Cand s-a alaturat companiei in aprilie 2012, presedintele pentru zona EMEA Gianfranco Lanci si-a exprimat deschis ambitia si planurile ca Lenovo sa devina unul din primii trei jucatori din regiune pana in 2013. La acea data Lenovo era al cincilea jucator din regiune. Lenovo continua sa creasca intr-un ritm mai rapid decat cel al industriei, cu o apreciere a business-ului de 41.7% in 2012, pe o piata care a scazut cu 1.6%.
Gianfranco Lanci a declarat: “In aprilie 2012 ne-am stabilit un obiectiv foarte clar: sa devenim al treilea vendor de PC-uri in EMEA si sa castigam peste 10% cota de piata pana in 2013. Am atins acest obiectiv cu mult inainte de termenul stabilit. Aceste rezultate ne-au oferit o baza solida pentru a putea indeplini urmatorul nostru obiectiv, de a deveni cel mai mare furnizor de PC-uri din intreaga regiune EMEA. In urmatorul an Lenovo va aduce pe piata produse si mai inovatoare; va domina zona de retail si mai mult decat pana acum; isi va urmari strategia centrata pe conceptul PC+. Vom crea produse care au functionalitatea si optiunile dorite de consumatori – precum Yoga, un laptop care se transforrma intr-o tableta, sau noul Horizon Table PC de 27 de inci, prezentat la CES.”
Obiectivele Lenovo focalizate in jurul strategiei PC+ depasesc zona PC-urilor si tabletelor, acoperind si piata telefoanelor inteligente. In ultimul an telefoanele Lenovo au fost lansate in Rusia, cu intentia clara de a aduce compania in clasamentul primilor cinci jucatori in urmatorii trei ani.
Regiunea EMEA a contribuit semnificativ in ultimii trei ani la definirea Lenovo ca fiind producatorul de PC-uri cu cea mai mare crestere din lume, cu 15 trimestre in care compania a depasit evolutia pietei de PC-uri in ansamblu. Aceasta evolutie arata o tendinta clara si un ritm puternic pentru Lenovo, orientate catre o crestere profitabila si sustenabila in era PC-+.
Lenovo este o companie de tehnologie personala cu o valoare de piata de 30 miliarde USD si cel de-al doilea furnizor de computere personale din lume, care deserveste clienti in peste 160 de tari. Dedicata realizarii unor computere personale si dispozitive de Internet mobil proiectate exceptional, modelul de business al Lenovo se bazeaza pe inovatie, un lant logistic global foarte eficient si executie strategica puternica. Formata in urma achizitionarii de catre Lenovo Group a fostei Divizii de Computing Personal a IBM, compania dezvolta, produce si lanseaza pe piata produse si servicii tehnologice fiabile, de inalta calitate, sigure si simplu de folosit. Linia sa de produse include legendarele computere personale comerciale marca Think si de consum marca Idea, precum si servere, statii de lucru si o familie de dispozitive de internet mobil, incluzand tablete si smart phones. Compania Lenovo, inclusa in clasamentul Fortune 500, detine centre de cercetare importante in Yamato, Japonia, in Beijing, China si in Raleigh, Carolina de Nord.