Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Ce rol joaca ROMANIA in strategia DELL

Ce rol joaca ROMANIA in strategia DELL
de la 26 Iun. 2014
Ce rol joaca ROMANIA in strategia DELL Tags: dellmichael dellromaniaserverealienwarestrategie dell afaceri

Deciziile recente luate de Dell au scopul de a consolida pozitia de lider a companiei ca furnizor de solutii complete (end-to-end). La nivel global, Dell ajuta 95% din companiile Fortune 500, peste 10 milioane de intreprinderi mici, precum si guvernele din G20 sa navigheze prin tehnologiile disruptive si schimbarile continue ce vor domina urmatoarele decenii, informeaza Dell.


In ultimii 5 ani, 18 miliarde de USD au fost investiti pentru a asigura noua directie de dezvoltare Dell, printr-o regandire masiva a modelului de afaceri, restructurare si achizitia a peste 20 de noi companii.



sursa foto: MANAGER.RO
 
In Romania, Dell a pus bazele unui centru de solutii, in cadrul caruia activeaza aproximativ 400 de persoane, ce ofera suport clientilor in 12 limbi. De asemenea, in 2003, a fost deschis un birou de reprezentanta ce acopera Romania, Bulgaria, Moldova si tarile din zona Adriaticii. Centrul local este unul din cele 29 de centre pentru design, solutii si service operate de Dell la nivel mondial. Compania are peste 110.000 de angajati in toata lumea.
 
Strategia Dell se concentreaza pe principalele preocupari ale clientilor si vine in intampinarea nevoilor in crestere ale acestora in privinta noilor tehnologii, a volumului mare de stocare, securitate si service rapid.
 
Cum la nivel global, peste 2,5 cvintilioane de biti de date sunt produsi zilnic, cheltuielile pentru cloud ale companiilor sunt estimate sa atinga aproximativ 241 de miliarde de USD pana in 2020. Mai mult, peste 70% dintre manageri de top din companii au in plan o revizuire semnficativa a structurilor lor IT. (conform datelor rezultate din cercetarea efectuata de Dell prin Economist Intelligence Unit, pe un esantion de 536 de manageri de top la nivel global)
 
Tomislav Juraga, Director regional de vanzari pentru Europa de Sud-Est la Dell a declarat:  „Cele mai mari probleme ale clientilor nostri sunt legate de mentinerea pasului cu ritmul alert de evolutie a tehnologiei. Sunt putini cei care au oportunitatea sa-si demareze azi businessul, toti ceilalti fiind nevoiti sa se descurce cu structurile deja existente. Ei sunt nevoiti „sa-si schimbe rotile din mers”, cu resurse limitate. Noi vrem sa sustinem deciziile eficiente, integrarea vechilor platforme cu solutiile noi, adoptarea noului in conditiile unei adaptari optime la fiecare situatie de business si sa facem toate acestea mai repede decat orice alt jucator de pe piata”.
 
„Strategia noastra tine cont de imperativele clientilor si ne aliniem afacerea in functie de perspectivele si punctele dureroase ale clientilor: Tranformare, Conectare, Informare si Protectie. Acestea sunt zonele ce necesita rezolvare pentru a putea fi obtinuta reusita”- au explicat oficialii Dell.
 
Pentru a-si asigura implementarea accelerata strategiei, Dell va cauta sa-si extinda capacitatea solutiilor si serviciilor dedicate companiilor prin investitii in cercetare si dezvoltare, precum si prin continuarea achizitiilor.
 
Astazi, 65% din membrii echipei Dell se concentreaza pe dezvoltarea si oferirea catre clienti a unor solutii scalabile, ce reprezinta un standard in industrie, precum servere, stocare si retelistica.
 
Ca o a doua directie de investitie, Dell se va concentra pe asigurarea unei experiente cat mai largi si tot mai simplificate a clientului in procesul livrarii, vizand prin acest demers intregul segment de clienti, de la consumator, la cele mai mari organizatii.
 
A treia zona de investitii va viza largirea prezentei companiei si intarirea capacitatii sale de a concura pe pietele emergente din intreaga lume.
 
„In al patrulea rand, vom continua sa investim in pietele noastre in expansiune din zona PC, de tablete si virtual computing. In ciuda recentelor scaderi ale cererii din segmentul PC la nivel global, cresterea concurentiala continua din acest sector este esentiala pentru compania noastra si vom continua sa investim in aceasta piata importanta”, au adaugat oficialii Dell.
 
A cincea directie de dezvoltare va fi investitia in echipe de vanzari si in extinderea canalelor in parteneriat.
 
Recenta re-pozitionare strategica a Dell vine in urma procesului de delistare de pe bursa de anul trecut si de reintoarcere a sa la statutul de companie privata. Dell a fost fondata in 1984 de Michael Dell cu scopul de a oferi tuturor un acces mai usor la tehnologie si de a oferi puterea de a realiza mai mult, misiune ce ramane idealul calauzitor al echipei Dell.



sursa foto: MANAGER.RO





sursa foto: DELL
 
Cateva din declaratiile lui Aongus Hegart, noul Presedinte si General Manager, Dell EMEA:
 
- Dell are un business puternic in Romania si economia tarii noastre se afla pe trend crescator;
- Tehnologia poate juca un rol semnificativ in cadrul dezvoltarii economice si industriale;
- Dell are numeroase oportunitati de crestere in Romania;
- O mare parte din bugetul IT al companiilor este investita in mentenanta; Dell doreste sa eficientizeze aceste procese;
- Cele patru directii in care Dell se dezvolta sunt: migrarea hardware & software; big data - extragerea informatiilor importante din punct de vedere al business-ului; mobilitate & conectivitate; protectie & securitate;
- Dell implineste in 2014 trei decenii de activitate si un deceniu de cand activeaza in Romania;
- Dell nu mai este o companie publica si se concentreaza mai mult asupra deciziilor pe termen lung;
- Dell este numarul 1 in segmentul furnizarii de servere in Romania;
- Multe companii romanesti vor sa fie foarte inovatoare si majoreaza investitiile in acest sens;
- Dell se ghideaza dupa intelegerea business-ului si apoi implementeaza solutiile tehnologice, nu invers;
- Dupa cum spune chiar fondatorul Dell, Michael Dell: "Scopul tehnologiei a fost intotdeauna acela de a stimula potentialul uman";
- In privinta pietei consumer, Dell doreste sa ofere mai multe optiuni pentru consumatori;
- O problema esentiala pentru companii este lipsa creditarii; companiile au nevoie de credite pentru a se dezvolta din punct de vedere al infrastructurii tehnologice; Dell le ajuta in acest sens prin serviciile sale financiare. 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement