HTC: In 2012, ne vom concentra asupra produsului, pentru a evita soarta companiei Nokia
htcprodusenokiasmartphoneactiuniestimari
Reprezentantii HTC spun ca brandul lor nu reprezinta "o clona de Nokia", ci se concentreaza pe produse competitive. In 2012, HTC va lansa o serie de produse "definitorii", pentru a-si redobandi pozitia pe piata smartphone-urilor.
In ciuda reactiei negative a investitorilor cu privire la reducerea estimarilor privind castigurile HTC in trimestrul al patrulea, CFO-ul Winston Yung este increzator in capacitatea companiei de a intoarce "destinul" in favoarea sa: "Nu cred ca situatia este atat de grava", a declarat Yung pentru Reuters, sugerand ca atat dispozitivele LTE (Long Term Evolution) destinate pietei americane, cat si alte produse, "se afla in carti".
"Anul viitor, ne vom concentra asupra produselor, pentru a fi mai competitivi", a declarat Yung. "In afara telefoanelor destinate pietei din SUA, avem si altele, pentru pietele globale. O sa lansam o serie de produse definitorii. Suntem increzatori in ele".
Chiar daca valoarea actiunilor scade, Yung a subliniat ca HTC nu se afla in aceeasi situatie ca si Nokia, care in prezent reprezinta "definitia" producatorului de telefoane care se chinuie sa razbeasca in industria specifica.
"Am inregistrat sase trimestre de imbunatatiri si in acest an am vandut 45 milioane de unitati", a mai spus Winston Yung. HTC simte presiune din partea rivalilor, care isi imbunatatesc in mod constant smartphone-urile.
Compania a incercat sa promoveze si propria suita de servicii si programe, pentru utilizatorii de HTC. De asemenea, la taierea estimarilor privind castigurile HTC au "contribuit" si procesele rasunatoare de patente, pe care compania le-a pierdut.