Yahoo tinteste un miliard de vizitatori pe luna, folosindu-se de Tumblr
tumblryahoomayerinternet
Yahoo a incheiat achizitia pentru serviciul de blogging Tumblr, platind pentru acesta 1,1 miliarde dolari si promitand ca va lasa compania independenta. Afacerea a fost anuntata in 20 mai si reprezinta cea mai ambitioasa miscare pe care directorul executiv, Marissa Mayer a facut-o, in tentativa de a arata lumii ca gigantul din IT se chinuie sa aduca inovatie in afacerile ei.
“Cum am promis, Tumblr va continua sa opereze ca o afacere independenta de noi, condusa de CEO-ul David Karp. Produsele lor, echipa lor si tonul vor ramane neschimbate asa cum si misiunea lor va ramane aceeasi: de a crea”, a scris Mayer pe propriul blog de pe Tumblr.
Yahoo se asteapta ca prin cumpararea Tumblr, ce atrage in fiecare luna 300 de milioane de vizitatori pe cele 105 milioane de bloguri ale site-ului, sa creasca si audienta lunara a companiei cu 50% pana la pentru 1 miliard de vizitatori, potrivit The Guardian.
La momentul anuntului achizitiei, Tumblr preciza ca in fiecare secunda sunt postate 900 de texte, iar vizitatorii isi petrec 24 de miliarde de minute pe site, in fiecare luna.
“Promitem sa nu ratam afacerea”, scria pe atunci Mayer, prevenind un val de critici ca atunci cand au cumparat printre cele mai populare servicii de pe internet: comunitatea online GeoCities, serviciul de photo-sharing Flickr si alte exemple din aceasta categorie.
Sub conducerea lui Mayer, Yahoo a cumparat foarte multe afaceri mici pornite de la zero, precum Stamped, Rondee, Ghostbird Software, Alike sau Loki Studios.