MiTu, YouTube-ul Latino, a obtinut o finantare de 10 milioane de dolari
mituamerica latinabranduricontinut videoyoutube
Disney a cumparat recent reteaua Maker Studios de la YouTube si doreste sa se bazeze tot mai mult pe continutul video. La randul sau, MiTu a primit o finantare pentru extinderea platformei.
Compania media & video MiTu a anuntat obtinerea unei finantari de zece milioane de dolari in a doua runda investitionala, in scopul dezvoltarii in Los Angeles si Mexico City.
Compania, infiintata in 2012, este unul din cele mai importante branduri dedicate continutului Latino pentru audienta tanara.
MiTu colaboreaza cu alti creatori pentru infiintarea unor canale in limba engleza, spaniola si portugheza.
"Am investit inca de la inceput in continutul video online si am ajuns la concluzia ca viitorul va fi construit in jurul acestuia. Este cea mai buna modalitate prin care retelele pot atrage si dezvolta tinerele talente, agentiile de publicitate, precum si o audienta <<endemica>>", a spus Mark Suster, managing partner al Upfront Ventures, firma care a condus runda de finantare.
"Cand ne-am intalnit cu echipa de la MiTu, am stiut ca vor intelege cel mai bine nevoia pentru continutul Latino si am decis sa fim parteneri".
MiTu are 400 milioane vizualizari video lunare, 40 milioane abonati si 1.200 creatori de clipuri video, potrivit unor statistici.