“Anul acesta, spre deosebire de anul trecut, oferta noastra va fi mult mai bogata, vor exista reduceri la branduri vedeta, branduri care nu au mai fost incluse nicioadata in aceasta campanie dar care sunt foarte cerute de clienti in restul anului”, anunta compania.
Din experienta anului trecut, in acest an, in ziua de Black Friday, compania se asteapta la o crestere de peste 25 de ori a numarului de vizite in comparatie cu o zi obisnuita de vineri si la o crestere a valorii comenzilor de aproape 30 de ori fara de o zi normala.
Ultimele NOUTATI
ANAF se pregateste de controale masive in aceste magazine: ce marfa atrage inspectorii la usa ta
Cum poti ajunge sa fii raportat in Biroul de Credit si sa te refuze toate bancile: exemple clare de situatii
Cum se foloseste corect un card de credit, pentru cumparaturi, ca sa nu ajungi sa platesti dobanzi uriase
Tichete gratis de la stat pentru masa de Paste. Doar o cerere e necesara si banii vin la usa prin postas
Kovesi, sefa EPPO, a dat ordin sa se faca perchezitii la niste functionari publici din Romania: ar fi furat 160.000 de euro din fonduri europene
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Partenerii nostri
Ce le oferiti angajatilor de Paste: cadouri sau prime? Diferentierea e importanta pentru Fisc!
Venituri valorificate prin noua lege a PENSIILOR - Atentie la adeverinta de vechime!
Impozitul minim pe cifra de afaceri: studiu de caz privind modul de calcul pentru IMCA
SAGA: ce pasi trebuie sa urmati pentru generare si transmitere e-Facturi
Venituri din activitati de infrumusetare: GHID ANAF privind obligatiile declarative si de plata