Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cati abonati de telefonie mobila mai numara Romania

Cati abonati de telefonie mobila mai numara Romania
de la 09 Oct. 2013
Cati abonati de telefonie mobila mai numara Romania Tags: abonati telefonieabonati internetancompetitiiimw 2013

Datele Autoritatii Nationale pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) arata ca serviciile de comunicatii din Romania conecteaza in jur de patru milioane de abonati la telefonia fixa si peste 25,5 milioane de abonati la telefonia mobila.


De asemenea, aproape jumatate din gospodariile din Romania au o conexiune la internet fix si peste 85% detin un abonament la servicii de retransmisie a programelor audiovizuale.
 
In zilele de 9 si 10 octombrie, Infocentrul ANCOM este prezent si offline la Internet & Mobile World 2013, targ dedicat industriei de comunicatii ce are loc la Romexpo.
 
Vizitatorii pot afla cum sa aleaga un serviciu de comunicatii electronice, care este modalitatea in care pot incheia un contract  si la ce ar trebui sa fie atenti inainte de a-l semna.
 
ANCOM isi propune sa creasca gradul de informare al utilizatorilor cu privire la incheierea contractelor pentru servicii de comunicatii, concentrandu-se pe situatiile semnalate prin petitiile primite.
 
Pana la 1 octombrie 2013, ANCOM a primit 863 de petitii cu privire la diferite aspecte legate de relatia utilizator-operator.
 
Majoritatea problemelor semnalate de utilizatori se refera la relatia contractuala cu furnizorii de servicii de comunicatii electronice, mai precis la aspecte privind derularea, prelungirea, incetarea contractelor sau neincluderea anumitor clauze minime obligatorii in contracte.
 
Nemultumirea utilizatorilor provine, in principal, din neintelegerea prevederilor din contracte, generata fie de complexitatea acestora si informarea insuficienta din partea furnizorilor, fie de faptul ca utilizatorii nu citesc cu atentie contractele la momentul semnarii lor.
 
Alte aspecte semnalate Autoritatii au vizat neintelegeri privind modalitatea in care sunt tarifate si facturate serviciile de comunicatii electronice, precum si calitatea acestora, viteza scazuta de transfer a datelor in cazul serviciului de acces la internet si intarzieri la instalarea serviciului contractat.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement