Ce schimbare pregateste Facebook utilizatorilor si publicitarilor
modificari facebookschimbare news feedimbunatatiri facebook
Dupa sapte ani de la lansarea fluxului de stiri, Reteaua de socializare Facebook a decis sa schimbe pentru prima oara in istorie News Feed-ul cu care si-a obisnuit utilizatorii.
Noua modificare planuita de Facebook va fi vizibila tuturor utilizatorilor incepand de joi, 7 martie. Noul News Feed va fi lansat de Mark Zuckerberg in cadrul unui eveniment gazduit de sediul din Menlo PArk.
Una dintre modificarile aduse de noul News Feed se refera la spatiul de sub bara de cautare de pe Facebook, unde utilizatorii vor observa o bara de optiuni (Feed options) de unde fiecare va alege tipul de continut pe care il cauta.
Una dintre optiunile utilizatorilor va fi cea de Photo Feed, care odata selectata, va afisa doar pozele postate de prieteni sau de paginile carora acestia au dat "Like".
De asemenea, utilizatorii vor avea si optiunea de Music Feed, care va contine doar melodii postate sau anunturi legate de concertele la care prietenii virtuali merg.
Exista posibilitatea sa fie introdus si un flux de stiri sau video, potrivit jurnalistilor de la Businessinsider.
Aceste imbunatatiri ale News Feed-ului vor fi cu adevarat benefice publicitarilor care isi vor plasa mult mai bine mesajele fara sa ii deranjeze pe cei neinteresati, dar si pentru ceilalti utilizatori care vor gasi mult mai repede informatiile care prezinta interes pentru ei si vor scapa de postarile inutile, mai scrie Businessinsider.