Oktal.ro, crestere de 30% in 2013, datorita avansului tabletelor si telefoanelor inteligente

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Oktal.ro, crestere de 30% in 2013, datorita avansului tabletelor si telefoanelor inteligente Oktal.ro, crestere de 30% in 2013, datorita avansului tabletelor si telefoanelor inteligente
de Manager.ro la 06 Feb. 2013
Urmareste-ne pe Google News
oktal.roe-serviceshowroomtabletesmartphone-uritehnologie

Oktal.ro asteapta in acest an o crestere de circa 30%, bazata in mare parte pe dinamica vanzarilor de tablete si smartphone-uri, informeaza magazinul online IT&C intr-un comunicat de presa. In 2012, ultrabook-urile au fost vedetele tehnologice, inregistrand cresteri semnificative. Tabletele si telefoanele inteligente au beneficiat de asemenea de numeroase lansari, iar clientii au fost atrasi de orice element nou.

"2013 este un an in care retail-ul va depinde mult de evolutia economiei, de dinamica veniturilor populatiei si mai ales de optimismul sau pesimismul clientilor cu privire la evolutia lor personala viitoare", a declarat Dan Dumitrescu, General Manager al companiei Elka-Oktal Group, care detine Oktal.ro.

"Anul a inceput intr-un mod pozitiv, cu un context politic stabil, dar consumatorii au experienta nefericita a ultimilor ani si inca privesc cu reticenta spre viitor, consuma in mod limitat si precaut, mai ales pe sectorul bunurilor de folosinta indelungata. Totusi, tehnologia noua ii convinge pe clienti sa "riste" sa-si innoiasca gadget-urile, produsele performante fiind in topul vanzarilor pe toate categoriile, in ciuda preturilor superioare", a adaugat Dan Dumitrescu.

Oktal.ro este recunoscut pe piata ca un specialist in vanzarile de laptopuri, netbook-uri si ultrabook-uri. In ultimii ani, magazinul si-a diversificat puternic gamele de produse, fidelizandu-si clientii si crescand semnificativ pe tot spectrul de produse IT, de la aparate foto la electrocasnice mici, de la telefoane si smartphone-uri la componente PC si periferice, monitoare, multimedia, audio-video si software.

"In prezent, Oktal.ro este un magazin online complet de IT&C, care propune nu numai produse, ci si servicii si incredere, relatii pe termen lung cu cei care ne sunt sau ne devin clienti. Oktal.ro isi consolideaza permanent oferta de servicii oferite clientilor in mod gratuit, pe tot parcursul procesului de vanzare si chiar si ulterior, pentru a garanta satisfactie pe termen lung si pentru a-si fideliza clientii", a mai spus General Manager-ul magazinului.

"Oktal.ro garanteaza satisfactia prin promisiunea de returnare a banilor in cazul in care clientul, in maximum 30 de zile de la achizitie, doreste sa returneze un laptop sau netbook, nemultumit de performantele acestuia - proces rapid si usor, fara penalitati si fara necesitatea invocarii unui motiv", precizeaza compania.

E-Service, un program gratuit si util

Totodata, Oktal.ro ofera E-Service, un program gratuit care ii ajuta pe clienti sa economiseasca timp si bani. Astfel, in perioada de garantie a produselor, clientii Oktal.ro pot completa online un formular, in cazul aparitiei unei probleme. Ulterior, un operator de service va prelua solicitarea si va contacta clientul, telefonic sau prin email. Preluarea produsului defect va fi efectuata de catre un curier trimis si platit de Oktal.ro, iar returnarea produsului la client va fi facuta in aceleasi conditii favorabile pentru acesta.

"Fiind un promotor al comertului online in Romania, Oktal.ro s-a maturizat alaturi de piata, dar in acelasi timp a anticipat tendinte si a pus "umarul" la constituirea de standarde. In 2013, anul in care vom implini 14 ani de Oktal.ro in piata de e-commerce, ne propunem sa ne consolidam imaginea de magazin de incredere, cu servicii de calitate, ne dorim sa ne apropiem mai mult de clientii nostri fideli si sa atragem clienti noi carora sa le dovedim ca a cumpara de pe internet poate fi o experienta placuta si care merita pe deplin", a mai spus Dan Dumitrescu, care a amintit si de showroom-ul din Bucuresti, din Str. Popa Nan nr. 30, unde clientii se pot "imprieteni" in direct cu tehnologia si pot alege si testa solutiile care li se par potrivite.

Ultimele NOUTATI

Romanii cu salariul minim ar trebui sa aiba in banca macar 12.000 de lei economisiti
Economie

Romanii cu salariul minim ar trebui sa aiba in banca macar 12.000 de lei economisiti

today20 Apr. 2024
Tu stiai ca inca exista joburi interzise femeilor?  Vezi aici 6 meserii nepermise femeilor, in 2024
Afla...

Tu stiai ca inca exista joburi interzise femeilor? Vezi aici 6 meserii nepermise femeilor, in 2024

today20 Apr. 2024
Veste de milioane pentru toata lumea care s-a imprumutat in euro
Financiar-Bancar

Veste de milioane pentru toata lumea care s-a imprumutat in euro

today20 Apr. 2024
Cat de periculoasa e viata de sofer pe comunitate: ies bani, dar nu e o meserie pentru toata lumea
Noutati auto 2022 - stiri din domeniul auto

Cat de periculoasa e viata de sofer pe comunitate: ies bani, dar nu e o meserie pentru toata lumea

today19 Apr. 2024
ANAF se pregateste de controale masive in aceste magazine: ce marfa atrage inspectorii la usa ta
Ultimele stiri economice

ANAF se pregateste de controale masive in aceste magazine: ce marfa atrage inspectorii la usa ta

today19 Apr. 2024
Cum poti ajunge sa fii raportat in Biroul de Credit si sa te refuze toate bancile: exemple clare de situatii
Economie

Cum poti ajunge sa fii raportat in Biroul de Credit si sa te refuze toate bancile: exemple clare de situatii

today19 Apr. 2024
De la ce varsta nu mai ai voie sa ceri bani de la parinti: e rusinos
Economie

De la ce varsta nu mai ai voie sa ceri bani de la parinti: e rusinos

today19 Apr. 2024
Cum se foloseste corect un card de credit, pentru cumparaturi, ca sa nu ajungi sa platesti dobanzi uriase
Comunicate

Cum se foloseste corect un card de credit, pentru cumparaturi, ca sa nu ajungi sa platesti dobanzi uriase

today19 Apr. 2024
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Veste de milioane pentru toata lumea care s-a imprumutat in euro
Financiar-Bancar

Veste de milioane pentru toata lumea care s-a imprumutat in euro

today20 Apr. 2024
Cat de periculoasa e viata de sofer pe comunitate: ies bani, dar nu e o meserie pentru toata lumea
Noutati auto 2022 - stiri din domeniul...

Cat de periculoasa e viata de sofer pe comunitate: ies bani, dar nu e o meserie pentru toata lumea

today19 Apr. 2024
ANAF se pregateste de controale masive in aceste magazine: ce marfa atrage inspectorii la usa ta
Ultimele stiri economice

ANAF se pregateste de controale masive in aceste magazine: ce marfa atrage inspectorii la usa ta

today19 Apr. 2024
Cum poti ajunge sa fii raportat in Biroul de Credit si sa te refuze toate bancile: exemple clare de situatii
Economie

Cum poti ajunge sa fii raportat in Biroul de Credit si sa te refuze toate bancile: exemple clare de situatii

today19 Apr. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x