Asesoft Distribution devine Network One Distribution. Compania doreste sa se extinda puternic la nivel regional
asesoft distributionnetwork one distributionelectro-itafaceriserioux
Network One Distribution, liderul pietei romanesti de distributie a produselor electro-IT, se repozitioneaza ca jucator international, printr-un "Plan Regional de Dezvoltare", urmarind extinderea pe mai multe piete din Europa Centrala si de Est (CEE) pana la finalul anului 2014: Bulgaria, Croatia, Macedonia, Moldova, Muntenegru, Serbia si Ungaria.
Noua identitate de brand, Network One Distribution (NOD), inlocuieste marca Asesoft Distribution (ASD).
NOD a inceput deja activitatea pe piata din Moldova, urmand ca in 2012 sa acceseze si pietele din Bulgaria si Ungaria.
Compania estimeaza o cifra de afaceri de 180 milioane euro in 2011, in crestere cu 24% fata de anul anterior si cu mult peste asteptarile initiale de 165 milioane de euro. NOD are o cota de 20,5% pe o piata electro-IT, estimata la 880 milioane de euro.
"Rezultatul din 2011, de 180 de milioane euro, si rata de crestere de 24%, cu mult peste nivelul prognozat, semnificativ peste rata estimata de crestere cu 10% a pietei de profil, intareste pozitia noastra de lider al pietei de distributie electro-IT din Romania", a declarat, intr-un comunicat, Razvan Ziemba (foto), director general Network One Distribution.
In 2011, compania a colaborat cu peste 150 de clienti noi si a incheiat parteneriate cu noi furnizori precum Allied Telesys, HP ESSN, Maxell, Sapphire, Schneider Electric, Techus, Verbatim si Xerox si a raportat o crestere de 170% la vanzarile de produsele aflate sub brandul propriu Serioux.
Pentru 2012, NOD mizeaza pe o crestere a afacerilor de 11% in Romania, pana la valoarea de 200 milioane euro. Evolutia vine in concordanta cu dinamica pietei de distributie electro-IT, care va ajunge anul viitor la o valoare de 970 milioane de euro.
Compania vizeaza anul urmator afaceri de 4 milioane euro in tarile in care urmeaza sa isi desfasoare activitatea pana la finalul anului, respectiv Bulgaria, Ungaria si Moldova. Totodata, compania NOD estimeaza ca in 2013 va ajunge la venituri de 22 milioane de euro pe pietele externe.