Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Mai sunt credibile sau nu bancile din Romania?

Mai sunt credibile sau nu bancile din Romania?
de la 02 Dec. 2013
Mai sunt credibile sau nu bancile din Romania? Tags: gfkbancireputatiepopulatie

ING Bank, Raiffeisen Bank, Banca Transilvania si BRD Societe Generale sunt cele mai apreciate banci de catre romani, acestea fiind, totodata si principalele banci pentru 60% din populatia urbana bancarizata, conform studiului GfK de gestionare a reputatiei realizat cu ajutorul Reputation Management Model - RepMan.


Romanii cred ca, banca cu cea mai buna reputatie trebuie sa fie orientata catre oameni, foarte preocupata de satisfactia clientilor si condusa de principii precum onestitatea, transparenta, etica si responsabilitatea.
 
“Orientarea catre oameni se refera la faptul ca o institutie financiar-bancara gestioneaza corect interesele tuturor partilor implicate - de la angajati pana la clientii bancii. Aceasta caracteristica este intarita si de asteptarea romanilor ca o banca sa urmareasca satisfactia clientilor si construirea unor relatii de incredere, nu doar propriile interese comerciale. Principii de guvernanta ca onestitate, transparenta, etica, responsabilitate sunt si ele pe lista de caracteristici dorite de romani de la o banca cu reputatie buna”, se arata in studiu.
 
Scorul de reputatie se construieste pe 7 piloni: familiaritate, managementul calitatii, calitatea produselor si a serviciilor, performanta financiara, calitatea de bun angajator, responsabilitate sociala si atasament emotional.
 
“Spre deosebire de alte industrii unde scorurile de reputatie sunt mai polarizate, cea financiar-bancara are particularitatea unor indicatori foarte apropiati ca valoare. Oportunitatea pentru jucatorii din banking este de iesire din pluton prin consolidarea reputatiei, cu atat mai mult cu cat aceasta are impact direct in performanta financiara a companiei”, a declarat Simona Dan, Business Strategy Advisor GfK Romania.
 
Exista o corelatie foarte buna intre reputatie, pe de o parte si performanta financiara a companiei, recomandarea si utilizarea produselor sau serviciilor, calitatea de bun angajator si cea de actor responsabil social, pe de alta parte. 
 
Studiul de masurare a reputatiei in sistemul bancar a fost realizat online cu ajutorul GfK Reputation Management Model, in luna octombrie 2013, pe un esantion de utilizatori de internet reprezentativ urban.
 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor


Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement