Considerat si unul dintre marile titluri ale anului trecut, Counter-Strike: Global Offensive a fost urmat in topul celor mai vandute jocuri de ComputerGames.ro de Guild Wars 2, Diablo 3, The Elder Scrolls 5: Skyrim si FIFA 13, care costa circa 40 de euro fiecare.
Compania romaneasca este unul dintre cei trei parteneri mondiali de distributie ai Valve Software, producatorul jocului CS: GO. Acesta a fost cumparat de 200.000 de utilizatori prin intermediul ComputerGames.ro, compania acoperind, prin redistribuitori, 18 tari din Europa de Est, Grecia, Orientul Mijlociu si nordul Africii.
“In total, in Romania exista peste 500.000 de jucatori de Counter-Strike, insa doar un mic procent dintre acestia a trecut la noua versiune, Global Offensive. Comunitatile de Diablo 3 si Guild Wars 2 sunt formate din cate 20.000 de jucatori, iar FIFA 13 a strans peste 10.000 de impatimiti pe plan national”, a declarat
Silviu Stroie (foto), CEO ComputerGames.ro.
Pe lista jocurilor care vor inregistra vanzari bune in 2013 se numara StarCraft 2: Heart of The Swarm, Crysis 3, SimCity si Defiance. De asemenea, Counter-Strike: Global Offensive se va mentine in topul preferintelor utilizatorilor ComputerGames.ro.
Reprezentantul magazinului online de jocuri estimeaza ca, anul acesta, se vor vinde aproximativ 80.000 de unitati CS: GO si circa 5.000 de bucati StarCraft 2. Dupa cum adauga el, comunitatile de StarCraft si Crysis din Romania sunt foarte mici.
“Probabil ca anul acesta va fi ultimul in care jocurile retail vor mai domina topul incasarilor. Din 2014 ma astept ca primele 10 titluri din punct de vedere vanzari realizate in Romania sa fie toate free2play”, a incheiat Silviu Stroie.
Jocurile free2play sunt gratuite, insa tranzactiile realizate ulterior in cadrul acestora pot ajunge si la sute de dolari. Gamerii pot achizitiona, din jocurile free2play, diferite arme, armuri, isi pot cumpara vieti, diverse accesorii pentru joc etc.