Brad Geddes, prezent la SEM Days 2013
brad geddessem days 2013google word ads
Brad Geddes va fi prezent in deschiderea SEM Days 2013, dar si in a doua zi de eveniment, cand va sustine un workshop dedicat managerilor. Acestea este fondatorul Certified Knowledge si autorul celei mai avansate carti despre Google AdWords.
Geddes este recunoscut la nivel international ca o autoritate in SEO, PPC si publicitate online. SEM Days, singurul eveniment de SEO si PPC dedicat managerilor, va reuni in perioada 18-19 septembrie, specialisti din industrie, locali si internationali, antreprenori, marketing manageri, social media & online manageri, c-level manageri.
Anul acesta sunt asteptati la eveniment 300 de manageri din companii medii si mari din Romania, alaturi de reprezentanti ai agentiilor de comunicare si publicitate.
Evenimentul se va desfasura pe doua zile: prima zi este dedicata keynote-urilor si panel-urilor, iar cea de-a doua zi va cuprinde workshop-uri.
Agenda evenimentului a fost conceputa anul acesta astfel incat, lumea SEO si PPC sa devina mai accesibila managerilor si profesionistilor in marketing. De aceea, speakerii, prin temele abordate, vin cu know-how, solutii si studii de caz de actualitate.
La eveniment, alaturi de Brad Geddes, vor mai fi prezenti inca 3 profesionisti de renume internationala: John Heffernan (Digital Marketing Sales Director, The Foundry Digital Marketing), Judith Lewis (Head of Search, Beyond) si Mariusz Pawelczyk (Sales Director CEE, Sociomantic).
Printre speakerii romani cu experienta in marketing si antreprenoriat online, se numara: Cosmin Negrescu (CEO, SEO monitor), Claudiu Murariu (PadiCode), Cristian Ignat (2Parale), Catalin Tenita (Zelist/Zelist Monitor, TreeWorks), Valentin Radu (Marketizator), Cosmin Nastasa (8team) si Elisabeta Moraru (Google Romania).