Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Carcasele insumeaza 32% din vanzarile de accesorii pentru telefoanele mobile

Carcasele insumeaza 32% din vanzarile de accesorii pentru telefoanele mobile
de la 27 Iun. 2014
Carcasele insumeaza 32% din vanzarile de accesorii pentru telefoanele mobile Tags: vanzaritelefoane mobileprodusecalitatepreturiaccesoriiconsumatori

Veniturile din vanzarile de accesorii pentru telefoane mobile in SUA au crescut cu 32% in S1 2012, fata de aceeasi perioada a anului anterior, potrivit unui studiu NPD Group.

Carcasele de telefoane mobile au reprezentat cele mai populare produse cumparate de utilizatori (+69% fata de anul precedent), urmate de castile audio cu microfon (+67% fata de anul precedent). 
 
Vanzarile de carcase au crescut chiar si in conditiile in care aceste produse au fost cu 25% mai scumpe.
 
Potrivit NPD, cumparatorii de carcase mizeaza pe protectie si durabilitate (86%), un criteriu urmat de calitatea materialelor (73%) si ergonomia (66%). 
 
Factorii care tin de preturi si cosmetica joaca un rol mai putin important in decizia de cumparare, in conditiile in care doar jumatate dintre cumparatorii de carcase si huse dau importanta acestor caracteristici.
 
"Smartphone-urile sunt tot mai subtiri si contin materiale din sticla, astfel incat accsoriile de protectie au devenit indispensabile, pentru siguranta investitiilor noastre", explica Ben Arnold, directorul NPD Group.
 
"Pretul are o importanta mai mica decat protectia pe lista factorilor care influenteaza achizitia si grija consumatorilor pentru calitatea materialelor arata ca performanta acestor accesorii este mai importanta decat aspectul si costul".
 
De asemenea, 50% dintre consumatorii care si-au cumparat un telefon mobil au achizitionat si un accesoriu, in momentul tranzactiei. 
 
"In situatia in care consumatorii mizeaza pe raportul calitate-pret, retailerii online precum Amazon si eBay se remarca drept principalele surse pentru achizitia de accesorii destinate terminalelor mobile", subliniaza Arnold. 
 
"Este foarte important ca retailerii de telefoane sa valorifice tranzactia INITIALA a produsului respectiv, pentru a pastra profiturile din accesorii in interiorul magazinului", ii sfatuieste Arnold pe retailerii fizici de telefoane mobile. 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement