Un nou jucator pe piata tabletelor: Toys R Us
piatatabletetoys "r" usfenomentabeoandroid
Intr-o incercare de combatere a fenomenului de "showrooming", care afecteaza retailerii de mare "tonaj", Toys "R" S Us Inc. va anunta luni planurile sale privind lansarea unei tablete pentru copii.
Tableta Tabeo de 149,99 dolari va fi disponibila doar la Toys "R" Us, astfel incat cumparatorii nu vor putea sa o testeze in magazin si apoi sa o achizitioneze de la retailerii concurenti, la un pret mai mic.
Afacerea Toys "R" Us a intampinat probleme, in ultimii ani. Piata jucariilor din SUA a scazut cu 2% in 2011, la 21,2 miliarde dolari. Toys "R" Us a inregistrat vanzari anuale de 14 miliarde de dolari.
Saptamana trecuta, compania a anuntat ca vanzarile in T2 in magazinele americane deschise de cel putin un an au scazut cu 3,4% si pierderile financiare au crescut de la 34 milioane dolari la 36 milioane dolari.
Tabeo reprezinta un pas in incercarea Toys "R" Us de a combate fenomenul de "vizionare" -cumparatorii testeaza produsele in magazine si apoi le cumpara online, la preturi mai reduse.
Tableta de la Toys "R" Us va rula sistemul de operare Android de la Google si va dispune de multe functii; aceasta vine la pachet cu 50 de jocuri, inclusiv popularul "Angry Birds". De asemenea, Toys "R" Us si-a dezvoltat propriul magazin de aplicatii online, care numara 7.000 de titluri.
Compania s-a concentrat asupra unui produs pentru copii, controlat de parinti. Astfel, taticii si mamicile vor putea gestiona website-urile pe care cei mici le pot vizita si timpul petrecut de micuti in fata tabletei Tabeo.