Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

90% dintre cei care pleaca in vacanta folosesc camera foto a telefonului ca aparat de fotografiat principal


90% dintre cei care pleaca in vacanta folosesc camera foto a telefonului ca aparat de fotografiat principal
de la 19 Iun. 2017
90% dintre cei care pleaca in vacanta folosesc camera foto a telefonului ca aparat de fotografiat principal
Tags: camera fotoaparat fotosmartphone huawei

Mai mult de 90% din oamenii care calatoresc utilizeaza camera foto a smartphone-ului ca aparat de fotografiat principal, iar aproximativ 70% dintre turisti utilizeaza smartphone-ul pentru ghidare si harti, potrivit unui studiu realizat de compania de cercetare Ipsos pentru Huawei. Astfel, camerele foto traditionale nu mai constituie o necesitate, cel putin in vacanta - conform cercetarii Huawei Summer Barometer, iar smartphone-urile au devenit principalele gadgeturi pe care utilizatorii se bazeaza atunci cand pleaca in vacanta.


Studiul Huawei Summer Barometer a fost realizat de compania de cercetari in marketing, Ipsos, in luna mai 2017, si cuprinde 12 tari europene (Germania, Polonia, Cehia, Ungaria, Romania, Bulgaria, Grecia, Serbia, Suedia, Finlanda, Norvegia si Danemarca) iar esantionul a fost reprezentat de persoane cu varste cuprinse intre 18-45 de ani, care detin si utilizeaza un smartphone de cel putin un an. Mai mult, studiul confirma clar ca smartphone-urile nu mai sunt utilizate doar de tineri si adolescenti.

Pentru 95% dintre persoanele cu varste cuprinse intre 18 si 24 de ani, cat si pentru 94% dintre persoanele cu varste cuprinse intre 35-45 de ani, smartphone-ul reprezinta principalul dispozitiv utilizat in materie de fotografie, in timp ce aproximativ 73% dintre locuitorii Europei Centrale si de Est si a tarilor Nordice folosesc telefonul ca dispozitiv principal cand vine vorba de harti sau obtinerea orientarii.

De asemenea, smartphone-urile reprezinta si asistentul preferat in materie de calatorie – 60% dintre utilizatori folosesc smartphone-ul pentru a citi evaluarile hotelurilor, a restaurantelor etc. Aceste schimbari datorate smartphone-urilor se pot observa cu precadere in vacante sau in calatoriile de afaceri.
    
De asemenea, studiul Huawei Summer Barometer arata ca milioane de persoane se familiarizeaza cu smartphone-urile din ce in ce mai mult. Trendurile ‘smart’ sunt in continua dezvoltare, precum descarcarea hartilor offline, actiune pe care 47% dintre respondenti o realizeaza.

Pe de alta parte, exista utilitati ale smartphone-ului care raman neexploatate. Studiul arata ca, in anumite situatii particulare, utilizatorii nu isi folosesc smartphone-urile la capacitate maxima. De exemplu, doar 18% dintre acestia descarca videoclipuri (emisiuni TV sau filme), pentru a le viziona mai tarziu pe parcursul calatoriilor. In plus, mai putin de jumatate (48%) descarca muzica pe telefon inaintea calatoriei.

Studiul dezvaluie si un trend neasteptat: pe masura ce europenii sunt mai dependenti de smartphone-urile lor, iau cu ei mai putine bagaje atunci cand calatoresc. De fapt, telefonul, impreuna cu accesoriile de baza (39% dintre persoane pun in bagaj o baterie externa, 31% detin un incarcator rapid si 29% carduri de memorie, in timp ce 1 din 5 locuitori ai Europei Centrale si de Est pun in bagajul de calatorie un selfie stick) sunt obiectele cele mai importante din bagaj in 2017.


Economist
Experienta: 5 ani de activitate in management si marketing



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri





Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016