Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Companiile isi pot administra mai bine conturile de social media, cu softuri speciale

Companiile isi pot administra mai bine conturile de social media, cu softuri speciale
de la 11 Iun. 2013
Companiile isi pot administra mai bine conturile de social media, cu softuri speciale Tags: softcont facebooktwittersocial media crm.

Pe fondul utilizarii tot mai accelerate a retelelor sociale in mediul de business, beneficiarii solutiei Entersoft Business Suite au acum posibilitatea administrarii conturilor de Facebook si Twitter ale companiei, direct din interfata solutiei CRM.


In aceste conditii, o companie poate planifica si derula mult mai eficient o strategie de monitorizare, angajare si comunicare cu grupurile tinta prezente pe cele doua retele sociale.
 
Social Media CRM ofera functionalitati dedicate pentru derularea activitatii pe Facebook si Twitter, de la administrarea conturilor pana la analiza si evaluarea tipurilor de interactiuni.
 
Un element de importanta majora este interfata interactiva „Analiza activitatii” care surprinde interactiunile zilnice pe cele doua retele (fans/followers/like/share/follow) si le grupeaza in functie de relevanta, prioritate, noutate si multi alti factori.
 
Astfel, reponsabilii cu administrarea paginilor companiilor din cadrul retelelor sociale pot filtra mai usor activitatile relevante si pot livra un raspuns mai rapid sau personalizat acolo unde se justifica alocarea unor resurse suplimentare.
 
 Aceasta abordare este posibila deoarece programul pune la dispozitia utilizatorilor o serie de parametri prin care interactiunile cu piata (posturi, like-uri, share-uri, retwit-uri etc) pot fi evaluate si prioritizate.
 
De asemenea, solutia ofera informatii consolidate asupra evolutiei activitatii din Social Media pe criterii legate de tipul interactiunilor, distribuirea geografica a celor care interactioneaza cu brandul in retelele sociale, informatiile fiind disponibile sub forma de grafice intuitive.
 
 
 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement