Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cum vor bancile romanesti sa scape de molozul reputational

Cum vor bancile romanesti sa scape de molozul reputational
de la 30 Mar. 2016
Cum vor bancile romanesti sa scape de molozul reputational Tags: csalbbogdan olteanusolutii amiabile

Potrivit viceguvernatorului Bancii Nationale a Romaniei, Bogdan Olteanu, perioada de boom economic a adancit asimetria dintre clienti si banci, fapt care a dus la infiintarea Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Bancar (CSALB), care le da consumatorilor posibilitatea de a rezolva alternativ disputele cu banca.

"Sectorul financiar a facut acest efort financiar pe care il salut, de a gasi mecanismele de finantare pentru aceasta structura, CSALB, astfel incat consumatorul sa nu suporte costuri", a declarat Olteanu, in cadrul conferintei de prezentare a Centrului, citat de Agerpres.
 
"Este o reusita si vreau sa marchez aceasta reusita. Suntem printre tarile care au reusit sa construiasca un asemenea Centru. 
 
Sper ca, anul viitor, sa constatam ca l-am facut si functional. Succes bancilor in a inlatura molozul reputational acumulat in perioada de boom! 
 
Suntem, sper, pe drumul cel bun pentru a restabili aceasta relatie de incredere in care cetateanul se duce cu incredere sa depuna banii munciti la banca, alt cetatean se duce cu incredere sa imprumute acei bani, sa ii foloseasca si sa ii dea inapoi, astfel incat deponentul sa poata sa recupereze, in orice moment doreste, depozitul", a spus Olteanu.
 
CSALB este o entitate juridica autonoma, neguvernamentala, apolitica, fara scop lucrativ, de interes public, cu personalitate juridica, infiintata in baza Ordonantei Guvernului nr.38/2015 privind privind solutionarea alternativa a litigiilor dintre consumatori si comercianti, ce transpune, la nivel national, Directiva 2013/11/UE privind solutionarea alternativa a litigiilor in materie de consum si de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 si a Directivei 2009/22/CE. 
 
CSALB are misiunea de a organiza, administra si monitoriza solutionarea, prin proceduri SAL, a litigiilor dintre consumatori si comerciantii a caror activitate este reglementata, autorizata si supravegheata/monitorizata de Banca Nationala a Romaniei, precum si sucursalele comerciantilor ce desfasoara activitati pe teritoriul Romaniei in domeniul bancar. 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement