Ericsson, a doua companie pe piata mondiala de servicii OSS/ BSS
ericssoncompaniiserviciigartnerbusinesstelcordia
Datorita eforturilor companiei pentru dezvoltarea zonei de servicii de suport a operatiunilor si de suport de business, dar si datorita achizitiei recente a companiei nord-americane Telcordia, Ericsson (NASDAQ: ERIC) s-a clasat pe a doua pozitie intr-un top mondial al furnizorilor de acest tip de servicii realizat de Gartner.
Noul studiu realizat de compania de analiza Gartner pozitioneaza Ericsson pe al doilea loc pe aceasta piata in crestere si arata ca, daca cifrele corespunzatoare Ericsson ar fi inclus performantele pachetului de solutii si servicii Telcordia, compania suedeza ar fi ocupat fara probleme pozitia de lider mondial pe aceasta piata pentru anul 2011.
Per Borgklint, seful diviziei Ericsson de Solutii de Suport, a declarat: "Operatorii au nevoie tot mai des sa raspunda rapid cerintelor in schimbare ale utilizatorilor si sa imbunatateasca eficienta operatiunilor si inovatia din propriile companii. In acest context, sistemele de suport al operatiunilor si suport de business reprezinta un element cheie pentru orice strategie de dezvoltare a unei retele de telefonie mobila. In acest moment, Ericsson este deja unul dintre liderii pietei de servicii de facturare, unde solutiile noastre deservesc 1,7 miliarde de persoane."
Achizitia companiei Telcordia, finalizata in luna ianuarie a acestui an, a permis Ericsson sa isi consolideze si pozitia in zona solutiilor de administrare a implementarii serviciilor si de optimizare a calitatii retelei pana la nivelul agreat de clienti, punandu-i la dispozitie, de asemenea, o serie de abilitati puternice de a sustine operatorii cu o gama de servicii end-to-end.
Prin contractele globale de consultanta si integrare de sistem incheiate, Ericsson le ofera furnizorilor de servicii o gama de solutii end-to-end care acopera procese de business, competente si tehnologii de OSS, BSS si platforme moderne de livrare de servicii. Astfel, compania poate sustine un plus de inovatie de business, imbunatatind astfel experienta clientului si eficienta operationala. Per total, in 2011, Ericsson a semnat 33 de contracte noi de servicii de OSS, BSS, SDP si constructie de baze de date, 26 dintre acestea fiind strict de OSS si BSS.
Tehnologia de broadband mobil de mare viteza va fi cu siguranta un catalizator tehnologic care va transforma solutiile OSS si BSS pentru operatori. Experienta Ericsson si cunostintele sale in domeniul serviciilor, produselor si solutiilor de software sunt importante, transformand organizatiile si mediile IT prin competente oferite in timp real si solutii OSS/BSS ce pot fi usor configurate.
sursa foto: flickr, setsquared.co.za