Cum pot centrele de contact sa scada costurile operationale anuale cu 50%

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cum pot centrele de contact sa scada costurile operationale anuale cu 50% Cum pot centrele de contact sa scada costurile operationale anuale cu 50%
de Manager.ro la 26 Mar. 2013
Urmareste-ne pe Google News
centrecontactcosturisoftwareinteractive intelligencecontrol

Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), furnizor global de solutii integrate pentru comunicatii de business, estimeaza ca centrele de contact care utilizeaza o platforma de solutii software all-in-one pot reduce costurile operationale anuale per agent cu 50%, in comparatie cu centrele care utilizeaza un sistem de solutii multi-point, oferit de diversi furnizori. In plus, 65% dintre companiile private gasesc platformele software all-in-one ca fiind mai atractive decat solutiile multi-point, in ceea ce priveste reducerea costurilor si rapiditatea implementarii.

“Unul dintre criteriile principale de care majoritatea companiilor tin cont atunci cand decid sa investeasca in solutii IT pentru centrele lor de contact este bugetul si capacitatea de modernizare rapida, la costuri accesibile. Din ce in ce mai multe companii incep sa se convinga de beneficiile utilizarii platformelor software all-in-one, in ceea ce priveste reducerea costurilor pe termen mediu si lung, in comparatie cu utilizarea solutiilor multi-point, de la diversi furnizori”, a spus Marcin Grygielski (foto), Manager Teritorial pentru Europa de Est al Interactive Intelligence.

Centrele de contact care utilizeaza platforme de solutii software all-in-one inregistreaza un cost operational anual per agent cu 50% mai mic decat centrele cu platforme multi-point, datorita randamentului mai rapid si mai bun. Astfel, un centru de contact ce utilizeaza o platforma all-in-one, cu 100 de locuri si costuri operationale anuale de 1.000 de euro per agent, inregistreaza economii anuale de circa 1 milion de euro, comparativ cu centrele de contact care folosesc solutii software multi-point.

“Cu timpul, prin scaderea constanta a costurilor operationale, economiile anuale se aduna. Aceasta reprezinta o diferenta majora pe care managerii ar trebui sa o ia in considerare inainte de a lua decizii in privinta platformelor tehnologice de baza”, a adaugat Marcin Grygielski.

Costurile majore ce trebuie luate in calcul atunci cand se decide sa se investeasca in solutii IT sunt legate de selectarea furnizorului, de contractarea noilor tehnologii, de instalarea si integrarea sistemului, de administrarea acestuia, precum si de costurile operationale si cele de intretinere si modernizare.

“Companiile care aleg o platforma software all-in-one acorda o atentie sporita pentru a avea o idee clara referitoare la cum ar arata din punct de vedere legal viitoarea relatie cu furnizorul unic, astfel incat, in unele cazuri, costul pentru contractarea noii tehnologii poate fi mai mare decat in cazul alegerii solutiei multi-point. O astfel de relatie cu furnizorul indica o abordare rationala si orientata catre afaceri a companiilor”, a explicat Marcin Grygielski.

Selectarea furnizorului, instalarea si integrarea, cele mai ridicate costuri atunci cand se investeste in solutii IT

Cele mai mari costuri intampinate in alegerea unei noi solutii IT sunt legate de selectarea furnizorului si de instalarea si integrarea noii tehnologii, acestea reprezentand mai mult de 50% din totalul bugetului de investitii al companiei. Restul bugetului este destinat administrarii, intretinerii si modernizarii noului sistem.

“Indiferent ca firma cauta o solutie multi-point sau o platforma all-in-one, costul de selectie a furnizorului este similar in ambele cazuri. Diferenta majora este reprezentata de costurile initiale de instalare si integrare a solutiilor all-in-one, ce pot fi cu cel putin 15% mai mici decat in cazul solutiilor multi-point”, a spus Marcin Grygielski.

De asemenea, managerii trebuie sa ia in considerare faptul ca problemele de instalare si integrare sunt minime atunci cand platformelor all-in-one li se adauga module suplimentare, datorita faptului ca noile module au fost concepute pentru “a se fixa” cu usurinta pe sistemul de baza. In cazul centrelor multi-point, fiecare tehnologie suplimentara poate reprezenta o integrare separata si costisitoare.

Interactive Intelligence, unul dintre principalii furnizori la nivel international de solutii software pentru centre de contact si nou intrat pe piata locala, a dezvoltat o platforma software all-in-one – Customer Interaction Center™ (CIC) – care integreaza o serie de functionalitati specifice menite sa gestioneze cat mai eficient orice tip de interactiune cu clientii finali, de la apeluri voce, E-mail sau chat la solicitari primite prin intermediul social media sau al aplicatiilor mobile. In plus fata de aceste functionalitati, cu impact direct asupra calitatii serviciilor furnizate de catre clienti, solutia Interactive Intelligence prezinta si functionalitati specifice pentru gestionarea, controlul si raportatea activitatilor din cadrul centrelor de contact, necesare imbunatatirii proceselor operationale din cadrul acestora.

Ultimele NOUTATI

Veste de milioane pentru toata lumea care s-a imprumutat in euro
Financiar-Bancar

Veste de milioane pentru toata lumea care s-a imprumutat in euro

today20 Apr. 2024
Cat de periculoasa e viata de sofer pe comunitate: ies bani, dar nu e o meserie pentru toata lumea
Noutati auto 2022 - stiri din domeniul auto

Cat de periculoasa e viata de sofer pe comunitate: ies bani, dar nu e o meserie pentru toata lumea

today19 Apr. 2024
ANAF se pregateste de controale masive in aceste magazine: ce marfa atrage inspectorii la usa ta
Ultimele stiri economice

ANAF se pregateste de controale masive in aceste magazine: ce marfa atrage inspectorii la usa ta

today19 Apr. 2024
Cum poti ajunge sa fii raportat in Biroul de Credit si sa te refuze toate bancile: exemple clare de situatii
Economie

Cum poti ajunge sa fii raportat in Biroul de Credit si sa te refuze toate bancile: exemple clare de situatii

today19 Apr. 2024
De la ce varsta nu mai ai voie sa ceri bani de la parinti: e rusinos
Economie

De la ce varsta nu mai ai voie sa ceri bani de la parinti: e rusinos

today19 Apr. 2024
Cum se foloseste corect un card de credit, pentru cumparaturi, ca sa nu ajungi sa platesti dobanzi uriase
Comunicate

Cum se foloseste corect un card de credit, pentru cumparaturi, ca sa nu ajungi sa platesti dobanzi uriase

today19 Apr. 2024
Tichete gratis de la stat pentru masa de Paste. Doar o cerere e necesara si banii vin la usa prin postas
Ultima ora

Tichete gratis de la stat pentru masa de Paste. Doar o cerere e necesara si banii vin la usa prin postas

today19 Apr. 2024
Kovesi, sefa EPPO, a dat ordin sa se faca perchezitii la niste functionari publici din Romania: ar fi furat 160.000 de euro din fonduri europene
Ultima ora

Kovesi, sefa EPPO, a dat ordin sa se faca perchezitii la niste functionari publici din Romania: ar fi furat 160.000 de euro din fonduri europene

today19 Apr. 2024
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

ANAF se pregateste de controale masive in aceste magazine: ce marfa atrage inspectorii la usa ta
Ultimele stiri economice

ANAF se pregateste de controale masive in aceste magazine: ce marfa atrage inspectorii la usa ta

today19 Apr. 2024
Cum poti ajunge sa fii raportat in Biroul de Credit si sa te refuze toate bancile: exemple clare de situatii
Economie

Cum poti ajunge sa fii raportat in Biroul de Credit si sa te refuze toate bancile: exemple clare de situatii

today19 Apr. 2024
De la ce varsta nu mai ai voie sa ceri bani de la parinti: e rusinos
Economie

De la ce varsta nu mai ai voie sa ceri bani de la parinti: e rusinos

today19 Apr. 2024
Cum se foloseste corect un card de credit, pentru cumparaturi, ca sa nu ajungi sa platesti dobanzi uriase
Comunicate

Cum se foloseste corect un card de credit, pentru cumparaturi, ca sa nu ajungi sa platesti dobanzi uriase

today19 Apr. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x