Allview: Pretul si nationalismul, importante in vanzarile de gadgeturi
allviewvanzaripretproducatori
Producatorii romani fac o concurenta tot mai acerba marilor producatori de gadgeturi tocmai prin preturile pe care le practica dar si prin calitatea produselor care creste de la un device la altul, sunt de parere oficialii Allview, unul dintre principalii jucatori locali de pe aceasta piata.
“Faptul ca avem un produs romanesc se simte in vanzarile de pe aceasta piata. Exista un sentiment de nationalism in achizitii”, a declarat pentru Manager.ro, Alin Miscov, director de vanzari Allview.
Cu toate acestea si pretul joaca un rol farte important in alegerile pe care romanii le fac. Desi se spune ca dispozitivele electronice de acest gen sunt “chinezarii” si jucatorii locali isi insusesc tehnologia spunand ca sunt producatori, acelasi lucru se poate spune si despre jucatorii cu renume mondial care daca nu au fabrici in China, le au in Vietnam sau Taiwan.
“Pretul este cel decisiv in ceea ce priveste alegerile pe care le fac romanii. Aceasta este cea mai importanta componenta atunci cand se face o achizitie. Cat despre <<producatori>>, partenerii nostri dau produsul de baza apoi noi il personalizam. Asta face toata lumea, toti jucatorii din piata”, a mai spus oficialul Allview.
Avantajul romanilor care vand produse pe piata gadgeturilor este ca vin cu produse mult mai ieftine decat cele de renume, in unele cazuri acestea fiind chiar si la jumatate de pret. Cu toate acestea, sunt si alti producatori din Europa, in special Polonia, care incearca o sa faca concurenta romanilor.
“Nu ne temem de concurentii din afara pentru ca ei nu stiu piata asa cum o cunoastem noi. In cel mai bun caz acestia vin, pun pe piata un produs la pret mic, dar rezista doar o vreme pentru ca nu au know how-ul nostru”, a mai spus Alin Moscov.
Cert este ca, firma romaneasca isi pastreaza estimarile pentru vanzarile pe care le va avea pana la finele anului: cea de 120.000 de unitati pe segmentul tabletelor si alte 120.000 de smarphone-uri.