LG a reusit sa vanda un milion de televizoare cu sistem de operare webOS
lgpalmwebossistem de operaresmart tvsimplitate
LG a anuntat ca a vandut un milion de smart TV-uri cu sistem de operare WebOS. Dupa ce a anuntat noile televizoare Smart+ in cadrul CES 2014, in luna ianuarie, producatorul de electronice a prezentat in martie o gama larga de modele si a avut nevoie de patru luni pentru a atinge valoarea de 1.000.000 unitati vandute.
LG estimeaza ca pana la jumatatea anului 2015, va reusit sa comercializeze 10 milioane smart TV-uri.
"In loc sa adaugam noi functii la televizoare, pe care oricum le folosesc tot mai putin oameni, am decis sa ne concentram asupra simplitatii... consumatorii ne indica exact faptul ca in aceasta directie evolueaza smart TV-urile: a simplitatii", a spus seful diviziei de televizoare LG, In-kyu Lee.
Noile modele sunt promovate la nivel global si LG spune ca televizoarele webOS vor fi prezente in peste 150 de tari, pana la finele lunii iunie.
De asemenea, LG doreste sa aduca mai multe televizoare inteligente in outlet-urile de electronice, pentru a se promova.
LG a cumparat webOS de la HP in 2013 si a transpus experienta sistemului de operare specific in trecut smartphone-urilor si tabletelor in televizoarele sale smart.
Chiar daca interfata LG este mult diferita fata de cea originala a Palm, pastreaza paradigma cardului si aplicatiile web instalate pe smartphone-ul Pre de la Palm.