Primul centru interactiv din lume dedicat finantelor personale
flip vienaeducatie financiarafinante personaleerstebcr
Erste Group a inaugurat, astazi, in Campusul Erste din Viena, primul centru interactiv din lume dedicat finantelor personale (FliP).
FLiP este un spatiu independent, in care copiii si adolescentii pot invata prin joc cat de important este rolul finantelor in viata de zi cu zi.
FLiP este proiectat sub forma unui "laborator", unde conceptele financiare devin amuzante si captivante, incurajand tinerii sa foloseasca gandirea creativa si sa exerseze luarea de decizii, ajutandu-i, totodata, sa inteleaga consecintele pe care le are modul in care isi gestioneaza banii.
Vizitatorii participa la un tur interactiv de 120 de minute, care include cinci zone de informatii/joaca.
Potrivit lui Andreas Treichl, CEO al Erste Group Bank, "samburele independentei financiare se sadeste in primii ani ai vietii noastre - prin urmare, educatia financiara timpurie este extrem de importanta pentru tineri".
"FLiP a fost conceput pornind de la urmatoarea idee: cum ii putem ajuta pe tineri sa invete sa isi gestioneze banii astfel incat, odata ajunsi adulti, sa aiba suficienta incredere si sa fie bine informati pentru a lua decizii financiare corecte.
Este o mare bucurie pentru mine sa vad ca angajatii Erste s-au implicat voluntar in calitate de ghizi, deoarece transmiterea acestor cunostinte financiare este acum mai importanta ca oricand pentru a traversa cu bine vremurile nesigure pe care le traim", a spus Treichl.
Conform Erste Group, acesta isi intensifica demersurile pentru a contribui la cultura financiara a tinerilor si a clientilor, in toate pietele unde banca este prezenta.
De asemenea, in urma cu o saptamana, BCR a lansat Centrul de Dialog Financiar, un nou concept de sucursala, care reprezinta concretizarea unui altfel de model de comunicare bancara, bazata pe educatie financiara, pe dezvoltarea unui dialog mult mai apropiat cu fiecare client.
BCR va mai deschide astfel de centre in toate marile orase din Romania. 250 de angajati au fost pregatiti deja, in cadrul acestui program, urmand sa ofere traininguri de educatie financiara, atat in sucursalele-concept, cat si la sediul companiilor partenere.