Profitul Cosmote Romania, in crestere cu un milion de euro
cosmotevodafoneorange
Profitul EBITDA al Cosmote Romania crescut cu un milion de euro in trimestrul al doilea al acestui an, pana la 30,1 milioane euro.
Veniturile companiei au scazut usor in trimestrul al doilea, la 111,4 milioane euro, in urma reducerii tarifelor de interconectare.
Numarul clientilor companiei era de 6,033 milioane la 30 iunie, in coborare cu 6,1% fata de 6,422 milioane la jumatatea anului trecut, potrivit unui comunicat al grupului elen OTE, compania-mama a operatorului de telefonie mobila, informeaza
Mediafax.ro.
Din totalul clientilor, 25,3% reprezinta abonati, iar restul folosesc serviciile companiei pe baza de cartele prepaid.
Numarul clientilor pe segmentul business a urcat cu 17,1% in perioada analizata, datorita serviciilor oferite impreuna cu Romtelecom, companie care face parte din grupul OTE.
Marja profitului EBITDA (inainte de dobanzi, taxe, depreciere si amortizare) a urcat de la 25,6% la 27%, reprezentand o imbunatatire de 1,4 puncte procentuale fata de trimestrul al doilea al anului trecut.
Principalii operatori de telefonie mobila (Cosmote, Orange, Vodafone) au difuzat in primele sase luni ale acestui an circa 55.000 de reclame, mediile preferate fiind, in primul rand, televiziunea si radioul, potrivit raportului de monitorizare realizat de compania mediaTrust, preluat de Agerpres.
Orange este compania cu cea mai agresiva campanie de promovare, cu 22.249 de reclame difuzate in primele sase luni ale anului.Vodafone ocupa locul doi cu 21.040 de reclame, iar Cosmote se situeaza pe locul trei cu 11.590 de reclame.
Cosmote Romania a inregistrat 11.590 de reclame in primele sase luni ale anului, cu un rate card de 30 milioane de euro.
Campania de promovare a Cosmote a fost mai agresiva la PRO TV (2.208 reclame), Antena 1 (1.787 reclame) si Sport.ro (1.377 reclame). Kiss FM a difuzat 1.621 reclame, PRO FM - 817, iar Radio 21 a difuzat 639 de reclame.
Foto: Samsung.com.