EuroGsm, cel mai mare retailer Orange, implineste 15 ani de activitate
eurogsmreteletelecomfidelitatemagazinetelefoane mobile
Actualmente, EuroGsm are 117 de magazine in 79 de orase ale tarii si este una din cele mai mari retele specializate in comercializarea de produse telecom. De asemenea, compania este partener strategic al operatorului de telefonie mobila ORANGE si totodata lider pe piata dealerilor acestuia.
"Extinderea la nivel national a EuroGsm a fost determinata intr-o prima etapa de politica de expansiune adoptata pana in anul 2009. In acest interval, compania a achizitionat si unele retele concurente, precum Kopernicus, Frontera sau Rurin. Ulterior, pentru a optimiza activitatea retelei de magazine telecom, am decis sa lansam un program propriu de francizare, realizand un model de business de succes", a explicat
Zoltan Halmai (foto), directorul comercial al EuroGsm, in comunicatul remis
manager.ro.
Ulterior, in perioada 2010 - 2011, compania a realizat un amplu proces de rebranding. EuroGsm desfasoara in mod continuu un program de optimizare a retelei de magazine.
De-a lungul celor 15 ani de existenta, EuroGsm si-a diversificat gama de produse, trecand de la telefoane noi si second-hand, comercializate in primii ani de activitate, la smartphone-uri si tablete. In prezent, compania include in oferta si laptopuri, telefoane fixe sau periferice pentru calculatoare/laptopuri.
"O evolutie semnificativa am inregistrat si la nivelul portofoliului de accesorii. Astfel, am trecut de la acumulatoare, am continuat cu accesoriile basic, iar in prezent ne concentram atentia catre comercializarea de accesorii fashion pentru telefoane high-end si smartphone-uri", a adaugat Halmai.
Card de fidelitate, magazin online si servicii de plata conexe; noile proiecte ale EuroGsm
Compania a initiat recent un program de fidelizare prin introducerea cardului EuroGsm, cu care clientii pot aduna puncte de fidelizare, iar pe baza lor pot beneficia de reduceri la achizitia de produse si servicii din oferta magazinului. "Pe langa introducerea cardului de fidelitate EuroGsm, magazinul online reprezinta un alt proiect asupra caruia ne vom concentra atentia in perioada imediat urmatoare. Ne propunem cresterea ponderii vanzarilor pe internet in cadrul afacerilor companiei", a mai precizat Halmai.
In prezent, clientii EuroGsm pot sa achite facturi de utilitati sau sa cumpere bilete la evenimente.
"Extinderea gamei de servicii a fost posibila prin incheierea de parteneriate cu alti furnizori privati, iar daca serviciul de vanzari de bilete la diferite evenimente este momentan disponibil doar in Capitala, planul vizeaza extinderea acestor servicii conexe la nivel national", a continuat Halmai.
Pe termen mediu, oficialul EuroGsm isi va concentra atentia catre imbunatatirea serviciilor existente si extinderea portofoliului de produse si servicii, precum si catre specializarea personalului, in special pe partea de vanzari.
"Ne propunem introducerea de noi servicii proprii in portofoliu, care sa ne diferentieze ca specialisti in telefonie mobila. In plus, conectarea permanenta la noutatile tehnologice si achizitionarea noilor produse lansate pe piata, ne vor oferi premisele cresterii cotei de piata in urmatorii 3 ani", a adaugat directorul comercial al companiei. De asemenea, acesta apreciaza ca EuroGsm acorda o atentie deosebita si segmentului de aplicatii mobile si nu exclude ca pe viitor compania sa se orienteze si catre dezvoltarea de astfel de solutii.
Pentru 2012, Halmai apreciaza o cota de piata de 34% din vanzarile de servicii de voce ale retailerilor Orange pe segmentul B2C, iar pentru primele 3 luni din acest an, compania estimeaza o cota de piata de circa 7% din numarul total de telefoane mobile vandute pe plan national.