PayPoint plc: Rezultate pozitive in Romania, in linie cu asteptarile companiei
paypoint plcrezultatetranzactiipresedinteserviciimarea britanie
PayPoint plc, principalul operator de plati in numerar si online din Regatul Unit al Marii Britanii si Irlandei de Nord, raporteaza pentru prima jumatate a anului financiar 2012-2013 rezultate pozitive pentru Romania, in linie cu asteptarile companiei. Astfel, volumul tranzactiilor plati facturi realizate in decursul celor sase luni a inregistrat o crestere de 38% fata de perioada similara a anului precedent, atingand 11,6 milioane de operatiuni. Aditional rezultatelor pozitive inregistrate pe segmentul plati facturi, cresterea a fost sustinuta si de gradul tot mai mare de utilizare a serviciului de transfer de bani lansat in anul precedent, dar si de cresterea cu 4% a numarului de tranzactii de incarcare electronica a cartelelor telefonice preplatite, pe o piata in ansamblu aflata in declin.
Rezultatele pozitive raportate sunt sustinute si de extinderea portofoliului de servicii puse la dispozitie consumatorilor: in decursul celor sase luni, PayPoint Romania a semnat contracte cu patru noi furnizori parteneri. Astfel, compania si-a consolidat pozitia in domeniile in care deja opera, adaugand totodata facilitati de plata care marcheaza intrarea pe segmente noi, precum platile in numerar pentru servicii online.
In acelasi timp, si reteaua de magazine de proximitate partenere PayPoint a cunoscut o evolutie pozitiva. La data de 30 septembrie, pe tot cuprinsul tarii existau peste 7.000 puncte de plata PayPoint, in crestere cu 9.7% fata de aceeasi luna a anului precedent.
Datele sunt extrase din comunicatul oficial de anuntare a rezultatelor financiare ale PayPoint plc. pentru primul semestru al anului financiar 2012-2013, incheiat la data de 30 septembrie 2012.
Mugur Dogariu, Managing Director PayPoint Romania, a declarat: ,,Evolutia pozitiva inregistrata de PayPoint Romania in ultimele sase luni, caracterizata de cresterea numarului de tranzactii, a retelei punctelor de plata si a numarului de furnizori parteneri are la baza increderea: increderea consumatorilor intr-un serviciu care le face viata mai usoara, increderea comerciantilor in eficienta dovedita a unui serviciu cu valoare adaugata disponibil in magazinele lor, increderea furnizorilor intr-un partener de afaceri valoros. Un alt aspect care ne bucura foarte mult este faptul ca am atras in reteaua PayPoint comercianti care respecta criteriile de profesionalism impuse de compania noastra si care ofera astfel servicii de calitate clientilor. Pentru viitor vizam dezvoltarea retelei de comercianti si diversificarea portofoliului de servicii, cu accent pe o promovare eficienta a serviciilor PayPoint disponibile consumatorilor.”
PayPoint plc a raportat pentru cele sase luni un volum de 345 milioane tranzactii procesate la nivelul grupului, in crestere cu 18% fata de tranzactiile raportate in aceeasi perioada a anului precedent. La nivelul intregului grup, au fost anuntate venituri nete de 49,3 milioane lire sterline, in crestere cu 17,7% fata de anul anterior si un profit inainte de impozitare de 18,3 milioane lire sterline, in crestere cu 15,5 %.
“Retelele noastre de magazine partenere din Regatul Unit al Marii Britanii si Irlandei de Nord si Romania continua trend-ul de profitabilitate, datorita bazei puternice de clienti si gamei extinse de servicii. Continuam sa inovam si sa investim in tehnologie si noi servicii pentru a mentine calitatea inalta a acestor retele de magazine partenere si avantajele lor competitive ... Pentru anul financiar in curs, evolutia tranzactiilor este conforma cu asteptarile companiei. Retelele noastre de comercianti sunt solide si isi continua dezvoltarea. Avem in vedere valorificarea fiecarei oportunitati de a imbunatati productivitatea retelei din Regatul Unit al Marii Britanii si Irlandei de Nord si a creste reteaua de magazine partenere din Romania, astfel crescandu-ne cota de piata in domeniul plati facturi si cel al serviciilor din comert, in ambele tari.” a declarat David Newlands, Presedinte PayPoint plc.