Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Interviu Oana Mihailescu, real-estate account manager. Ce cauta si la ce se uita bogatii cand vor casa in Bucuresti

Interviu Oana Mihailescu, real-estate account manager. Ce cauta si la ce se uita bogatii cand vor casa in Bucuresti
de la 30 Iun. 2013 Exclusiv
Interviu Oana Mihailescu, real-estate account manager. Ce cauta si la ce se uita bogatii cand vor casa in Bucuresti Tags: imobiliarebogatifinanciarprimaveriiherestrau

O vorba din batrani spune ca daca "ai bani, stai in fata". In cazul imobiliarelor, se poate modifica usor: "Ai bani, stai in Primaverii", unde apartamentul de patru camere costa 270.000 de euro. Oamenii cu bani din Romania, dar si din afara, stiu ce sa caute atunci cand vor o casa in Bucuresti. Sunt hotarati, au banii in contul propriu, nu in cel al bancii pentru a plati, mai tarziu, rate timp de 30 de ani. Mai multe detalii despre oamenii cu bani si gusturile lor in imobiliare ne-a dat Oana Mihailescu, real-estate account manager la Crosspoint.


Pe segmentul de imobiliare va adresati unui sector mai “nisat”, cel al oamenilor cu bani care nu neaparat apeleaza la un credit cand vine vorba de cumpararea unui apatament. Cu ce se deosebesc acesti clienti de cei obisnuiti? Care le sunt pretentiile atunci cand cumpara un imobil?
 
Noi ne adresam clientilor cu bugete peste medie, interesati sa achizitioneze in zonele de lux ale Capitalei (Herastrau, Nordului, Primaverii, Dorobanti Capitale). De regula, putini dintre ei sunt la prima achizitie sau acceseaza credit. Acest gen de client stie bine ce cauta, realizeaza intr-un timp mai scurt unde poate face un compromis si unde nu, are un simt al pietei mai educat. Pentru el sunt importante zona, calitatea imobilului si facilitatile.
 
Care este media de pret al unui aparament pe care-l vindeti in zonele bune ale Bucurestiului? Au apelat vreodata la dumneavoastra clienti care au vrut apartamente foarte scumpe prin Prima Casa?
 
Media de pret a unui apartament de 4 camere este de 270.000 euro. Nu am avut clienti interesati sa achizitioneze proprietati in zona de nord prin Prima Casa.
 
Care este profilul unui astfel de client care cumpara si cu ce se deosebeste de unul care doar inchiriaza?
 
Clientul care cumpara gandeste achizitia si din punct de vedere investitional, spre deosebire de cel care doreste sa inchirieze, care este interesat doar  de raportul aspect, functionalitati/pret si costuri de intretinere.
 
Sunt un investitor nou pe piata din Romania. Am capitalul necesar pentru ca construi un mic cartier rezidential. Care ar fi sfaturile pe care mi le-ati da in momentul de fata, cu privire la business-ul pe care vreau sa-l dezvolt in aceasta tara?
 
Primul pas este sa decideti ce segment de clienti doriti sa targetati si sa faceti un market overview pe zonele rezidentiale unde exista cerere. In momentul de fata, noi v-am sfatui sa dezvoltati un cartier in zona Aviatiei sau Baneasa, cu apartamente de 2 si 3 camere, cu suprafete cuprinse intre 80 – 120 mp, pret pe mp construit intre 1.100-1.300 euro.

Daca ar fi sa comparati investitiile din imobiliare, cu ce investitie de pe piata de capital ati compara-o…din punct de vedere al nivelului de investitii, profitabilitate, avantaje si dezavantaje fata de acel produs?
 
Nivelul de investitii:  cam orice persoana cu un minimum de cunostinte si, in teorie, cu orice suma poate desfasura investiti in piata de capital. In real-estate, ca sa desfasori investitii ai nevoie de un capital mai consistent. Diferentele sunt semnificative.
 
Profitabilitate: real-estate-ul s-a demonstrat a fi in timp mult mai profitabil (cel putin daca luam in considerare ce s-a intamplat la nivel national, Bursa de Valori Bucuresti versus piata imobiliara din Romania).
 
 Avantaje si dezavantaje:
-         lichiditate mai mare pe piata de capital, decat cea imobiliara;
-         dezavantajul pietei de capital este ca poti sa influentezi si sa manipulezi cu sume relativ mici, pe cand in piata imobiliara un astfel de demers este greu de imaginat.
 
Cum a evoluat segmentul de imobiliar al oamenilor cu finante considerabile in ultimii ani si care sunt asteptarile pentru el in viitorii ani?
 
In ceea ce priveste oamenii cu disponibilitate financiara, cererea lor a scazut cel mai putin in anii de criza. In viitorul apropiat credem ca se va mentine, nu va scadea.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor


Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement