Metropolitan Life lanseaza o componenta de investitii pentru asigurarea de sanatate Dr. KID
metropolitan lifepromovareproiecte specialeplatformasite-uriinvestitii
Metropolitan Life a lansat de curand o componenta de investitii denumita Invest care poate fi atasata la asigurarea de sanatate Dr. KID adresata copiilor. Aceasta optiune suplimentara adaugata oricarui pachet Dr. KID ofera parintilor solutia completa de protejare a sanatatii copilului si de investire a economiilor pentru viitorul acestuia.
”Grupurile de discutii pe care le-am organizat cu parintii au condus la concluzia ca, dupa ocrotirea sanatatii copiilor, a doua responsabilitate principala a parintilor este asigurarea unei educatii alese pentru cei mici. In Romania un an de Universitate costa intre 500 si 5.000 EUR, iar la o universitate de prestigiu din Europa, taxele anuale pornesc de la 12.000 EUR. Toate aceste informatii, alaturi de dublarea numarului asigurarilor cu economisire si investitii pentru copii din portofoliul nostru in 2013 fata de 2012, ne-au determinat sa oferim parintilor in acelasi produs atat posibilitatea de a proteja sanatatea copiilor, cat si de a investi pentru un viitor mai bun al acestora prin solutia completa Dr. KID”, explica Emilia Bunea, CEO Metropolitan Life.
Beneficiile principale pe care le ofera asigurarea de sanatate Dr. KID, adresata copiilor, constau in sprijin financiar in cazul diagnosticarii cu o afectiune grava, in eventualitatea unui accident, dar si pentru alte evenimente medicale precum fracturi, arsuri, spitalizare, interventie chirurgicala. Noutatea pe care o aduce componenta de investitii se refera la optiunea oferita parintilor de a aloca o suma de bani intr-unul din cele trei fonduri de investitii ale Metropolitan Life - Plus, Multiplu sau Exponential - in functie de nivelul de risc si profit pe care parintele il doreste: redus, mediu sau ridicat.
Optiunea nou atasata functioneaza astfel: Metropolitan Life investeste suma directionata in unul din cele trei fonduri de investitii, iar dupa un anumit termen – minim 10 ani – clientul retrage suma acumulata din investitii pentru a oferi copilului sau un inceput bun in viata.
Alte caracteristici specifice pentru optiunea Invest sunt:
Flexibilitate – clientul are posibilitatea de a modifica strategia investitionala de 8 ori pe an, precum si de a face 8 rascumparari partiale din suma acumulata pe an.
Frecventa platii primei de asigurare poate fi lunara, trimestriala, semestriala sau anuala.
Beneficiile obtinute din investitii nu sunt impozabile.
La Metropolitan Life asigurarile pentru copii reprezinta 10% din intregul portofoliu de produse. Asigurarea Dr. KID a fost lansata la inceputul lui 2014, iar politele de acest tip reprezinta deja 60% din asigurarile noi pentru copii incheiate in primele 6 luni din 2014. Prima medie anuala pentru asigurarea Dr. KID este de 800 lei. In primele 6 luni de la lansarea asigurarii, s-au platit despagubiri pentru 100 de evenimente medicale pentru copiii asigurati, mai mult de jumatate dintre acestea fiind sume platite pentru zilele de spitalizare ale micutilor, iar 30% au fost beneficii financiare oferite pentru interventii chirurgicale.
Asigurarile pentru copii in focusul activitatii Metropolitan Life in 2014
Pe langa asigurarea de sanatate Dr. KID, Metropolitan Life ofera clientilor alte doua produse dedicate copiilor: Junior Extra, plan de protectie si economisire garantata si Junior Invest, plan de asigurare cu economisire si investitii. Prima medie anuala pentru politele Junior s-a situat in 2013 in jurul valorii de 1.900 lei.
Solutia completa oferita clientilor cuprinde pe langa beneficiile de protectie, sanatate si investitii, o platforma online www.parintiincontrol.ro actualizata constant, un spatiu virtual in care parintii obtin sfaturi utile si indrumare in legatura cu cele mai frecvent intalnite probleme ale copiilor lor, de la SuperNanny – Irina Petrea. In plus, Metropolitan Life a initiat proiecte speciale pe site-urile www.hotnews.ro, www.parinti.com si www.smartwoman.ro. Pentru promovarea proiectelor speciale si a platformei, se desfasoara in aceasta perioada in mediul online o campanie de comunicare cu mesajul ”Afla cum poti proteja ce iubesti cel mai mult in viata”, pe site-urile www.parinti.com, www.didactic.ro, www.culinar.ro si www.copilul.ro.