Compania a inregistrat in 2012 venituri de aproximativ 1.520.000 de euro, din care 44% provin din servicii de consultanta si implementare de solutii software de business (Customer Relationship Management, Business Intelligence) si integrarea lor cu sisteme ERP complexe, 21% din comercializarea de solutii web si mobile si 35% din proiecte high-end outsourcing. Portofoliul companiei insumeaza aproape 90 de clienti printre care se numara companii precum: Ambient, Aon, Allianz, ING, BCR Leasing, Optiplaza si Mol Romania.
“Anul trecut depaseam pragul psihologic de un million de euro si ne propuneam o crestere de 40% pentru 2012. Am reusit sa depasim acest obiectiv si sa fim un partener matur centrat pe segmentul de aplicatii integrate de e-business. Ne bucura sa avem un ritm accelerat de crestere (medie anuala de peste 75% timp de patru ani consecutiv), ceea ce ne confirma faptul ca strategia noastra de dezvoltare se incadreaza in tendintele pietei de aplicatii software, de extindere a proceselor catre medii noi – online si mobile – si de integrare a acestora in ecosistemul propriu al infrastructurii clientilor, fie ca aceasta este gazduita in mediu propriu sau in Cloud (public, privat sau hibrid)”, afirma Adrian Blidarus, Managing Partner, Softelligence.
Ultimele NOUTATI
Semnal de alarma? Romanii investesc mai mult in crypto decat la Bursa de Valori Bucuresti
Locuri de munca platite cu peste 2.500 - 3.000 de euro net in Romania: in ce judete se fac angajari
3 motive pentru care firmele ar trebui sa mareasca an de an salariile angajatilor
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Partenerii nostri
Detasarea salariatului - STATUL in care se platesc contributiile sociale
Peste 6.000 de participanti la cursurile organizate de ANOFM in primele trei luni din 2024
Te-ar putea interesa si