Sage lanseaza aplicatia ERP pentru iPad in cadrul Internet and Mobile World
sageipad
Sage ERP X3 Sales App creste productivitatea fortei de vanzari oferind acces la informatii esentiale de business, chiar si pe teren. Sage Group, unul dintre liderii mondiali in dezvoltarea de software de gestiune a afacerilor, completeaza Sage ERP X3, solutia proprietara ERP dedicata intreprinderilor mici si mijlocii, cu aplicatia pentru tabletele iPad, creata special pentru forta de vanzari: Sage ERP X3 Sales App.
Prezentata in cadrul “Internet and Mobile World” Bucuresti, noua aplicatie mobila poate fi descarcata din Apple Store. Aceasta permite utilizatorilor sa acceseze datele inregistrate in solutia ERP cu ajutorul unui iPad, fie ca au conexiune la un serviciu de internet mobil sau nu. “Accesul la sistemul de gestiune in orice circumstanta a devenit o cerere esentiala a utilizatorilor.
Este, de altfel, firesc sa impartasesti sau sa interactionezi cu alti colaboratori, clienti sau parteneri cu ajutorul unui echipament mobil sau a unui terminal conectat la internet”, explica Isabelle Saint Martin, seful diviziei ERP Mid-Market Sage.
Utilizand aceasta aplicatie, angajatii care ocupa pozitii de vanzari si se afla frecvent pe teren au acces in timp real la informatiile si serviciile operationale. Sage ERP X3 Sales App poate fi utilizata in scenarii prestabilite pentru a imbunatati relatiile cu clientii si pentru a creste calitatea serviciilor livrate.
Domeniul sau de aplicabilitate acopera functii de back-office si front-office, utile angajatilor implicati in activitatile de vanzari: Analiza vanzarilor: acces imediat la cei mai recenti indicatori de performanta pentru companie, clienti sau vanzatori. Informatii despre clienti: istoric, localizare geografica, cifre actualizate de vanzari.
Citatii/Comenzi/Facturi: managementul tranzactiilor intr-un mod simplu si intuitiv. Regulament administrativ: inregistrarea regulamentelor si gestionarea cererilor nesolutionate. Gestionarea calendarului: administreaza intalnirile cu clientii.
Gestionarea lead-urilor: monitorizeaza potentialii clienti din sistem. Coerenta informatiilor: online si offline. “Pentru a facilita adoptarea solutiilor noastre, provocarea este sa imbunatatim eficacitatea operationala pentru utilizatori, in conformitate cu evolutia business-ului. Lansarea Sage ERP X3 Sales App este rezultatul acestui demers, permitand comerciantilor, angajatilor care lucreaza pe teren si dispun de terminale mobile performante, sa aiba acces la functii de back-office si front-office utile in interactiunea cu clientii”, explica Isabelle Saint Martin.
Aplicatia Sage ERP X3 Sales App este disponibila pentru versiuni ale solutiei ERP incepand de la Sage ERP X3 6.5, pe tablete iPad cu sistem de operare iOS 5 sau mai nou.
Foto: Sage.