eMAG preia 90% din capitalul social al Conversion Marketing
emagmarius pahonidirector generaltehnologiecomunicatperformante
eMAG preia 90% din capitalul social al Conversion Marketing, agentia de performance advertising online, infiintata si condusa de Marius Pahomi.
Pahomi va ramane cu 10% din actiuni si va ramane administrator si director general al companiei pe care a fondat-o. eMAG a externalizat inca din 2012 catre Conversion Marketing toate serviciile de media buying si proiectele speciale digitale.
Trecerea a inclus si gestionarea contului eMAG de Google ADWORDS. Conversion Marketing furnizeaza servicii de media planning, media buying, analiza, creatie si strategie de marketing, informeaza compania intr-un comunicat de presa, citat de
HotNews.ro.
"Cred ca noua directie pe care Conversion o abordeaza in marketingul online va creste foarte mult piata de publicitate online. Ca parte din tranzactie avem acum in Conversion si sistemul de afiliere Profitshare, sistem care a ajutat foarte mult la cresterea eMAG si care acum poate fi folosit de catre orice companie din Romania. Piata se va dubla rapid, increderea companiilor ca banii investiti in online aduc beneficii vizibile va creste", precizeaza Iulian Stanciu, Director General al eMAG.
eMAG a externalizat anul trecut catre Conversion Marketing serviciile de media buying si proiectele speciale digitale. Aici a fost inclusa si gestionarea contului eMAG de Google AdWords, unde Conversion a reusit sa imbunatateasca performantele de peste patru ori in opt luni de zile, informeaza comunicatul eMAG.
Marketingul afiliat reprezinta conceptul prin care publicitarul plateste campaniile doar pe baza rezultatelor obtinute, acestea mergand de la vanzari generate pana la orice alta actiune dorita: inscrierea intr-o baza de date, confirmarea participarii la un anumit eveniment, comandarea unui sample sau inscrierea pentru un drive-test.
Campaniile si rezultatele sunt "cantarite" in timp real cu ajutorul tehnologiei Profitshare, dezvoltata in ultimii trei ani si responsabila pentru un procent de 10% din vanzarile totale ale eMAG in prezent.