Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Se raspandesc parteneriatele pe orizontala si pe verticala din zona platilor mobile

Se raspandesc parteneriatele pe orizontala si pe verticala din zona platilor mobile
de la 01 Apr. 2014
Se raspandesc parteneriatele pe orizontala si pe verticala din zona platilor mobile Tags: plati mobileparteneriateafaceriey

Parteneriatele pe orizontala (multi-operator) si pe verticala (multi-industrie) din zona platilor mobile devin din ce in ce mai raspandite, potrivit unui studiu EY.


Pe masura ce modelele de parteneriere cauta sa incurajeze adoptarea si utilizarea platilor mobile, competitia dintre acestea ar putea accelera fragmentarea tehnologica, ceea ce va afecta rata de adoptare sau utilizare si va crea confuzii in randul clientilor.
 
Extinderea interoperabilitatii intre diferitele platforme de plati mobile poate contribui la reducerea confuziei clientilor si a fragmentarii tehnologiilor actionand ca un instrument pentru atingerea unor obiective mai largi de eficienta a modelului de business.
 
In prezent, piete precum Singapore, Indonezia si China castiga tot mai mult teren in ceea ce priveste interoperabilitatea in platile mobile, in timp ce piete precum Marea Britanie si SUA sunt inca la un nivel relativ scazut de interoperabilitate.
 
In contextul unui mediu tot mai competitiv, operatorii trebuie sa-si extinda portofoliile de servicii pentru a putea include o gama mai larga de servicii financiare si sa combine serviciile de plati cu functionalitati asociate in activitati de marketing si advertising bazate pe locatie pentru consumatori, companii si parteneri.
 
Detinatorii tineri de smartphone, din mediul urban, sunt cei care adopta cel mai rapid seviciile mobile de plati. Procentul detinatorilor de smartphone care utilizeaza serviciile mobile de plati in mod regulat sau ocazional este de doua ori mai mare decat cel al utilizatorilor de dispozitive non-smartphone. 
 
Avand in vedere contrastul puternic intre diferitele grupuri de consumatori, este importanta segmentarea clientilor pentru a aborda grupul cel mai relevant din punct de vedere al disponibilitatii adoptarii acestor servicii.
 
Potrivit studiului EY, informatiile detaliate cu privire la masurile de securitate si de protejare a datelor personale si o mai buna intelegere a beneficiilor serviciilor ar incuraja clientii sa adopte mult mai repede serviciile de transfer de bani de pe mobil. 
 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement