Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Apple a ramas cel mai valoros brand din lume: 170,28 miliarde de dolari


Apple a ramas cel mai valoros brand din lume: 170,28 miliarde de dolari
de la 06 Oct. 2015
Apple a ramas cel mai valoros brand din lume: 170,28 miliarde de dolari
Tags: valoare applevaloare googlebest brands

Apple si Google sunt cele mai valoroase branduri din lume, pentru al treilea an la rand, intr-un clasament intocmit de firma de consultanta Interband.

Cel de-al 16-lea top Best Global Brands, al celor mai valoroase branduri din lume, este dominat de companii din sectorul tehnologiei.
 
Valoarea brandului Apple a crescut cu 43%, fata de anul trecut, la 170,28 miliarde de dolari, iar valoarea brandului Google cu 12%, la 120,31 miliarde de dolari.
 
In top 10, se regasesc Microsoft, IBM si Samsung iar 28 dintre cele 100 de companii de pe lista Interbrand sunt din sectorul tehnologiei cu o valoarea mai mare decat o treime din valoarea totala a companiilor de pe lista, relateaza Agerpres.
 
Alte companii tehnologice care au intrat in top 30 sunt Intel (14), Cisco (15), Oracle (16), HP(18) si Facebook (23). 
 
Aceasta din urma a inregistrat cea mai mare crestere a valorii unui brand, de 54%, pana la 22 miliarde de dolari. 
 
In acelasi timp, Nokia si Nintendo nu mai fac parte din top 100 branduri in acest an, iar PayPal si Lenovo au intrat in clasament pentru prima data, pe locurile 97, respectiv, 100.
 
Clasamentul stabileste valoarea unui brand printr-o combinatie intre performantele financiare, capacitatea de a-i influenta pe consumatori sa cumpere si asigurarea profiturilor.

Senior Editor Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Cele mai citite stiri





Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016