Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Investitiile in publicitatea online de tip display au scazut in primul semestru din 2015, comparativ cu acelasi interval al anului 2014

Investitiile in publicitatea online de tip display au scazut in primul semestru din 2015, comparativ cu acelasi interval al anului 2014
de la 14 Iul. 2015
Investitiile in publicitatea online de tip display au scazut in primul semestru din 2015, comparativ cu acelasi interval al anului 2014 Tags: transmediainvestitiipublicitatea onlineevaluari independente

Potrivit celor mai recente rezultate publicate de Biroul Roman de Audit Transmedia, investitiile in publicitatea online de tip display au scazut in primul semestru din 2015 cu 7% fata de aceeasi perioada a anului precedent, ajungand la o valoare de 49 milioane EUR (ratecard).


Cu toate ca la nivel de ansamblu piata de publicitate online este caracterizata de o evolutie crescatoare in ultimii ani, tendinta confirmata de cresterea numarului clientilor de publicitate care investesc in acest mediu, precum si de evolutia pozitiva a numarului de marci promovate si a campaniilor derulate, aceasta tendinta nu se regaseste si la nivelul publicitatii de tip display, cresterea investitiilor avand loc in zone ale publicitatii online care nu permit inca monitorizari sau evaluari independente sau transparente. In cazul publicitatii de tip display, investitiile companiilor din Romania, in siteurile autohtone, au inregistrat o descrestere de 7% in primul semestru al anului, fata de aceeasi perioada a anului 2014.









Sectoarele de activitate care au generat cele mai importante investitii in publicitatea online  in prima jumatate a lui 2015 sunt piata auto si comunicatiile, urmate de sectorul financiar si de magazinele online. Comparativ cu acelasi interval al anului 2014, investitiile in publicitatea online ale sectorului financiar s-au dublat, in special datorita clientului ING GROUP, in timp ce sectorul farmaceutice a avut o crestere de aproximativ 145%, principalele marci comunicate fiind Audionova, Ortopedica, Sensiblu, Catena si Medicover.



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement