MasterCard analizeaza tranzactiile clientilor, pentru a-i ajuta pe retaileri

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
MasterCard analizeaza tranzactiile clientilor, pentru a-i ajuta pe retaileri MasterCard analizeaza tranzactiile clientilor, pentru a-i ajuta pe retaileri
de Manager.ro la 17 Oct. 2012
Urmareste-ne pe Google News
mastercardcarduriclientiretailericomertmesaje

MasterCard analizeaza datele referitoare la tranzactiile clientilor, pentru a-i ajuta pe retailerii care vor sa isi rotunjeasca veniturile. Compania a lansat o initiativa "controversata", dupa cum subliniaza Financial Times si vizeaza obtinerea de venituri de pe urma bazei sale de date, referitoare la achizitiile posesorilor de carduri.

Anul acesta, gigantul MasterCard, care proceseaza achizitii de 34 miliarde dolari in fiecare an, a inceput sa ii ajute pe retaileri sa atraga clienti, in functie de preferinta celor din urma pentru anumite produse/servicii.

MasterCard a exploatat posibilitatea de a utiliza datele referitoare la consumatori pentru reclame targetate, in 2011, dar a devansat acest demers, din cauza aspectelor "juridice".

Potrivit unui pitch privind vanzarile online, intitulat "Leveraging MasterCard Data Insights to Reach Holiday Shoppers", MasterCard analizeaza miliarde de tranzactii. "Cheia tuturor solutiilor se regaseste in datele despre tranzactii", a declarat vicepresedintele pentru solutii media din cadrul MasterCard, Susan Grossman.


MasterCard a precizat ca va respecta confidentialitatea consumatorilor. Informatiile vandute retailerilor sunt anonime si reprezinta, de fapt, niste grupuri de potentiali clienti - nu persoane propriu-zise.

Compania a anuntat ca printre informatiile despre tranzactii se numara seriile cardurilor - care nu sunt comunicate retailerilor. Numele sau alte detalii legate de posesorii acestora nu sunt transmise mai departe.

Pe masura ce oamenii petrec tot mai mult timp in fata calculatorului si a dispozitivelor mobile, companiile realizeaza profiluri cuprinzatoare ale activitatii acestora, atat online, cat si offline.

Facebook, de exemplu, lucreaza alaturi de Datalogix, o companie de cercetare a datelor, pentru a vedea daca utilizatorii cumpara un produs, dupa ce il vad intr-o reclama de pe reteaua de socializare.

Si alte companii vand datele clientilor in scopul cercetarii de piata. Visa vinde retailerilor chiar posibilitatea de a le trimite mesaje consumatorilor, in functie de tranzactiile lor cu cardul - cat timp cei vizati au acceptat sa primeasca reclame, in schimbul reducerilor si a altor beneficii. American Express realizeaza de asemenea un studiu in randul consumatorilor, in functie de tranzactiile efectuate de acestia.

Industria amintita ar putea insa sa nasca "monstri". Saptamana trecuta, Comitetul de Comert din cadrul Senatului american a demarat o ancheta in randul a noua brokeri de date ale consumatorilor.

Ultimele NOUTATI

De ce Vitamina C Lipozomala este mai eficienta decat cea traditionala?
Life Style

De ce Vitamina C Lipozomala este mai eficienta decat cea traditionala?

today24 Apr. 2024
Masinile Tesla se ieftinesc, din 2025: concurenta cu Dacia Duster la pret
Noutati auto 2022 - stiri din domeniul auto

Masinile Tesla se ieftinesc, din 2025: concurenta cu Dacia Duster la pret

today24 Apr. 2024
Rutina de dimineata a miliardarilor lumii: cum isi incep dimineata cei mai bogati si faimosi dintre pamanteni
Afla...

Rutina de dimineata a miliardarilor lumii: cum isi incep dimineata cei mai bogati si faimosi dintre pamanteni

today24 Apr. 2024
Cele mai profitabile afaceri de acasa, pentru cine se pricepe la internet si limba engleza
Business

Cele mai profitabile afaceri de acasa, pentru cine se pricepe la internet si limba engleza

today24 Apr. 2024
Cum recunosti o teapa in imobiliare: verifica asta inainte sa faci actele si sa dai banii
Imobiliare

Cum recunosti o teapa in imobiliare: verifica asta inainte sa faci actele si sa dai banii

today24 Apr. 2024
Impresie proasta la interviul de angajare: ce nu le place patronilor sa vada in prima zi
Interviurile Manager.ro

Impresie proasta la interviul de angajare: ce nu le place patronilor sa vada in prima zi

today24 Apr. 2024
Ai incredere in terapie cum are terapeutul incredere in tine
Life Style

Ai incredere in terapie cum are terapeutul incredere in tine

today23 Apr. 2024
Semnal de alarma? Romanii investesc mai mult in crypto decat la Bursa de Valori Bucuresti
Banii tai - sectiune de educatie financiara

Semnal de alarma? Romanii investesc mai mult in crypto decat la Bursa de Valori Bucuresti

today23 Apr. 2024
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Rutina de dimineata a miliardarilor lumii: cum isi incep dimineata cei mai bogati si faimosi dintre pamanteni
Afla...

Rutina de dimineata a miliardarilor lumii: cum isi incep dimineata cei mai bogati si faimosi dintre pamanteni

today24 Apr. 2024
Cele mai profitabile afaceri de acasa, pentru cine se pricepe la internet si limba engleza
Business

Cele mai profitabile afaceri de acasa, pentru cine se pricepe la internet si limba engleza

today24 Apr. 2024
Cum recunosti o teapa in imobiliare: verifica asta inainte sa faci actele si sa dai banii
Imobiliare

Cum recunosti o teapa in imobiliare: verifica asta inainte sa faci actele si sa dai banii

today24 Apr. 2024
Impresie proasta la interviul de angajare: ce nu le place patronilor sa vada in prima zi
Interviurile Manager.ro

Impresie proasta la interviul de angajare: ce nu le place patronilor sa vada in prima zi

today24 Apr. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x