Surse: HTC renunta la crearea unei tablete de mari dimensiuni din cauza pretului
htc tabletassmartphonesistem de operarewindows rt
HTC a renuntat la planurile de a introduce pe piata o tableta computer care sa aiba ca sistem de operare Windows RT, din cauza cererii foarte slabe.
Compania a decis sa nu mai produca dispozitivul pentru ca acesta costa mult prea mult, iar cererea pentru dispozitive care folosesc sistemul de operare Windows RT este prea scazut, a spus o sursa apropiata de compania HTC.
Compania inca mai are in planuri sa lanseze o tableta de 7 inci care foloseste acest sistemul Microsoft, sistem care este creat pentru a fi compatibil cu procesoarele ARM. Lansarea se va produce undeva spre finele anului.
HTC se confrunta, in momentul de fata, cu o mare scadere a vanzarilor, cu o scadere a cotei de piata, dar cel mai grav incep sa-i plece oamenii din varful companiei. Numai in ultimele luni, cativa dintre seniorii companiei au migrat catre ale firme competitoare.
Pentru ca vanzarile acestui sistem de operare nu prea au mers bine, compania si-a propus sa fie mai selectiva cu produsele pe care le aduce in piata. Inca de la lansarea sa din octombrie 2012, vanzarile au stagnat. Doar 200.000 de tablete care sa aiba pe ele echipat sistemul de operare Windows RT, s-au vandut in primul trimestru al acestui an, potrivit datelor provenite de la IDC.
O tableta cu un ecran de 12 inci era prea scumpa atat in termeni de componente cat si intermeni de vanzare a acesteia, spun sursele apropiate de HTC, citate de Bloomberg. Compania se asteapta la niste preturi mai mici si o cerere mai mare odata cu aparitia unei tablete care sa fie mai mica, gadget ce urmeaza sa fie lansat undeva in septembrie sau octombrie.
HTC a ales pentru tabletele sale procesoarele celor de la Qualcomm, Snapdragon. Oficialii HTC nu au dorit sa ofere prea multe informatii despre tablete si sisteme de operare, mentionand ca nu raspund speculatiilor care au aparut in piata, pe seama lor.
In loc sa se concentreze pe tablete mai mari, HTC isi indreapta atentia spre varful de lance al companiei, smartphone-ul ONE, ale carui vanzari au scazut cu 2,4%, in primul trimestru.