Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Haine noi pentru Banca Transilvania

Haine noi pentru Banca Transilvania
de la 15 Sep. 2016
Haine noi pentru Banca Transilvania Tags: rebranding banca transilvaniahoria ciorcila

Banca Transilvania are o noua identitate de brand, care exprima ideea de Romania, modernitate, respect si energie, valori cu care BT se identifica.

Este al doilea rebranding din istoria bancii, dupa cel din 2003. Acum, sigla a fost redesenata, iar paleta cromatica - galben, rosu si albastru - reprezinta noul limbaj vizual al Bancii Transilvania.
 
Banca a pastrat, in cadrul identitatii de brand, elementele care i-au adus si pana acum vizibilitate, favorabilitate si simpatie, dar care sunt si usor de recunoscut: scutul - ca element grafic al siglei, galbenul BT, respectiv Zanul, personaj care ofera comunicarii bancii unicitate si un mod prietenos de a transmite informatii. 
 
Banca Transilvania ramane, ca pozitionare, “Banca Oamenilor Intreprinzatori”, intrucat unul din trei antreprenori care incep o afacere aleg BT. 
 
"Banca Transilvania se afla acum intr-o noua etapa de dezvoltare si de maturizare, iar noul concept de brand reflecta foarte bine ceea ce suntem: banca romaneasca si campion local, care sustine cu respect, pasiune si idei noi spiritul antreprenorial romanesc si vise care se transforma in realizari", a declarat Horia Ciorcila, presedintele Consiliului de Administratie al Bancii Transilvania.
 
Proiectul de rebranding a fost realizat impreuna cu Brandient, companie romaneasca dedicata consultantei in strategie si design de brand. 
 
Rebrandingul a cuprins mai multe etape: audit, redesenarea identitatii vizuale, trasarea strategiei de brand si de comunicare, respectiv implementarea, etapa care este in derulare atat la nivelul bancii, cat si al companiilor Grupului Financiar Banca Transilvania.
 
Povestea brandului Banca Transilvania a inceput acum 22 de ani, in Cluj-Napoca, cu o echipa formata din 13 persoane. 
 
Acum, BT este una dintre cele mai mari banci din Romania, cu activitate organizata pe trei linii de afaceri: corporate, IMM si retail. 
 
Banca Transilvania are 7.300 de angajati si peste 2,2 milioane de clienti. Media de varsta a angajatilor este de 34 de ani, iar, pentru aproximativ 1.600 dintre acestia, BT este primul loc de munca.
 
Arhitectura de brand BT cuprinde peste 20 de sub-branduri: al companiilor Grupului Financiar Banca Transilvania, branduri de produse si servicii, fundatii, competitii sportive, cafenea bancara si pentru evenimente de shopping bancar. 
 
Banca Transilvania se afla in Top 100 cele mai puternice branduri romanesti 2016, pe pozitia 22, in urcare cu 20 de locuri fata de anul trecut. Clasamentul a fost publicat in septembrie a.c. de revista BIZ.
 
Top managementul BT este increzator ca rezultatele financiare foarte bune inregistrate de Banca Transilvania ani la rand au pregatit terenul pentru noi abordari si proiecte de succes la nivelul intregului Grup Financiar, sub semnul noii identitati vizuale.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor


Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement