Retargeting.ro sau cum sa iti cresti vanzarile in mediul online
retargeting.roplatformaaplicatieafacerivanzari online
Retargeting .ro a generat o crestere medie cu 30% a vanzarilor inregistrate de magazinele online care au folosit aplicatia, in ultimele 6 luni. Acesta este un start up local ce foloseste personalizarea site-ului si a newsletterelor pentru optimizarea conversiei.
Retargeting.ro imbina personalizarea site-ului, a newsletterelor, afisarea de mesaje dinamice in site, segmentarea bazei de date, A/B testing si un sistem de recomandari individualizat, in functie de istoricul de navigare al vizitatorilor.
Adaptarea mesajelor la parcursul si situatia vizitatorilor prin Retargeting.ro are drept efect cresterea ratelor de conversie din prima luna de utilizare.
“Daca rata de conversie medie in e-commerce este de 1.5%, folosind Retargeting.ro clientii nostri ajung la rate de conversie intre 7% si 15% pe traficul generat. In cazul newsletter-elor, creste rata de conversie cu 50% si rata de click cu 25%” declara Rares Banescu, owner al OMTagency si fondator Retargeting.ro.
Aplicatia Retargeting.ro este folosita, in prezent, de 10 magazine online care dispun de de baze de date ce cuprind impreuna peste 600.000 abonati.
“Aplicatia foloseste bannere inteligente si personalizeaza newsletterul pentru fiecare utilizator in parte, folosindu-se de istoricul si modul de navigare al acestuia. Cu alte cuvinte, daca eu sunt interesat de pantaloni (ca asta am vizitat ultima oara pe site-ul tau, acum 3 zile) de ce sa imi trimiti newsletter cu camasi? Evident voi raspunde mult mai bine unuia cu pantaloni” adauga Rares Banescu.
Pentru urmatoarele 6 luni de functionare, reprezentantii Retargeting.ro estimeaza o crestere semnificativa a numarului de clienti, la peste 50 magazine online.