Cum reduci costurile in IT
capgeminihpcosturi it
Capgemini si QUALITANCE au organizat recent, impreuna cu HP, un eveniment de prezentare a modului in care costurile aferente proceselor din IT pot fi controlate si reduse prin instrumente profesionale de testare.
Pornind de la premisa avantajului competitiv semnificativ pe care il poate genera si intretine intr-un business calitatea aplicatiilor si infrastructurii IT, asigurarea unui mediu de testare eficient devine un punct de interes obligatoriu precum si o preocupare activa pe agenda strategica a fiecarei companii, potrivit unui comunicat al companiei.
Tocmai din acest motiv, Capgemini, QUALITANCE si HP au prezentat recent specialistilor IT si reprezentantilor companiilor care activeaza in sectorul financiar care au participat la eveniment o serie de studii de caz menite sa evidentieze modul in care pot fi controlate si reduse costurile aferente proceselor din IT prin instrumente profesionale de testare.
Martin Eldracher, CEO EE, Capgemini, cel care a si deschis evenimentul “Managed Testing Services: Controlling IT costs through testing”, a vorbit despre importanta asigurarii calitatii si cresterii importantei testarii evidentiind complexitatea cu care se confrunta organizatiile datorita mediului competitiv si tehnologiilor variate.
Raportul “World Quality Report 2013-2014” (disponibil si online), a fost prezentat de catre Serban Popa (Country Delivery Manager, Capgemini Romania), cel care a pus accent pe bugetele de testare si pe schimbarile rolului testarii in dinamica organizatiilor de IT.
Ioan Iacob (Managing Partner, QUALITANCE) a prezentat “Control of IT costs through testing”, subliniind legatura directa intre testare, calitate si costuri si a evidentiat motivele pentru care testarea este unul din cele mai importante instrumente de business care faciliteaza controlul costurilor, fiind principala sursa de informatii pentru deciziile tactice si strategice in IT.
Produsele HP care faciliteaza implementarea si executia serviciilor de testare au fost prezentate de Zoltan Kirchner (CEE Senior Solution Presales, HP Software CEE). Gerrit de Vries (Management Consultant, Test & Quality Consulting Services, Capgemini Olanda) a vorbit despre metodologia Test Process Improvement (TPI) NEXT® folosita in optimizarea modului in care companiile abordeaza serviciile de testare.
Foto: samsung.com.