Adam Lashinsky revine cu lucrarea INSIDE APPLE, o istorie neautorizata a companiei APPLE
applecompaniereportersteve jobsbiografieistorie
Reporterul revistei FORTUNE Adam Lashinsky va lansa o carte intitulata "Inside Apple: How America's Most Admired - and Secretive - Company Really Works". Tinta: Secretele Apple.
Cartea este versiunea extinsa a unui articol scris de Lashinsky la inceputul anului si va fi disponibila incepand cu 18 ianuarie 2012, prin intermediul Business Plus, o tipografie din grupul Hachette Book.
In luna noiembrie, scriitorul si editorul Time Walter Isaacson va lansa mult asteptata biografie a fostului CEO si cofondator Apple, Steve Jobs, sub egida editurii Simon & Schuster. Cartea "Steve Jobs" a fost scrisa chiar cu cooperarea lui Jobs, care nu a mai colaborat in trecut la nicio alta biografie.
Lashinsky a declarat ca nu a primit "binecuvantarea" lui Steve Jobs pentru carte, dar a obtinut detalii picante din interiorul companiei Apple. "Realizarea unei carti neautorizate este dificila", a declarat Lashinsky. "Dar am adunat informatii bine documentate, care se situeaza dincolo de mesajul transmis de APPLE si avem destul material de exceptie, deoarece aceasta companie nu merita doar un singur articol".
Adam Lashinsky este un reporter IT de cursa lunga si a acoperit multe subiecte legate de Apple, companie binecunoscuta pentru modul secretuos in care isi desfasoara activitatea, relateaza
AllThingsD.
In 2008, Lashinsky a scris un articol despre actualul CEO Tim Cook, intitulat "Geniul din spatele lui Steve: Ar putea administra compania intr-o buna zi?" Sa fie oare Adam Lashinsky un soi de Nostradamus "tehnologic"? Ramane de vazut.
INSIDE APPLE va reprezenta mai mult povestea companiei, care a fost salvata de la faliment in urma cu 15 ani si proiectata in loja celor mai respectate si valoroase branduri din lume. Lashinsky promite sa raspunda multor intrebari: Cum creaza Apple produse care "spulbera" concurenta? Cum reuseste sa inchege legaturi atat de stranse cu clientii? Cum obtine exact ceea ce-si doreste de la furnizori?
"Apple a creat un model de business in ultimele decenii si asta "de una singura"; modul de operare al Apple nu seamana cu cel al altor companii", spune Lashinsky. "Concurenta ar trebui sa traga cu ochiul". Intr-adevar, ar trebui!