Raiffeisen Bank devine mai prietenoasa
raiffeisen bankbancafriendly bankclientidobanzicomisioanetaxe
Raiffeisen Bank a lansat, oficial, o noua initiativa pentru clientii care intra in agentiile sale: "Friendly Bank", prin care sustine ca atmosfera devine mai prietenoasa decat pana acum.
Ideea unei banci cu o atmosfera prietenoasa a venit chiar de la clienti. Potrivit unui studiu in care se cerea repondentilor sa descrie banca ideala, realizat de Raiffeisen Bank in 2009, oamenii isi doresc sa scape de senzatia de intimidare pe care-o incearca la intrarea intr-o institutie financiara.
Astfel, Raiffeisen Bank si-a propus ca, prin implementarea acestei initiative, clientul sa gaseasca in agentiile Raiffeisen o atmosfera placuta, deloc rigida, comunicare deschisa si zambete calde.
"Ne concentram pe nevoile clientilor si recompensam relatia pe termen lung cu banca - prin dobanzi preferentiale, scutiri de comisioane si taxe sau scheme de loialitate. Ne dorim sa construim impreuna cu clientii nostri o relatie de incredere si sa le oferim o atmosfera placuta, inca de la intrarea intr-o agentie.
Avem o reactie pozitiva la initiativa Friendly Bank, care ne incurajeaza sa continuam", potrivit lui Sorin Mirea, director mangementul calitatii Raiffeisen Bank. Programul Friendly Bank a inceput la finalul anului 2009, iar pana acum a fost implementat in 115 de agentii Raiffeisen Bank.
In aceste unitati, au fost amplasate panouri cu amintiri (poze ale angajatiilor sau ale clientilor), caricaturi, boluri cu fursecuri cu ravas, baloane, plicuri colorate, o zona special amenajata pentru copii sau sarbatori organizate impreuna cu clientii.
Efectele acestor initiative au fost spectaculoase, ducand la cresterea semnificativa a calitatii interactiunii cu banca si la cresterea satisfactiei clientilor.