Konica Minolta si-a extins portofoliul de produse. Toate, prezentate la Ipex 2014
ipexkonica minoltabizhubpress
Konica Minolta a extins portofoliul de produse si servicii din domeniul tiparului, in cadrul Ipex 2014, a anuntat compania. Acest lucru permite companiei sa acceseze noi piete si sa ofere, totodata, clientilor numeroase oportunitati de business.
La Ipex 2014, Konica Minolta ofera o serie de perspective referitoare la strategia sa de dezvoltare.
Compania a anuntat ca are in plansa isi consolideze pozitia de lider pe piata echipamentelor de productie color de productivitate medie (intre 100.000 si 1 milion de pagini pe luna) si sa devina numarul unu pe acest segment de piata inclusivin termeni de volume de printare.
Conform datelor actuale furnizate de infoSource pentru anul fiscal 2013, Konica Minolta si-a consolidat prima pozitie pe piata europeana de tipar digital. In Europa de Vest, compania a obtinut o cota de piata de 54% (MIF), iar in Europa de Est o cota de 65% (MIF).
La standul sau de la targ, compania prezinta, printre altele, modul in care exploateaza piata de ambalaje in tiraj mic, cu echipamentul de tipar digital in coala inkjet UV in format B2+ (585x750mm), KM-1.
Acest echipament va permite tipografiilor comerciale sa isi extinda gama de servcii cu dimensiuni mai mari ale colii pentru brosuri cu pagini impaturite in 3 sau 4, mape cu buzunare, supracoperti, coperti ilustrate de carte, postere si materiale tiparite pentru puncte de vanzare si chiar ambalaje usoare.
Cu o viteza de productie de pana la 3.300 decoli pe ora, KM-1 este solutia ideala pentru termene scurte de executie la o calitate foarte buna.
De asemenea, Konica Minolta demonstreaza in cadrul targului cum se pot produce simplu si rapid etichete in tiraje mici, prin intermediul printarii de mare viteza roll-to-roll de 18 metri pe minut, cu echipamentul Konica Minolta bizhub PRESS C70RLC.