Apple a cumparat un start-up cu 200 milioane de dolari
applesocializareitstart-upanalize
Compania IT Apple a cumparat firma Topsy, un start-up afiliat retelelor de socializare, pentru o suma ce depaseste 200 milioane de dolari.
Expertii in domeniu spun ca nu se stie deocamdata in ce mod compania va folosi noua achizitie scrie Cnet.com, care citeaza Wall Street Journal.
Se cunoaste faptul ca firma Topsy a emis rapoarte despre cum au fost transmise pe Twitter informatii despre evenimente precum uraganul Sandy sau gala Super Bowl, iar analizele sale pot fi folosite de companii pentru a intelege mai bine comportamentul utilizatorului de retele sociale.
Sursa citata arata ca Apple ar putea integra Topsy in serviciul muzical iTunes, prin intermediul caruia clientii sai vor fi la curent cu tweet-urile si cu alte informatii despre artistii lor preferati.
In plus, cei de la Apple vor sa obtina o gama variata de alte analize, mai arata Cnet.com.
Un oficial Apple a confirmat informatia, precizand insa ca nu vrea sa dea detalii despre aceasta achizitie.
Analistii cred ca acest demers poate fi vazut drept primul pas facut de gigantul IT catre domeniul social media, o zona neexplorata foarte mult de catre Apple.
Expertii sunt de parere ca o companie de talia Apple nu poate ignora ce se intampla si ce se spune pe retelele de socializare.