Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

WFP lanseaza carduri electronice pentru refugiatii sirieni din Liban, cu ajutorul Mastercard

WFP lanseaza carduri electronice pentru refugiatii sirieni din Liban, cu ajutorul Mastercard
de la 11 Oct. 2013
WFP lanseaza carduri electronice pentru refugiatii sirieni din Liban, cu ajutorul Mastercard Tags: wfpstrategiiflickrcanadafoameteeconomii

Programul Alimentar Mondial al Natiunilor Unite (World Food Programme (WFP) deruleaza, in Liban, un program bazat pe vouchere electronice, care va permite sutelor de mii de refugiati sirieni sa cumpere alimente si sa contribuie la cresterea economiei locale.

Pana la sfarsitul anului, aproximativ 800.000 de refugiati vor folosi aceste carduri electronice – sau „e-card-uri” – in magazinele participante din Liban, in cadrul programului desfasurat cu suport tehnic din partea MasterCard (NYSE:MA), partenerul WFP din sectorul privat.
 
In afara de Liban, WFP va lansa un program similar, bazat pe carduri electronice, pentru refugiatii sirieni din Iordania, tot cu sprijinul MasterCard. Intr-o prima etapa, programul vizeaza 300.000 de refugiati, pana la sfarsitul anului 2013, iar programul va continua anul viitor.
 
„Noile carduri electronice le vor permite refugiatilor sirieni sa isi aleaga ce alimente vor, atunci cand vor,” a spus Elisabeth Rasmusson, Assistant Executive Director for Partenership and Governance, la WFP. „Suntem recunoscatori pentru sprijinul primit din partea MasterCard in implementarea sistemului cu vouchere electronice in Liban si in Iordania, cele doua tari ce gazduiesc cel mai mare numar de refugiati. Este doar un exemplu de cum eforturile noastre unite pot da nastere unor modalitati ingenioase in lupta impotriva foametei.”
 
Colaborarea pentru programul de e-card-uri face parte dintr-un parteneriat complex, lansat in septembrie 2012 si derulat pe mai multi ani impreuna cu MasterCard. Programul pune laolalta  expertiza MasterCard, in ceea ce priveste sistemul de plati online, cu experienta vasta a WFP in ajutorarea celor mai vulnerabile segmente de populatie.
 
„La MasterCard credem ca tehnologia poate sa aduca inovatia si in domeniul livrarii de alimente in scop umanitar si sa indeplineasca viziunea conform careia o lume dincolo de granitele numerarului creeaza o lume dincolo de foamete,” spune Ann Cairns, Presedinte International Markets al MasterCard. „Ne-am angajat sa lucram alaturi de WFP pentru a pune capat foametei”. 
 
Inceput in septembrie ca un proiect pilot pentru aproximativ 2.000 de gospodarii siriene (in jur de 10.000 de persoane) din orasul Nabatiyeh, situat in sudul Libanului, programul cardurilor electronice se va extinde treptat si in alte regiuni ale tarii, in sapamanile ce urmeaza, inlocuind voucherele de hartie ale WFP. Familiile vor primi un card ce va fi incarcat lunar cu 27$ de persoana  si poate fi folosit pentru a cumpara produse la magazinele locale participante. In acest fel, ei isi pot cumpara mancarea necesara, inclusiv produse proaspete, care nu sunt incluse in mod normal in alimentele donate. 
 
Refugiatul Ali Ahmad Farhat, care a primit un e-card MasterCard / WFP, in timp ce alte persoane asteapta la coada pentru e-cardul lor  
 
„Este o adevarata binefacere pentru refugiatii sirieni care au avut de indurarat greutati inimaginabile in ultimele luni,” a spus Muhannad Hadi, Coordonator Situatii de Urgenta, la WFP, pentru criza din Siria. „Cardurile electronice sustin, de asemenea, si afacerile comerciantilor locali si fac mai eficiente activitatile WFP din punctul de vedere al costurilor si al timpului. Programul reprezinta un castig pentru noi toti.”
 
”Venind in sprijinul WFP, am dezvoltat o solutie ce imbina experienta noastra in sistemul de plati si tehnologie, cu expertiza WFP in ceea ce priveste nevoile stringente cu care se confrunta refugiatii”, a spus Basel El Tell, Market Manager pentru Levant, la MasterCard. „Este incurajator sa vedem cum cardurile electronice au un impact pozitiv asupra refugiatilor, pe masura ce initiativa se dezvolta in zona. ”
 
Cardurile electronice reflecta schimbarea strategiei WFP, de la livrarile de alimente, la vouchere si alte forme de asistenta de ultima ora, care pot fi mult mai eficiente si cu un impact mult mai mare. Pana acum, in 2013, prin intermediul programelor cu vouchere pentru refugiatii sirieni, WFP a adus aproximativ 192 de milioane de dolari in economiile locale din Liban, Iordania, Turcia, Irak si Egipt. 
 
Programul din Siria reprezinta cea mai mare si mai complexa operatiune de urgenta a WFP. WFP are nevoie de 30 de milioane de dolari in fiecare saptamana pentru a veni in sprijinul persoanelor afectate de conflict. 
 
Operatiunile WFP in Liban sunt sprijinite de Australia, Canada, Danemarca, Comisia Europeana, Finalanda, Franta, Germania, Irlanda, Japonia, Coreea de Sud, Kuweit, Luxemburg, Norvegia, Marea Britanie si Statele Unite ale Americii, printre altii. 
# # #
 
Material video disponibil aici: http://www.hightail.com/download/OGhjK3BPYStFd2ZsZThUQw 
Fotografii disponibile aici: http://www.flickr.com/photos/mastercardnews/sets/72157636394484515/
 
WFP este cea mai mare agentie umanitara mondiala ce lupta impotriva foametei. Anul trecut, WFP a ajutat cu produse alimentare peste 97 de milioane de persoane, din 80 de tari. Urmariti-ne pe Twitter la @wfp_media.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement