Cum iti protejezi intimitatea pe Facebook de noua functie de cautare Graph Search
facebookintimitatepozepostarigraph search
Noul motor de cautare lansat de Facebook denumit "Graph Search", pune la dispozitia utilizatorilor o tehologie complexa care le permite acestora sa gaseasca continut pe baza unor criterii clare, potrivit datelor publicate de Mashable.
Comunicarea in cadrul retelelor de socializare a cunoscut un avant deosebit in acesti ani, ai tehnologiei avansate. Unii si-au creat adevarate personalitati online. Altii blameaza postarile personale, intime, ale celorlalti, din cadrul diferitelor site-uri de socializare. Mai exista oare intimitate?
Fiecare dintre noi ne dorim sa ne protejam intimitatea, pozele personale sau imaginile din diferite excursii sau din cadrul reuniunilor de familie. Odata cu inaugurarea noii functii a site-ului de socializare mentionat, au aparut si intrebarile si curiozitatea privind modalitatile de protectie a intimitatii utilizatorilor Facebook.
Astfel, abonatii celei mai mari retele de socializare vor putea cauta orice material, care este distribuit public sau postat de pe un cont care este setat sa afiseze public toate postarile si like-urile. De exemplu, fotografiile distribuite public, cu functie de localizare activata, pot fi gasite de catre oricine pe Facebook.
Daca unul dintre prietenii de pe acest site de socializare incarca o fotografie cu un alt prieten, ii ataseaza coordonatele GPS si o posteaza public, inseamna ca oricine va cauta poze pe Facebook cu acel bar, va gasi imediat si poza cu cel in cauza. Acela poti fii chiar tu!
Automat, utilizatorii vor deveni mai interesati si totodata mai atenti la ceea ce este postat cu sau despre ei.
Expertii sustin ca este important ca utilizatorii care isi seteaza contul pentru a putea fi vazut numai de catre cei din cercul lor de prieteni, nu vor putea fi „cautati” decat de catre acestia, nu si de alte persoane.
In acest fel, tot ceea ce a fost postat vreodata pe Facebook in mod public pana in prezent, va putea fi gasit cu noua tehnologie introdusa, care a creat numeroase zvonuri pe piata IT, legate de o posibila lansare a unui telefon avansat, produs de Facebook in colaborare cu HTC.