Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Bilete de avion rezervate cu ajutorul inteligentei artificiale


Bilete de avion rezervate cu ajutorul inteligentei artificiale
de la 02 Oct. 2017
Bilete de avion rezervate cu ajutorul inteligentei artificiale
Tags: inteligenta artificialabot klmbilete avion

KLM lanseaza un serviciu bot care poate rezerva un bilet de avion printr-o simpla conversatie pe Messenger. Noul serviciu se numeste BlueBot (BB) si, in numele KLM, ajuta clientii sa rezerve un bilet, fara interventia unui agent KLM.

BB invata pe cont propriu si are propria sa personalitate utila, prietenoasa, profesionala si exigenta. Rolul lui este de a face rezervarea unui bilet mai rapida si mai simpla decat online, fara sa fie nevoie de discutii cu reprezentantii unui call center. Blue Bot este sustinut de 250 de colegi umani. 
 
De cate ori nu poate sa-i ajute pe clienti, BB ii va indruma catre unul dintre colegii sai. BB va fi capabil sa ofere mai multe servicii si sa fie compatibil cu diferite canale digitale, inclusiv voce.
 
In social media, KLM ofera servicii 24/7 prin echipa de 250 de agenti, care gestioneaza mai mult de 16.000 de solicitari pe saptamana.
 
BB utilizeaza invatarea automata a platformei API.ai pentru a intelege ce spun clientii si pentru a da un raspus relevant. BB a fost conectat la API-urile KLM pentru a da cea mai potrivita oferta de zboruri si la sistemul CRM Salesforce al KLM, astfel incat agentii umani sa raspunda in cazurile in care BB nu poate.
 
KLM primeste intrebari pe subiecte numeroase pe Messenger. Pentru a se asigura ca BB gestioneaza doar intrebarile legate de rezervare, a fost dezvoltata o retea neurala in-house, care determina natura intrebarii. 
 
Aceasta retea ii directioneaza pe utilizatori catre BB, daca solicitarea se refera la o rezervare, sau la un agent uman daca se refera la alt subiect.

Senior Editor Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Cele mai citite stiri





Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016