2011-02-08 11:43:23

Buna ziua,

Nu ezitati sa ne scrieti si sa ne relatati aceste intamplari. Daca se poate, trimiteti-ne si printscreen-uri cu extrasele de cont. Nu vom publica numele complete si vom blura informatiile confidentiale. Puteti sa-mi scrieti la adresa adrian.popa@manager.ro.

Va multumesc!

C 2011-02-08 11:25:57

Alico sunt fostul AIG. Baietii aia cu triple A pana ieri si pe care a doua zi la figurat, desigur a trebuit sa-i salveze guvernul SUA in 2008 cu vreo 60 sau 80 de miliarde de verzisori, ca erau ca si faliti.
Candva cea mai mare companie de asigurari din lume; acu', de buni ce sunt, i-au cumparat altii :-
Ramurica lor de-aici e formata din niste baieti foarte simpatici si iuti de mana. In opinia mea destul de avizata, pentru ca am studiat problema cu mare atentie, sunt cea mai nenorocita companie de asigurari dintre cele mari din Ro.
Contractele lor sunt si ele un poem de ambiguitate si lasa loc de atatea interpretari incat ma mir si acum ca au trecut de CSA, sau cum se cheama reglementatorul pietei, nemaivorbind de protectia consumatorului, ca aia oricum dorm in papuci.
Am descoperit din pacate toate astea pe banii mei pentru ca, la fel ca mai toti romanii, am inceput sa citesc cu atentie contractele si sa pun intrebari de-abia dupa ce-am cotizat niste ani buni.
Politele de asigurari de viata or mai fi cum or mai fi, dar dincolo de astea, daca doriti produse investitionale, sau tip pensie... tzepe in toata regula. Sunt pregatit sa demonstrez asta negru pe alb, cu documente.
Iar cei care aveti problema asta, daca asteptati ca pentru banii vostri sa ia masuri, sa "faca demersuri" gazetarii... ce sa zic, va urez mult noroc.
Tot nu ne-am obisnuit, dupa mai bine de 20 de ani, sa nu mai asteptam sa aiba altii grija de noi. De altminteri se vede foarte bine cata grija au.

Valeriu 2011-02-08 10:54:41

Eu nu inteleg cum sa reziliezi un contract care nu l-ai facut/semnat? Imi fac griji pt mama care are card la prostii de la cea mai proasta banca, Raiffeisen

eugen coman 2011-02-08 09:41:31

sotia mea a patit ceva similar la bcr. cind a cerut un extras de cont o duduita i-a prezentat oferta "banca pentru locuinte" si fara sa semneze ceva sau macar sa isi dea acordul ii facuse deja un cont BPL banca pentru locuinte apoi urma sa o fraiereasca, desi avem bani in cont si in nici un caz nu as face un astfel de imprumut, insa astia sunt diabolici tin sa te jumuleasca cu orice pret... ATENTIE ROMANI!!!

firefighter 2011-02-08 09:39:30

hotie pe fata!

Sorina 2011-02-08 09:29:49

Nu mi se pare deloc ok... un contract valabil este atunci cand exista semnatura ambelor sau tuturor partilor implicate. Din cate stiu inregistrarea nu este folosita ca proba in instanta... deci negru pe alb e probatoriu.

Eduard Botes 2011-02-08 09:19:59

Referitor la acordurile telefonice pt derularea unui contract inainte de semnarea efectiva a acestuia,mi se pare ok atata vreme cat onestitatea da tonul din ambele parti.

mariana 2011-02-08 08:50:09

Si eu am patit la fel, platesc aceasta rata de vreo 6-7 luni. As vrea sa stiu cum pot rezilia contractul, tinand cont ca am card de salariu, deci intre bani lunar in cont.
Poate faceti un demers pentru aceste abuzuri. Cu cat suntem mai multi, cu atat mai bine.

Sorina 2011-02-08 08:24:48

Si eu am patit la fel... exact la fel! As vrea sa stiu cum sau care este calea de urmat pentru rezilierea contractului respectiv.

Top Top imagine

Alte stiri

Newsletter zilnic GRATUIT
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email




Descarca Alerter Manager.ro






Top Top imagine









Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.
Daca vrei Stiri si Articole din Romania reala,
cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement