LG Electronics raporteaza rezultatele trimestriale favorabile, datorate, in principal, sectorului telefoanelor mobile
rezultate financiare lglg electronicscosturiorientul mijlociuflux variabil suplimentar vrftelefoane mobile
LG Electronics (LG) a anuntat o crestere a profitului net de 165% in al doilea trimestru, in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut, reflectand castiguri puternice atat in sectorul televizoarelor, cat si al telefoanelor mobile. In al doilea trimestru din 2014, LG a raportat un profit net de 399,8 milioane de dolari si un profit operational de 588,5 milioane de dolari, o crestere de 26,5% de la an la an. Veniturile consolidate neauditate din al doilea trimestru de 14,93 miliarde dolari au crescut cu 7,7% fata de trimestrul anterior.
LG Home Entertainment Company a avut o performanta constanta cu venituri de 4,94 miliarde dolari in al doilea trimestru, cu un procent de crestere de 3% si aproape neschimbat fata de acelasi trimestru in 2013. Profitul operational de 150 milioane de dolari a avut o crestere de 64,9% fata de acelasi trimestru al anului trecut, ca urmare a gamei de produse mai bune si costuri fixe mai mici. Cererea pentru televizoare Ultra HD de pe pietele-cheie va continua sa conduca la cresterea veniturilor din sectorul televizoarelor cu ecran LCD. Piata B2B, condusa de monitoare si produse digitale este, de asemenea, de asteptat sa contribuie la cresterea LG in acest segment.
LG Mobile Communications Company a livrat un numar de 14,5 milioane de smartphone-uri, numar record pe aceasta piata, in cel de-al doilea trimestru, o crestere de 20% fata de anul anterior, cu produse LTE reprezentand mai mult de o treime din toate smartphone-urile LG vandute in acest an. Ca urmare, vanzarile au crescut cu 16% fata de aceeasi perioada a anului trecut, ajungand la 3,51 miliarde de dolari, fiind cele mai mari din primul trimestru al anului 2010 pana in prezent. Profitului de operare al diviziei mobile este de 83,4 milioane dolari, cel de-al doilea sfert incheiand trei sferturi consecutive de pierderi. O mare parte din succes se datoreaza popularitatii initiale a lui LG G3 pe piata coreeana si de vanzarile puternice ale smartphone-urilor L Seria III. LG intentioneaza sa continue lansarea la nivel mondial a lui G3 si sa introduca mai multe produse pentru segmentul de mijloc, in a doua jumatate, inclusiv alte variante ale lui LG G3, cum ar fi G3 Beat anuntat recent, si modele suplimentare din seria L.
The LG Home Appliance Company a raportat vanzari puternice pe piata coreeana, cu vanzari in crestere cu 9% fata de acelasi trimestru din anul precedent. In cel de-al doilea trimestru a fost venituri de 2,94 miliarde dolari, cu 5% mai mici comparativ cu aceeasi perioada a anulului trecut, din pricina schimbului valutar nefavorabil, in special pe pietele in curs de dezvoltare. O imbunatatire in structura costurilor din cadrul LG Home Appliance Company a dus la profit operational record de 95,0 milioane de dolari si o marja de profit de 3,2%.
LG Air & Energy Solution Company a inregistrat vanzari constante de aparate de aer conditionat comerciale si produse noi, cum ar fi dezumidificatoare, cu venituri de 1,59 miliarde de dolari si un profit operational de 159,4 milioane dolari SUA in cel de-al doilea trimestru. In ciuda veniturilor usor mai scazute fata de aceeasi perioada a anului trecut, un mix imbunatatit de produse a dus la o marja de profit de 10% in cel de-al doilea trimestru, iar rezultatele in cea de-a doua jumatate se asa sa fie pozitive, ca o consecinta a cresterii cererii in Orientul Mijlociu, a lansarii produselor de aer conditionat cu agent frigorific cu flux variabil suplimentar (VRF) si competitivitatea costurilor mai puternica in ceea ce priveste segmentul aparatelor de aer conditionat comerciale.
Rezultatele privind castigurile trimestriale neauditate LG Electronics se bazeaza pe Standardele Internationale de Raportare Financiara pentru o perioada de trei luni, care se incheie pe 30 iunie 2014.