Aurora si Strangerea de mana, doua noi spoturi TV de la COSMOTE
cosmotespoturi tvcopywriterclienticampaniipublicitate
COSMOTE Romania lanseaza doua campanii de promovare a noilor planuri tarifare adresate clientilor rezidentiali si de business. Campania pentru clientii rezidentiali urmeaza platforma de comunicare "Time to listen" si se concentreaza pe importanta Internetului mobil in construirea povestilor noastre, in timp ce campania de business se concentreaza pe importanta alegerilor simple intr-o lume plina de alegeri dificile.
"Povestile devin mai interesante si mai captivante atunci cand se bazeaza pe fapte reale. Acum, cu ajutorul smartphone-urilor, avem puterea de a crea povesti, nu doar sa le citim dintr-o carte. Pe de alta parte, noul portofoliu de business lansat recent ne face viata mult mai simpla", a declarat Dana Bursuc, Marketing Communications Senior Manager COSMOTE Romania.
Noul spot, care promoveaza abonamentele pentru clientii persoane fizice, prezinta un tata care spune celor doi baieti ai sai o poveste despre o expeditie la Polul Nord. Tatal nu o citeste dintr-o carte, in schimb utilizeaza smartphone-ul pentru a documenta povestea cu fapte reale, devenind astfel mai interesanta. Noul spot TV accentueaza importanta smartphone-urilor in viata noastra si noile semnificatii ale cautarii pe Internet si distribuirea catre altii, cu ajutorul noilor beneficii imbunatatite, oferite de abonamentele COSMOTE.
La randul sau, campania de promovare a portfoliului de business arata ca pana si o simpla strangere de mana dintre doi oameni de afaceri poate fi complicata, existand foarte multe reguli de urmat. Nu se poate spune ca o strangere de mana este simpla, aceasta avand multe semnificatii. De aceea, COSMOTE Romania ofera o solutie simpla pentru intreprinderile mici si mijlocii, pentru a le face viata mai usoara intr-o lume plina de decizii de business dificile. COSMOTE ofera noi abonamente, cu cel mai mare numar de beneficii de pe piata.
Echipa din partea COSMOTE Romania, care a coordonat realizarea celor doua campanii de publicitate, este formata din: Dana Bursuc - Marketing Communications Senior Manager, Valentin Stoenescu – Acting Retail Communications Department Manager si Diana Grosu - Brand Manager.
Echipa Ogilvy&Mather care a creat si executat campania TV business este formata din: Titus Dumitrescu - Creative Director, Anca Ungureanu - Art Director, Bianca Dumitrascu - Graphic Designer, Alexandru Badarau – Copywriter, Andreea Hascu - Account Director, Alexandra Stoica - Account Manager, Andra Miulescu - Account Executive.
Echipa Papaya care a creat si executat campania TV pentru clientii rezidentiali este formata din: Robert Tiderle – Creative Director, Rares Dumitrel – Art Director, Andrada Sas – Copywriter, Petru Cuciuc – Art Director, Adi Garganciuc – DTP, Ramona Sima – Client Service Director, Andreea Balta – Account Executive, Casa de productie: Mitra Film, Regizor: Razvan Marculescu, DOP: Alex Sterian, Postproductie: Abis Studio.