Pentru asigurari, apasati tasta 1; pentru pensii, apasati tasta 2; pentru piata de capital, apasati tasta 3!
call center asfcall center asiguraricall center pensii
Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF) are, incepand din 14 iulie 2016, un nou call-center modern care permite gestionarea eficienta a apelurilor primite din partea consumatorilor.
Proiectul face parte din politica ASF de imbunatatire permanenta a relatiei cu beneficiarii de produse si servicii oferite de catre entitatile care activeaza pe piata financiara non-bancara.
ASF pune la dispozitia cetatenilor un sistem performant de preluare a solicitarilor telefonice care ofera solutii cu privire la managementul apelurilor si la vizualizarea si generarea rapoartelor de trafic.
Acest sistem va optimiza timpul de asteptare al consumatorului, va prioritiza apelul in functie de zona de interes si va oferi un acces facil la informatii.
Astfel, persoanele care apeleaza numarul de telefon gratuit TelVerde 0800.825.627 vor fi directionate catre una dintre cele sase linii predefinite: asigurari - tasta 1; pensii - tasta 2; piata de capital - tasta 3; alte informatii - tasta 4; abuz de piata - tasta 5; engleza - tasta 6.
La atingerea numarului maxim de apeluri aferente unei linii, apelantul va fi redirectionat catre liniile libere, in functie de nivelul de competenta al specialistilor care lucreaza in call-center.
Daca toti operatorii sunt ocupati, apelantul ramane in asteptare, pana cand unul dintre specialistii, care detin competenta adecvata pentru tipul apelului, devine disponibil.
Daca un cetatean revine cu apel pentru informatii suplimentare legate de o petitie inregistrata anterior, orice operator are posibilitarea transferului/redirectionarii apelului catre operatorul responsabil de petitie.